Wat trek je allemaal aan?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens opdirken voor het derde kerst vreetfest.
Kerstdiner?quote:Op woensdag 25 december 2019 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Burp ik heb de hap net op. Nog een koppie thee en weer op huus an
Bij wie/waar ga je eten?quote:Op woensdag 25 december 2019 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moet zo ook gaan eten maar helemaal geen trek :p
Wat heb je gemaakt/ ga je morgen maken?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens opruimen hier. Even mijn voorgerecht voor morgen geoefend.
Niemand dwingt je om te eten..quote:Op woensdag 25 december 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ThuisMoet zelf eten maken maar geen honger
En of het gelukt was.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt/ ga je morgen maken?
Wat ben je vragerigquote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mauh, druk is ook weer een groot woord. Vanmiddag gekookt voor- en gegeten met familie en zo naar een feestje. Nu even kopje koffie en nog even uitrusten.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij was vandaag druk toch?
Bevallen?
Partyyyyyyy!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mauh, druk is ook weer een groot woord. Vanmiddag gekookt voor- en gegeten met familie en zo naar een feestje. Nu even kopje koffie en nog even uitrusten.
Genieten geblazen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in m'n sas, lekker gegeten net.
Salade met tonijnsteak; wilde even kijken of mijn dressing goed was vooral.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yeahhhhh, ook zin in!quote:
Beviel het?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met tonijnsteak; wilde even kijken of mijn dressing goed was vooral.
Goedzo, hopelijk volgend jaar met je eigen bitterbalquote:Op woensdag 25 december 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Buitengewoon gezellig
Genieten van het samenzijn en de biertjes
Okequote:Op woensdag 25 december 2019 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, lijkt niet veel maar ze zijn vrij machtig.
Redelijk, ik heb in de middag nog even een uur geslapen. Maar ik begin weer wat te gapenquote:
Heb wel trrek in koffie. Iemand zei laatst dat de caffeine maar iets van 45 min in je lichaam werkt. Weten jullie of dat klopt?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, ik heb in de middag nog even een uur geslapen. Maar ik begin weer wat te gapen
Klopt wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb wel trrek in koffie. Iemand zei laatst dat de caffeine maar iets van 45 min in je lichaam werkt. Weten jullie of dat klopt?
Ja na zaterdag zat de kerstborrel erop en was het harde werken gedaan, na gisteren klapte ik mijn laptop dicht en was het werken gedaan, en nu heb ik ook de familieverplichtingen erop zitten. Dus nu echt helemaal VRIJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |