SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik zou zweren dat er net nog staat stond..tijd voor koffiequote:
Goed bruikbaar, gaan we doenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd voor de mwahhh:
Als je een groep gays gek wilt krijgen, moet je deze plaat instarten.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:02 schreef Zorro het volgende:
Euphoria zou best leuk kunnen zijn als dat tenenkromemnde irritante ah-ah-ah-ah-ah- er niet in zat.
Wat een ellende dat stuk.
Geen smileysquote:Op woensdag 25 december 2019 10:03 schreef Kopiko het volgende:
1977 Hijo De La Luna Mecano 6
1976 We Don't Need Another Hero Tina Turner 6,5
1975 Liberian Girl Michael Jackson 6
1974 Euphoria Loreen 4,5
1973 Lost On You LP ?
1972 Bombay Golden Earring 5,5
1971 Kissing A Fool George Michael 7
1970 Do It Again Steely Dan 6,5
1969 All Apologies Nirvana 3
1968 Sadeness Enigma 6,5
1967 Elevation U2 5
1966 Mister Blue Rene Klijn 3
Nairobiquote:Op woensdag 25 december 2019 10:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hijo de PutaHoor Nairobi dat meteen in gedachten zeggen
Tijdens Euphoria kan dat welquote:Op woensdag 25 december 2019 10:04 schreef alopio het volgende:
Maar wanneer is het nu tijd om te douchen? Wanneer is de eerste Bløf?
In het uur na komend uur zit Coldplay, ook ideaal om te gaan douchenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:04 schreef alopio het volgende:
Maar wanneer is het nu tijd om te douchen? Wanneer is de eerste Bløf?
Moet je wel snel zijnquote:Op woensdag 25 december 2019 10:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijdens Euphoria kan dat wel
Ach, beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
http://fotoalbum.senioren(...)albumid=355&typeid=4
quote:
Niet zo snel ik moest het nog aanpassen.quote:
die zou Bart eens moeten mashuppenquote:
George Michael en Michael Jackson zijn ook doodquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Och nee, bouwdoos Mecano staat ook nog steeds in de lijst
Ik dacht al, een plaatje dat gehost wordt door seniorennet?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo snel ik moest het nog aanpassen.
Ik ben niet fit dus ik heb een smoes waarom dat zo langzaam gaat.
Laurence.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een groep gays gek wilt krijgen, moet je deze plaat instarten.
Duncan Lawrence is er niks bij...
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
die zou Bart eens moeten mashuppen
Valensia toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar waar Valencia de mosterd haalde
Google discrimineert nergensquote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik denk al, een plaatje dat gehost wordt door seniorennet?
De ene helft van Steely Dan ook, al was Walter niet de zanger natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
George Michael en Michael Jackson zijn ook dood
Radicale ESF-erquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:08 schreef MadMaster het volgende:
Nagedachtenis aan mijn veel te jong overleden buurmeisje...
Doden uurtje nu dus.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
George Michael en Michael Jackson zijn ook dood
Ja die had zijn dodenbonus niet erg verstandig gepland.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
RIP Sjors trouwens, vandaag z’n sterfdag. Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
Ja dat kwam wel even binnen, die overlijdensmelding van Georgequote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
RIP Sjors trouwens, vandaag z’n sterfdag. Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
Mee eens. Michaels Meesterwerk.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
quote:
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
Ik geef nog steeds de schuld aan Scorpion_17 hiervoor, hij bracht hier het nieuws.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
Het was ronduit amateuristisch voor een artiest van zijn statuur. Die had beter moeten wetenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die had zijn dodenbonus niet erg verstandig gepland.
quote:
Vrij naar Karremans: I'm just the piano playerquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geef nog steeds de schuld aan Scorpion_17 hiervoor, hij bracht hier het nieuws.
Die versie van Somebody to lovequote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopen
Pff dat was wel genot geweest hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopen
Ik doe niks andersquote:
Voor 7 gulden 50 naar Simple Minds. Wat eeng enotquote:Op woensdag 25 december 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
Stond ooit in het voorprogramma van the Simple Minds
[ afbeelding ]
Die vind ik persoonlijk als Queen-fan behoorlijk mwahquote:
7,50. Guldens.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
Stond ooit in het voorprogramma van the Simple Minds
[ afbeelding ]
Ik kan hem prima waarderenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk als Queen-fan behoorlijk mwah
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef MadMaster het volgende:
We Don't Need Another Tina Turner...
We zijn het eens!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarvan hebben we hiero geen andere nodig!
Ze doen er ook alles aan om je de deur uit te krijgen he.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuj, ik heb een winterhardloop outfit gekregen.
En Movies and Other Things van Shea Serrano.
Shea Serrano is geweldig!
Meestal was het zelfs gratis...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor 7 gulden 50 naar Simple Minds. Wat eeng enot
Tina gaat nog wel even mee hoor!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef MadMaster het volgende:
We Don't Need Another Tina Turner...
2010 voor het laatstquote:
Stille hint van mevrouw Pippen dat je te dik bent en moet sportenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuj, ik heb een winterhardloop outfit gekregen.
En Movies and Other Things van Shea Serrano.
Shea Serrano is geweldig!
Hmmm..quote:Op woensdag 25 december 2019 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze doen er ook alles aan om je de deur uit te krijgen he.
Dat mag, maar ik hoor liever haar oude repertoire uit de tijd dat ze nog door Ike door de tent gemept werd i.p.v. dit soort niemendalletjes...quote:
O Maar daar ben ik het wel mee eens hoor. (Met het repertoire dan, niet met het meppen van Tina)quote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoor liever haar oude repertoire uit de tijd dat ze nog door Ike door de tent gemept werd i.p.v. dit soort niemendalletjes...
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik hoor liever haar oude repertoire uit de tijd dat ze nog door Ike door de tent gemept werd i.p.v. dit soort niemendalletjes...
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:15 schreef alopio het volgende:
[..]
O Maar daar ben ik het wel mee eens hoor. (Met het repertoire dan, niet met het meppen van Tina)
It's a wrapquote:
Volgend jaar is het weer weg.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit er nooit in stond tot 2 jaar terug ofzo vind ik echt heel vreemd. Maar goed, in de vroege jaren was MJ sowieso heel matig bedeeld, hij moest omvallen voordat ie echt gewaardeerd werd.
Al namen ze dat omvallen in Best wel erg letterlijk dit jaar. Saddam flashbacks.
Met serrano?quote:
Blijf er om lachen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote van mij dat ik vroeger altijd dacht dat dit over een meisje uit de bibliotheek ging.
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Mjah, ik hoor liever het oudere werk van Michael, toen hij nog door zijn vader in elkaar gemept werd
Dat dachten er wel meer denk ikquote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote van mij dat ik vroeger altijd dacht dat dit over een meisje uit de bibliotheek ging.
Off The Wallquote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Mjah, ik hoor liever het oudere werk van Michael, toen hij nog door zijn vader in elkaar gemept werd
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Laatste keer dat je hem mag vertellen wellicht.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Dit ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Stille hint van mevrouw Pippen dat je te dik bent en moet sporten![]()
Komt Sadeness zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
Hmm, kon de Liberian Girl niet vinden, maar deze stond er wel tussen
[ afbeelding ]
.
Ja, OK.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.
dat dusquote:
Euphoria!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
sowwwquote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
Euforie!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar.
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
Naicequote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
Shay Laren, non? #showtimervibesquote:
Gewoon een boppiequote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Serious? zoveel mensen hier die dit leuk vinden?
Integendeel...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie van jullie mist net als ik nog elk jaar Bert Haandrikgod bij de Top?
Ik ook sinds dat gifjequote:
Best een prima liedje.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb er ook niet zoveel meequote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat ie dit jaar juist weer wat zou stijgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een prima liedje.
Had wel verwacht dat ie er een keer uit zou liggen, staat al wel een paar jaar zo laag.
We hebben niet allemaal zo'n goede smaak als jouquote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ehm..quote:
Netjesquote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar.
Er is nog hoop in dit topicquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat die het hoogtepunt vormt bij een bedrijfsfeestje, waar Harry en Marriet van de financiele administratie even flink de dansvloer onveilig maken met hun dronken harses.
Dit jaar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef houdjemond het volgende:
Gaan hier nog mensen naar het café trouwens?
Dat blijktquote:Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal zo'n goede smaak als jou
Door de algemene ESF-hype? Denk niet dat dat zo werkt.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat ie dit jaar juist weer wat zou stijgen.
Waren zeker euforische momentenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wij waren 2012 in Zweden. Het werd toen vaahaaak gedraaid op de radio.
Goede herinneringen! Een maand of negen later werd de oudste Pippie geboren.
Het is altijd de financiële administratie die het meest los gaat op bedrijfsfeestjes. Dat is een universeel feit.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat die het hoogtepunt vormt bij een bedrijfsfeestje, waar Harry en Marriet van de financiele administratie even flink de dansvloer onveilig maken met hun dronken harses.
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga naar m’n oma en opa. Tot later!
(Wtf doet dit nummer hier trouwens.)
Boekhouder gespot.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is altijd de financiële administratie die het meest los gaat op bedrijfsfeestjes. Dat is een universeel feit.
HRM kan er ook wat van...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is altijd de financiële administratie die het meest los gaat op bedrijfsfeestjes. Dat is een universeel feit.
Zeker. Kort, maar euforisch. Dat is mijn stijl.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waren zeker euforische momenten
Bij ons is het Sales. Financieel zit in een hoekje.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je nu werk van deze artiest op vinyl koopt heb je een LP van LP.
Cee You!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slaat dit op je man... of op het volume?
Met zijn geforceerde poëtische teksten, waar Bløf zich nog voor zou schamen.quote:
Lekker sos snuiven met de boys van salesquote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij ons is het Sales. Financieel zit in een hoekje.
Niet als je de single kooptquote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je nu werk van deze artiest op vinyl koopt heb je een LP van LP.
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is die keerl die als Gwen Stefani klinkt
quote:
Jij wintquote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel plezier! Koester opa’s en oma’s!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef Cee het volgende:
Zou ze ook zo lekker kreunen?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een café ook goed ?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef houdjemond het volgende:
Gaan hier nog mensen naar het café trouwens?
Hier zijn ze al jaren dood. Ze nu koesteren zou vraagtekens oproepen....quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel plezier! Koester opa’s en oma’s!
Dat zijn die zeldzame keren dat je hoopt dat je vriendin niet 'harder' roept inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin roept, HARDER.
Heeft ze op gestemd dus schijnbaar.
Denk je iemand te kennen na 23 jaar.
Ik wil t niet weten..quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ze ook zo lekker kreunen?
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef asco het volgende:
Al ruim 20 jaar geen opa en oma meer hierquote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel plezier! Koester opa’s en oma’s!
En je weet zeker dat het om het nummer gaat?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef asco het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn die zeldzame keren dat je hoopt dat je vriendin niet 'harder' roept inderdaad.
Koester opa’s en oma’squote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier zijn ze al jaren dood. Ze nu koesteren zou vraagtekens oproepen....
quote:Next payday comes, I'll be gone
By boats and planes, it's pre-arranged
You can't catch me, I'm on my way back to Bombay
Schuld van de boeren.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:28 schreef laxus13 het volgende:
1 van de 3 re-entries van de Earring
Fixedquote:Op woensdag 25 december 2019 10:28 schreef laxus13 het volgende:
1 van de 3 re-entries van de Earring(s)
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Taxi Driver![]()
![]()
Ik wil ook meer E-Rotic in de lijst trouwerns
Met George Hooimans een goed duoquote:
Deze dusquote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga er niet mijn Oudejaarsavondtelevisie-topic voor gebruiken, maar straks komt het nummer dat tijdens de Klok van 1988/1989 bij Veronica werd gebruikt, #nerd
Of gewoon buiten.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:32 schreef Zorro het volgende:
Zo te horen zingt ie dit in zo'n openbaar toilet.
Wat heeft 'ie dan gestemd?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:32 schreef asco het volgende:
Die stem van hem gaat nooit vervelen op een of andere manier.
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:32 schreef Zorro het volgende:
Zo te horen zingt ie dit in zo'n openbaar toilet.
Forum voor Democratie.quote:
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 25 december 2019 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht even: Is Sjors Kooijmans dood?
Maar toch nog beter dan het meeste wat we tot nu toe gehoord hebben.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:30 schreef InverHouse het volgende:
Minder nummer van de Golden Earring.
Die is afgelopen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:33 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is iedereen hier aan het geilen op George?
Jullie kunnen beter de top4000 luisteren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |