Mijn ouders ook net niet.quote:
Origineel van Urge Overkill is wel beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dat nummer van Nelis Diamant is wel genot.
Ja, dat moet haast wel. Ik ga het even via die nieuwe uitvinding testen: youtube.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van de Eagles is prachtig en ken je vast wel
Ben jij nog heel jong? Want ik zie voornamelijk Top2000 klassiekers staan. Of worden het straks ‘oh jaatjes’?quote:
Daar staat een versie op waar iemand de plaat draaitquote:Op woensdag 25 december 2019 17:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Ik ga het even via die nieuwe uitvinding testen: youtube.
Yep, ik ken 'm.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar staat een versie op waar iemand de plaat draait
Denk heel veel oh jaaaaaatjes inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben jij nog heel jong? Want ik zie voornamelijk Top2000 klassiekers staan. Of worden het straks ‘oh jaatjes’?
Die bedoel ik eigenlijk ook, maar die staat niet in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Origineel van Urge Overkill is wel beter.
Is hij niet overleden?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die bedoel ik eigenlijk ook, maar die staat niet in de lijst.
Eigenlijk moet Chris Isaak dat nummer coveren.
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[Chris Isaak]
Is hij niet overleden?
Niet dat ik weet.quote:
Wat een bejaardequote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
quote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
Even met Chris Cornell verward zie ik.quote:
Pulp Fictionquote:
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenquote:
Dit doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even met Chris Cornell verward zie ik.
Die heeft in 2017 zelfmoord gepleegd.
Boomers zijn vaak ex-hippies hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Genotsfilm.quote:
Die van mij was een late hippie in de jaren '70.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boomers zijn vaak ex-hippies hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |