Dit bandje kan het nog ver schoppen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:37 schreef Kyran het volgende:
Ik heb echt zo niks met Beatles.
Kabbel kabbel.
Mashup met Whole Lotta Lovequote:
De meest verrassende nieuwe notering van een band zoveel jaar na dato komt dit jaar voor mij op naam van de Bee Geesquote:Op woensdag 25 december 2019 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat de Beatles zoveel jaar na dato nog eens een nieuwe notering zouden krijgen. Nu nog Drive My Car of Helter Skelter
Geluk is een warm pistoolquote:Op woensdag 25 december 2019 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan Me & my Monkey of Warm Gun ofzo
Revolution #9quote:Op woensdag 25 december 2019 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat de Beatles zoveel jaar na dato nog eens een nieuwe notering zouden krijgen. Nu nog Drive My Car of Helter Skelter
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit bandje kan het nog ver schoppen.
Mellow.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:37 schreef Kyran het volgende:
Ik heb echt zo niks met Beatles.
Kabbel kabbel.
Zei je nou dat Texas Sun een TWOD-invloed had? Ben even de laatste eindjes aan het vastknopen qua 2019-tracks maar vind dat wel meevallen. Wel érg lekker, thanks voor de tip.quote:
nee dank jequote:
Die komt dadelijk pas. Had niet gehoeven overigens.quote:
Het is wat met al die vogeltellingen tegenworodig.quote:
Nou ja oké, ik moest het toch ergens aantrekkelijk voor je maken om het te gaan luisterenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zei je nou dat Texas Sun een TWOD-invloed had? Ben even de laatste eindjes aan het vastknopen qua 2019-tracks maar vind dat wel meevallen. Wel érg lekker, thanks voor de tip.
Het aantal aasgieren rond post 301 waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 13:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wat met al die vogeltellingen tegenworodig.
Ach. Ook niet per se mijn kopje thee.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die komt dadelijk pas. Had niet gehoeven overigens.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:41 schreef alopio het volgende:
Kijk een Engelstalige Bløf...
Toch iets beter te behappen dan de Nederlandse imitatie
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja oké, ik moest het toch ergens aantrekkelijk voor je maken om het te gaan luisteren.
Ik had "Afgijselijk" ook beter gevonden.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had "Afgijselijk" ook beter gevonden.
Hebben ze dan nummers gemaakt, die wel iets zeggen??quote:Op woensdag 25 december 2019 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nikszeggend nummer van de Counting Crows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |