ja al zijn dat er niet heel veel.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah vind de slechtste nummers van Radiohead ook wel echt slecht, die hebben wel echt een ondergrens.
Deze is gewoon 'matig'.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer gaat over een DJ die constant dat nummer van Johnny Cash aan wilde zetten, en Anouk had daar op een gegeven moment genoeg van.
Heel wisselend vooral. Vind veel materiaal tot 2009 wel degelijk tot sterk, maar vanaf For Bitter or Worse vind ik het vrijwel allemaal niks.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:46 schreef laxus13 het volgende:
Met Anouk als mens heb ik niet zoveel muziek vind ik matig tot redelijk goed
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:46 schreef Isorden het volgende:
"I dont wanna hurt no one"
Dat had je moeten bedenken toen je dit nummer uitbracht....
Al die mannen die zo jelly butthurt zijn :’)quote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
"Anouk. Alsof je een frikandel door een gang gooit"
- Theo Maassen
Vooral dat Nederlandse werk (staat er gelukkig niet in) vind ik vreselijkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wisselend vooral. Vind veel materiaal tot 2009 wel degelijk tot sterk, maar vanaf For Bitter or Worse vind ik het vrijwel allemaal niks.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
"Anouk. Alsof je een frikandel door een gang gooit"
- Theo Maassen
oh dat vind ik best te doenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vooral dat Nederlandse werk (staat er gelukkig niet in) vind ik vreselijk
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
De sociale verplichting roept hier ook. Hopelijk tot gauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |