Normaal zijn er altijd nog wel wat lui hier om wat nachtelijke discussies mee te voeren in een poging het slapen uit te stellen.quote:
Ik dacht dat je het over dts had?quote:Op woensdag 25 december 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal zijn er altijd nog wel wat lui hier om wat nachtelijke discussies mee te voeren in een poging het slapen uit te stellen.
Watquote:Op woensdag 25 december 2019 01:04 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over dts had?
Oké, dat vind jijquote:Op woensdag 25 december 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitslaat, Hans.
Ik ook... weeg weer bijna 60 kiloquote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel buikpijn nu omdat ik zoveel heb gegeten.
Kijk maar uit.quote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook... weeg weer bijna 60 kilo
En dat is te zwaarquote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook... weeg weer bijna 60 kilo
Heel veel vlees.quote:Op woensdag 25 december 2019 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal opgevroten?
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en toch niet aankomen.. hoe doe je dat
quote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto en Ama. Kerstavond kan haast niet mooier
Ja duhquote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en je huisdieren ook al opgegeten...
Heeyquote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto en Ama. Kerstavond kan haast niet mooier
Neequote:Op woensdag 25 december 2019 01:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kerstmuts op?
Een gewei dan?quote:
Lekker laten liggen en met een gerust hart genietenquote:
Kopjes koffie/biertjes drinken bij omaatje en weer lekker naar huis daarna.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat ga jij doen met kerst vandaag?
lekkerquote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kopjes koffie/biertjes drinken bij omaatje en weer lekker naar huis daarna.
En jij?
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2019 08:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker
ga naar tante en met de hele familie eten![]()
![]()
Ik hoop dat je ze op tijd af krijgtquote:Op woensdag 25 december 2019 07:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ben aardige jongen hou van tattoos en me kliene en ben opzoek na leuke leidt vrouw die lief eerlijk en weet wat ze wil ben zelf beschermend lief eerlijk en oprecht maak muziek producer en hou van veel leuke dingen genieten van de mooie momenten en herderinnen maken hoop leuke meidt vrouw ook in is om mooie momenten te maken hoor je graag ben openmindedt
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 25 december 2019 07:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ben aardige jongen hou van tattoos en me kliene en ben opzoek na leuke leidt vrouw die lief eerlijk en weet wat ze wil ben zelf beschermend lief eerlijk en oprecht maak muziek producer en hou van veel leuke dingen genieten van de mooie momenten en herderinnen maken hoop leuke meidt vrouw ook in is om mooie momenten te maken hoor je graag ben openmindedt
ja nogalquote:Op woensdag 25 december 2019 08:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel plezier
Allemaal keurige burgers?
liefquote:Op woensdag 25 december 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze op tijd af krijgt
Succes iig
tinderquote:
Komt vast goed met jouquote:Op woensdag 25 december 2019 11:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja nogal
[..]
lief
[..]
tinder
Dit draadjetwitter:dxnielandrew_ twitterde op woensdag 25-12-2019 om 01:17:38Just been to midnight mass with my mum and next to me was a man I hooked up with last summer....and next to him was his wife and children that I had no knowledge of 🙂 https://t.co/KlTAQYzSwp reageer retweet
liefde terugquote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben all you need is love aan kijken. ❤️😢
cringequote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Mooi he?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
@Flippieequote:Een zondagsflip
Flip waarbij eigenlijk elke kracht dan wel precisie ontbreekt. Veelvoorkomend fenomeen bij een uitzichtloze achterstand.
Ik ben all you need is DBS, grijs haar, Fifa 2k20, IF, F1 2k19, Moderator, Cod aan het kijkenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Wat kerst wel niet met de mensen doetquote:
Twee dagen in het jaar gewoon mobiel en fokloos door het leven. Moet wel leuk blijven hequote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat kerst wel niet met de mensen doet
Is ons dus niet geluktquote:Op donderdag 26 december 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twee dagen in het jaar gewoon mobiel en fokloos door het leven. Moet wel leuk blijven he
Ach snachts gourmetten is ook zo watquote:
Ik ga dit jaar helemaal niet gourmetten, mag ook in de krantquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach snachts gourmetten is ook zo wat
Ik gourmet nooit, echt nooit behalve dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar helemaal niet gourmetten, mag ook in de krant
Vanavond soort tapas gebeuren, en morgen eten bij familie maar geen idee wat er op het menu staatquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gourmet nooit, echt nooit behalve dit jaar
Staat er bij jou op het menu? Of stond
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is wel wat mis mee hoor.
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.quote:
Geen last van.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.
Heb er toch wel weer zin in. Maar zeker niet elk jaar neequote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.
Daarom altijd bbq>gourmetquote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima als er voor je gekookt wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanavond soort tapas gebeuren, en morgen eten bij familie maar geen idee wat er op het menu staat
Mijn broer had vanavond een goddelijke zalmsalade gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er toch wel weer zin in. Maar zeker niet elk jaar nee
Ja volgend jaar zijn wij aan de beurt, maar ik laat dat gewoon aan de vrouw overquote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima als er voor je gekookt wordt
Lekker hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer had vanavond een goddelijke zalmsalade gemaakt.
Maar dat was echt heel erg genieten.
Gourmetten is gewoon lekker jonguuhhhquote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Gourmetten is echt wel de Wibra onder het eten
Was het lekker bij Beluga?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet jij een kutleven hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Maar vertel, wat vind je nog meer allemaal verwend?quote:
Vooral jij komt nogal verwend over.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel, wat vind je nog meer allemaal verwend?
Lolquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vooral jij komt nogal verwend over.
Waarom?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Schoten zijn gevuurdquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:
Is goedquote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Heb zelfs palingen op die een leven lang dagelijks gemasseerd worden en naar klassieke muziek mogen luisteren![]()
Kun je lullen wat je wilt maar dat proef je
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Heb zelfs palingen op die een leven lang dagelijks gemasseerd worden en naar klassieke muziek mogen luisteren![]()
Kun je lullen wat je wilt maar dat proef je
Insinueer je hier nou dat je openstaat om Uitstralings paling te proeven?quote:
Jeetje.. neequote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je hier nou dat je openstaat om Uitstralings paling te proeven?
Kloptquote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel wat bent, maar dat is echt niet waar
Lekker weer de boel opfokkenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef I het volgende:
Meneer heeft weer eens te diep in het glaasje gekeken wss.
Pure poëzie ditquote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst uitvoerig masseren onder het genot van klassieke muziek hè.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is FOK!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:58 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Lekker weer de boel opfokken
Blijkbaar snap je dat zelf niet .quote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Maar wat heeft dat met verwend te maken?
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:58 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Lekker weer de boel opfokken
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja precies ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel wat bent, maar dat is echt niet waar
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:59 schreef I het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja precies ja.
Go home, you're drunk.
Laten we gaan gourmetten met zn allenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel beetje lief doen hoor. Het is kerst.
Oke. Naja altijd fijn om te leren van iemand toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:59 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je dat zelf niet .
Vind beiden maar meh vanille, gewoon beentjes zo wijd mogelijk en houtje tussen de tanden.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:58 schreef I het volgende:
[..]
Eerst uitvoerig masseren onder het genot van klassieke muziek hè.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laten we gaan gourmetten met zn allen
Je snapt het zelf wel.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Naja altijd fijn om te leren van iemand toch?
Verwendheid betekent je beter voordoen dan je bent. Weet ik dat ook weer
Zeg, wil je niet zo verwend doen? Dit toontje bevalt mij niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Naja altijd fijn om te leren van iemand toch?
Verwendheid betekent je beter voordoen dan je bent. Weet ik dat ook weer
Zal jou eens flink verwennenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb @:fok-it verwend met een stem in de verkiezingen, dus ergens klopt het wel
Ik win minimaal drie prijzen, maar kan mij niet boeienquote:
36 BUT LAST YEAR, LAST YEAR I HAD 37quote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Zeg, wil je niet zo verwend doen? Dit toontje bevalt mij niet.
Ik gok dat ie verwaand en verwend door elkaar haalt, maar dat is te moeilijk voor 'm natuurlijk, kan die arme man verder ook niks aan doen
Doe normaal johquote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Ik gok dat ie verwaand en verwend door elkaar haalt, maar dat is te moeilijk voor 'm natuurlijk, kan die arme man verder ook niks aan doen
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik win minimaal drie prijzen, maar kan mij niet boeien
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
36 BUT LAST YEAR, LAST YEAR I HAD 37
Yes, but some presents are bigger then last yea..'
I DONT CARE HOW BIG THEY ARE
Zullen wij een keer gourmetten samen?quote:
Doe normaal jongen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:04 schreef I het volgende:
[..]
Neeeeequote:Op donderdag 26 december 2019 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij een keer gourmetten samen?
Kun jij met uitlachen om mijn hoge pink tijdens het wijn drinken en ik jou omdat er spatten bakvet op je tatoeages terecht komen.
Nee nee nee neequote:
Ga me maar weer lekker een ban aansmerenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee nee nee
Jij noemt mensen zomaar verwend meneertje
Dat moeten we niet doen hiero he
Dat gaat toch nooit een ban opleveren johquote:Op donderdag 26 december 2019 01:07 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ga me maar weer lekker een ban aansmeren
Hoogverraadquote:
Ja I was van de verkeerde kaanttquote:
Daar had ik dus een punt achter gezet, maar die is mij dus weer afgenomen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I was van de verkeerde kaantt
Altijd tochquote:
Daar heb je zelf een abo voor afgesloten...quote:Op donderdag 26 december 2019 01:14 schreef I het volgende:
[..]
Daar had ik dus een punt achter gezet, maar die is mij dus weer afgenomen.
Als je nog geen kerstgevoel hebt krijg je dat hier wel, inclusief die rare dronken oomquote:
Bij m'n ouders eet ik nooit magnetron maaltijd... Maar sowieso kerstdiner vandaag: hertenbiefstukquote:Op donderdag 26 december 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd toch
Heb je kerstmagnetronmaaltijd gegeten?
Ojaquote:Op donderdag 26 december 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je zelf een abo voor afgesloten...
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd toch
Heb je kerstmagnetronmaaltijd gegeten?
Oja, @Kiid moest het natuurlijk zonodig over dbs hebbenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je nog geen kerstgevoel hebt krijg je dat hier wel, inclusief die rare dronken oom
Ben benieuwd of z'n vrouw dan in bed ligt en geluiden hoort van beneden heel warrig:quote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je nog geen kerstgevoel hebt krijg je dat hier wel, inclusief die rare dronken oom
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd of z'n vrouw dan in bed ligt en geluiden hoort van beneden heel warrig:
Verrader
Ban aangesmeerd
Gaat het schat?
VERWEND GOURMET!! Uh ja gaat prima hoor, ga maar weer slapen
Wajoohquote:Op donderdag 26 december 2019 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij m'n ouders eet ik nooit magnetron maaltijd... Maar sowieso kerstdiner vandaag: hertenbiefstuk
Heb ik jou ooit verwend genoemd?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wajooh
En dan ben ik verwend
Maar wel lekker hoor.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd of z'n vrouw dan in bed ligt en geluiden hoort van beneden heel warrig:
Verrader
Ban aangesmeerd
Gaat het schat?
VERWEND GOURMET!! Uh ja gaat prima hoor, ga maar weer slapen
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit verwend genoemd?
Als je geen reet hebt te doen op je werk is fok prima afleiding hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Het gedeelte over Haags kan ik me overigens prima in vinden.
Zou in sommige gevallen een godsgeschenk zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Wel fijn ook dat je uitlegt dat het om een spreekwoordelijke put gaat. Ik zie Danny er wel voor aan om zijn gebanden ergens in the middle of nowhere te droppen en ze in een metersdiepe put te flikkeren
Kusjequote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaar het is kerst vrede op aarde papoeas
De verlosser is geboren, duurt nog tot Pasen dat de verlossing er echt isquote:Op donderdag 26 december 2019 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaar het is kerst vrede op aarde papoeas
Xoxo lieverdquote:
Oh ja. Ik ben de eerste die dat toegeeftquote:Op donderdag 26 december 2019 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dedain heb je wel maar dat is juist schattig.
Ben er alquote:Op donderdag 26 december 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De verlosser is geboren, duurt nog tot Pasen dat de verlossing er echt is
Hallo makker!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:24 schreef I het volgende:
Hij is er stil van. Prima, weet ik in vervolg ook weer waar het uitknopje zit.
Rare vogel ben jij.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Serieus jij bent echt de grootste mongool die ik ben tegen gekomen op FOK ! echt heel erg sneu I.
Inderdaadquote:
Ik wens jou hetzelfde maatquote:Op donderdag 26 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Een gezegende kerst voor jou Rene
Slijmhoer.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Een gezegende kerst voor jou Rene
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker!Ik hoop dat je een mooie Kerst hebt!
Pics van je oudersquote:Op donderdag 26 december 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb mijn laptop niet meegenomen naar mijn ouders. Bijzonder irritant fokken dit urenlang
Thanks!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:29 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig jij.
Ja echt tyfusveel gegeten ja. En morgen weerquote:Op donderdag 26 december 2019 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hé @:ggmm nog viesdik gegeten? Of alleen op tweede kerstdag? (Of gewoon helemaal niet?)
Kutzooi moet lachenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:29 schreef I het volgende:
[..]
Thanks!
Zou je in vervolg dat gescheld achterwege kunnen laten? Komt een beetje verwend over.
Nou. Mijn moeder van in de 50 heeft nog best wel game, ook bij gasten nog jonger dan ikquote:
Dankquote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, jij hetzelfde gewenst.
quote:
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Mijn moeder van in de 50 heeft nog best wel game, ook bij gasten nog jonger dan ik
Dus ik kan je haar nummer wel geven?
Misschien moet jij gewoon normaal doen met je gekke kop? Echt gestoord hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 01:29 schreef I het volgende:
[..]
Thanks!
Zou je in vervolg dat gescheld achterwege kunnen laten? Komt een beetje verwend over.
Gelukkig weet Coolblue waar je een laptop moet halen, kennelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb mijn laptop niet meegenomen naar mijn ouders. Bijzonder irritant fokken dit urenlang
En ja vader dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Mijn moeder van in de 50 heeft nog best wel game, ook bij gasten nog jonger dan ik
Dus ik kan je haar nummer wel geven?
Wat heeft de pot geschaft?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt tyfusveel gegeten ja. En morgen weer
Vrijdag vrij dus vanaf dan maar weer gaan sporten
Nee jongen jj snapt er niks van.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:32 schreef R-woud93 het volgende:
@:inverhouse zit te hopen dat @:ggmm, @:i een ban gaat geven
Jij hebt al een foto van mijn oma. Moet niet gekker wordenquote:
Ik heb geen idee waar die zooi over gaat joh.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:32 schreef R-woud93 het volgende:
@:inverhouse zit te hopen dat @:ggmm, @:i een ban gaat geven
Die is al bezet jij deugnietquote:
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die zooi over gaat joh.
Ik laat het lekker aan de ONZ-mods over.
M'n moeder had een gerecht met zalm gemaaktquote:
Smerig dik varken.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt tyfusveel gegeten ja. En morgen weer
Vrijdag vrij dus vanaf dan maar weer gaan sporten
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon normaal doen met je gekke kop? Echt gestoord hoor![]()
Niet normaal wat jij doet
Dat was ikquote:
Ik heb ook geen idee joh, gewoon glimlachen en doorlopen. Ofzoquote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die zooi over gaat joh.
Ik laat het lekker aan de ONZ-mods over.
Held op sokken ja die I!quote:
Oef, vis, niet mijn ding.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n moeder had een gerecht met zalm gemaakt
En ze had taart gebakken waar ik veel te veel van op heb.
Jij ook lekker gegeten?
Vuur met vuur bestrijden heet dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:36 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Leuke reactie ? Slaat nergens op?
Kerel, wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Reageer eens op een normale manier.
Lekker manquote:Op donderdag 26 december 2019 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oef, vis, niet mijn ding.
Mijn vader heeft hertenbiefstuk gemaakt (en m'n moeder een of ander sausje erbij maar daarvoor was ik niet in de stemming). Morgenochtend naar de stad van die mod met dat ene kwartiertje om daar te brunchen met de grote familie van vaders kant en dan in de avond kerstdiner met familie van moeders kant.
In een uurtje helemaal weg die rust van jequote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een uurtje helemaal weg die rust van je
Hahahaha dit kan echt niet meer hoorquote:
Wat is er fok it?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahaha dit kan echt niet meer hoor
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahaha dit kan echt niet meer hoor
Verwendheid met Verwendheid bestrijden bedoelt hij ook. Die domme jongenquote:
Gvdquote:Op donderdag 26 december 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verwendheid met Verwendheid bestrijden bedoelt hij ook. Die domme jongen
Leuk toch.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:40 schreef R-woud93 het volgende:
Gezellig posten op FOK! tijdens de kerstdagen, altijd wat te beleven
Dit had Jezus gewild.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:40 schreef R-woud93 het volgende:
Gezellig posten op FOK! tijdens de kerstdagen, altijd wat te beleven
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Wat een mooie gezellige dagen zijn dit toch, ik ben helemaal vrolijk.
Oja fok it.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verwendheid met Verwendheid bestrijden bedoelt hij ook. Die domme jongen
Daar heeft hij zich voor opgeofferdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |