Normaal zijn er altijd nog wel wat lui hier om wat nachtelijke discussies mee te voeren in een poging het slapen uit te stellen.quote:
Ik dacht dat je het over dts had?quote:Op woensdag 25 december 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal zijn er altijd nog wel wat lui hier om wat nachtelijke discussies mee te voeren in een poging het slapen uit te stellen.
Watquote:Op woensdag 25 december 2019 01:04 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over dts had?
Oké, dat vind jijquote:Op woensdag 25 december 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitslaat, Hans.
Ik ook... weeg weer bijna 60 kiloquote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel buikpijn nu omdat ik zoveel heb gegeten.
Kijk maar uit.quote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook... weeg weer bijna 60 kilo
En dat is te zwaarquote:Op woensdag 25 december 2019 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook... weeg weer bijna 60 kilo
Heel veel vlees.quote:Op woensdag 25 december 2019 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal opgevroten?
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en toch niet aankomen.. hoe doe je dat
quote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto en Ama. Kerstavond kan haast niet mooier
Ja duhquote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en je huisdieren ook al opgegeten...
Heeyquote:Op woensdag 25 december 2019 01:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto en Ama. Kerstavond kan haast niet mooier
Neequote:Op woensdag 25 december 2019 01:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kerstmuts op?
Een gewei dan?quote:
Lekker laten liggen en met een gerust hart genietenquote:
Kopjes koffie/biertjes drinken bij omaatje en weer lekker naar huis daarna.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat ga jij doen met kerst vandaag?
lekkerquote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kopjes koffie/biertjes drinken bij omaatje en weer lekker naar huis daarna.
En jij?
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2019 08:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker
ga naar tante en met de hele familie eten![]()
![]()
Ik hoop dat je ze op tijd af krijgtquote:Op woensdag 25 december 2019 07:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ben aardige jongen hou van tattoos en me kliene en ben opzoek na leuke leidt vrouw die lief eerlijk en weet wat ze wil ben zelf beschermend lief eerlijk en oprecht maak muziek producer en hou van veel leuke dingen genieten van de mooie momenten en herderinnen maken hoop leuke meidt vrouw ook in is om mooie momenten te maken hoor je graag ben openmindedt
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 25 december 2019 07:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ben aardige jongen hou van tattoos en me kliene en ben opzoek na leuke leidt vrouw die lief eerlijk en weet wat ze wil ben zelf beschermend lief eerlijk en oprecht maak muziek producer en hou van veel leuke dingen genieten van de mooie momenten en herderinnen maken hoop leuke meidt vrouw ook in is om mooie momenten te maken hoor je graag ben openmindedt
ja nogalquote:Op woensdag 25 december 2019 08:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel plezier
Allemaal keurige burgers?
liefquote:Op woensdag 25 december 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze op tijd af krijgt
Succes iig
tinderquote:
Komt vast goed met jouquote:Op woensdag 25 december 2019 11:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja nogal
[..]
lief
[..]
tinder
Dit draadjetwitter:dxnielandrew_ twitterde op woensdag 25-12-2019 om 01:17:38Just been to midnight mass with my mum and next to me was a man I hooked up with last summer....and next to him was his wife and children that I had no knowledge of 🙂 https://t.co/KlTAQYzSwp reageer retweet
liefde terugquote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben all you need is love aan kijken. ❤️😢
cringequote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Mooi he?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
@Flippieequote:Een zondagsflip
Flip waarbij eigenlijk elke kracht dan wel precisie ontbreekt. Veelvoorkomend fenomeen bij een uitzichtloze achterstand.
Ik ben all you need is DBS, grijs haar, Fifa 2k20, IF, F1 2k19, Moderator, Cod aan het kijkenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Wat kerst wel niet met de mensen doetquote:
Twee dagen in het jaar gewoon mobiel en fokloos door het leven. Moet wel leuk blijven hequote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat kerst wel niet met de mensen doet
Is ons dus niet geluktquote:Op donderdag 26 december 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twee dagen in het jaar gewoon mobiel en fokloos door het leven. Moet wel leuk blijven he
Ach snachts gourmetten is ook zo watquote:
Ik ga dit jaar helemaal niet gourmetten, mag ook in de krantquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach snachts gourmetten is ook zo wat
Ik gourmet nooit, echt nooit behalve dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar helemaal niet gourmetten, mag ook in de krant
Vanavond soort tapas gebeuren, en morgen eten bij familie maar geen idee wat er op het menu staatquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gourmet nooit, echt nooit behalve dit jaar
Staat er bij jou op het menu? Of stond
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is wel wat mis mee hoor.
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.quote:
Geen last van.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.
Heb er toch wel weer zin in. Maar zeker niet elk jaar neequote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op die kleine kutstukjes vlees tot ze eindelijk gaar zijn en dan valt het altijd tegen, je propt jezelf vooral vol met veel brood en het hele huis meurt ervan daarna. Dat gedoe met die pannetjes ook altijd man man man.
Daarom altijd bbq>gourmetquote:Op donderdag 26 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima als er voor je gekookt wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanavond soort tapas gebeuren, en morgen eten bij familie maar geen idee wat er op het menu staat
Mijn broer had vanavond een goddelijke zalmsalade gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er toch wel weer zin in. Maar zeker niet elk jaar nee
Ja volgend jaar zijn wij aan de beurt, maar ik laat dat gewoon aan de vrouw overquote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima als er voor je gekookt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |