Carola Häggkvist? Wij hadden de "Främling" LP, gekocht op vakantie in Zwedenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens op de zolder van mijn ouders ligt een rieten mandje met daarin cassettebandjes met daarop liedjes die ik van de radio op had genomen en die ik als kleine Cee zorgvuldig had voorzien van inhoudslabeltjes. En ieder jaar een nieuw bandje. Grijs draaien tot en met.
Ik weet nog dat er wat ESF kneiters op staan, Toto Cotugno, Carola, Celine Dion, Riva, Joling.
Captured by a lovestorm, en ook de Zweedse versie, allebei op 1 bandje.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Carola Häggkvist? Wij hadden de "Främling" LP, gekocht op vakantie in Zweden
Ik kwam er ~15 jaar geleden pas achter dat er überhaupt Engelstalige versies warenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Captured by a lovestorm, en ook de Zweedse versie, allebei op 1 bandje.![]()
Ik heb haar live gezien, zij was geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich wel raar. Genoeg hits gescoord en ook genoeg nummers die hits hadden kunnen zijn...
Hier, het Feyenoord lied gezongen door Célinequote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kwam er ~15 jaar geleden pas achter dat er überhaupt Engelstalige versies waren
Dat zal niet zo snel meer gebeuren...quote:Op woensdag 25 december 2019 13:09 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb haar live gezien, zij was geweldig.
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier, het Feyenoord lied gezongen door Céline![]()
Ja, haar muziek zonk mee denk ik...quote:Op woensdag 25 december 2019 13:25 schreef ato het volgende:
Ik vond Celine Dion haar Franse cd ook de beste, samen met the colour of my heart.
Na haar Titanic lied had ik het wel gehad met haar.
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, haar muziek zonk mee denk ik...
Ik vind haar persoonlijkheid interessant, ik weet niet of ze geniaal of gek is maar ze heeft wel een goed gevoel voor humor
Ze heeft ook meer schoenenquote:
Veel plezier, doe wel je goede paar schoenen aanquote:Op woensdag 25 december 2019 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal nog ff wat gaan doen. Straks m'n moeder ophalen en dan samen naar vrienden kerst vieren
Laters!
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 december 2019 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal nog ff wat gaan doen. Straks m'n moeder ophalen en dan samen naar vrienden kerst vieren
Laters!
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:44 schreef ato het volgende:
[..]
Veel plezier, doe wel je goede paar schoenen aan
Op die andere zit verf dus hopelijk zie ik het op tijdquote:Op woensdag 25 december 2019 13:44 schreef ato het volgende:
[..]
Veel plezier, doe wel je goede paar schoenen aan
Paniek! Peeuw!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben ook weg.
Twee dagen op een plek zonder internet, dus geen paniek als ik morgen niet online kom.![]()
Veel plezier iedereen!
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben ook weg.
Twee dagen op een plek zonder internet, dus geen paniek als ik morgen niet online kom.![]()
Veel plezier iedereen!
20 graden, Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef Strani het volgende:
Kerstbrunch is achter de kiezen (letterlijk) en dan zo een wandeling en dan ergens een koffie halen om net op thuis weer terug te zijn voor de volgende maaltijd. Kerst zoals ik het graag zien: Relaxed en zonder al te veel gedoe.
En het is een graad of 20 buiten, stralend blauw
Ik zou graag willen. Hier nu een redelijk droge dag met 8 graden.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je vanavond nog hier zijn, morgen wordt het weer mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |