Ja, dit mag dus niet he.quote:
Je kunt ook gewoon LOTR aanzettenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is drama. All you need is love staat op
Nee, want dochter kijkt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon LOTR aanzetten
Lekker gejankt hierquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is drama. All you need is love staat op
Ja gek hè op eerste kerstdag. Ga lekker met een emmertje je auto wassen danquote:Op woensdag 25 december 2019 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel dingen die gesloten zijn vandaag. Enige dag in het jaar dat ik zin heb om mijn auto te gaan wassen, is de car wash gesloten![]()
Wilde ook nog bij de IKEA gaan kijken voor nieuwe gordijnen en die is ook dicht
Wel de beste manier om mos te verwijderen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja gek hè op eerste kerstdag. Ga lekker met een emmertje je auto wassen dan
Gewoon naar de kwantum joh.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan geen dure gordijnen betalen
https://www.kwantum.nl/ca(...)searchtext%3dveloursquote:
Die heb ik in een een licht groene kleur van de Ikea. Fijne gordijnenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.kwantum.nl/ca(...)searchtext%3dvelours
komt in de buurt van degene die ze bij de IKEA niet meer hebben.
https://www.ikea.com/us/e(...)dark-green-00414095/
Vind ze ook mooi, en zag dat ze ze in Duitsland sowieso nog verkopen. Misschien maar eens daar naartoe rijden dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik in een een licht groene kleur van de Ikea. Fijne gordijnen
Ik koop gewoon een andere auto.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de beste manier om mos te verwijderen.
Wat lees je dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme wat is m'n boek deprimerend.
Kerstspeech?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Wim-Lex de psycholoog aan het uithangen joh.
Goede uitspraak van iemand die in rijkdom geboren is.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:23 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Streven naar geluk mag geen obsessie worden.
Thx Willem
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede uitspraak van iemand die in rijkdom geboren is.
Als de Tweede Kamer je het onderhoud van de Groene Draeck in je maag probeert te splitsen, is dat echt een tegenslag hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou niet met hem willen ruilen.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook een zwaar jaar gehad heeft. Voor hem wordt natuurlijk ook alles duurder.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de Tweede Kamer je het onderhoud van de Groene Draeck in je maag probeert te splitsen, is dat echt een tegenslag hoor.
Laatste Lubach niet gezien?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel of ik wat extra geld opzij moet gaan zetten voor pensioen later. Heb echt geen kaas gegeten van allerlei zaken qua beleggen.
Misschien dat ik maat een Staatslot ga kopen, dan heb ik wellicht geen financiële zorgen meer vanaf 2020.
Over de overheid en de rol in gokken.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Geeft die tegenwoordig ook financieel advies?
Ben ook een gevoelige jongenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel wel een beetje tegen dit jaar.
Vaak wel slim. Pensioenregelingen tegenwoordig zijn vaak karig.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel of ik wat extra geld opzij moet gaan zetten voor pensioen later. Heb echt geen kaas gegeten van allerlei zaken qua beleggen.
Misschien dat ik maat een Staatslot ga kopen, dan heb ik wellicht geen financiële zorgen meer vanaf 2020.
Bij mij op het werk is het blijkbaar best goed geregeld; maar zou zelf ook wel iets willen regelen. Vind het allemaal maar ingewikkeld.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak wel slim. Pensioenregelingen tegenwoordig zijn vaak karig.
Ja voor zulke dingen kun je toch het best wat advies inwinnen. Als je het goed doet kan je al je inleg gewoon aftrekken van de belasting. En bouw je lekker op.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is het blijkbaar best goed geregeld; maar zou zelf ook wel iets willen regelen. Vind het allemaal maar ingewikkeld.
Heb deze vakantie tijd om er naar te kijken, sowieso wat achterstallig werk qua administratie.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja voor zulke dingen kun je toch het best wat advies inwinnen. Als je het goed doet kan je al je inleg gewoon aftrekken van de belasting. En bouw je lekker op.
Ik zelf wil gewoon een afbetaald huis hebben voor ik 67 ben. Dan heb ik lage woonlasten en is pensioen en AOW wel prima.
Dat is inderdaad een goede investering.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:23 schreef gcjoel het volgende:
Of een rijke man.
Ook een goed pensioen idee
En zorgquote:Op woensdag 25 december 2019 15:34 schreef scrupuleus het volgende:
Met geld kan je alleen dingen kopen
Huis voor jezelf houden hoor. Samen kost je uiteindelijk geldquote:Op woensdag 25 december 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb deze vakantie tijd om er naar te kijken, sowieso wat achterstallig werk qua administratie.
Ik moet mijn huis over 25 jaar afbetaald hebben; daar wil ik nog een paar jaar vanaf halen, maar dat hangt ook beetje af van de omstandigheden. Met zijn tweeën verdienen dat zou al veel uitmaken.
[..]
Dat is inderdaad een goede investering.
Thanksquote:
Congratsquote:Op woensdag 25 december 2019 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks
Mocht vannacht als cadeautje opstaan om de tokkie overburen te vragen of ze niet wilden karaoken. Om 3:30. Met galm.
Klinkt als een vreemd cadeau om te krijgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks
Mocht vannacht als cadeautje opstaan om de tokkie overburen te vragen of ze niet wilden karaoken. Om 3:30. Met galm.
Wel he?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een vreemd cadeau om te krijgen.
Thanks!quote:
Ja lekkerrrr hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer helemaal rond gegeten met de hele familie?
Nou nou, er zijn liefhebbers.quote:
19:30 aan tafelquote:Op woensdag 25 december 2019 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Fat Angel?
Welke Is dat dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hater. Weet je hoe lekker. Met koek in het midden.
De warmtequote:Op woensdag 25 december 2019 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker op tijd want gourmetten.
Kunnen we op tijd op de bank vanavond.
Ja dat zit eromheenquote:Op woensdag 25 december 2019 19:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dus niet eens met die knapperige choco laagjes?
Aahww.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is gedumpt net voor de kerst.
Voor.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen idee wat erger is voor de kerst of na de kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |