Vertel mij wat, ik zit nu Mechwarrior 5 te spelen als tijdverdrijf, is de vijand in de volgende missie "Coalition of Indentured Farm Workers" Mén, de boeren zitten zelfs in de computergames!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:58 schreef cafca het volgende:
Het is gewoon allemaal de schuld van de boeren!
quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ghost Love Score hoort natuurlijk gewoon in de studioversie gedraaid te worden.
Rare stemactie dan. Op de matige versie stemmen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stemactie was op de live versie, dus neeeeeeeeeeee
Overdreven gedoequote:Op dinsdag 24 december 2019 13:05 schreef Kyran het volgende:
Wow, valt me nu pas op dat Metallica x10 is gestegen en alleen Nothing Else Matters 2 plekken is gedaald (Normaal + Danny). Alle andere zijn gestegen
Denk dat ik genoeg andere overdreven meuk kan aankaarten in de lijst voordat ik ook maar in de buurt van Metallica komquote:
Precies ditquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Metallica is gewoon een van de, zo niet, de bekendste en meest populaire metalband. Die verdienen echt wel zoveel plekken in de lijst, ook al ben ik het niet altijd eens ,met bepaalde nummers die er van ze inkomen.
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat ik genoeg andere overdreven meuk kan aankaarten in de lijst voordat ik ook maar in de buurt van Metallica kom
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef molloot200 het volgende:
En waarom wordt trouwens zowel R.E.M. als REM gebruikt? Nu je er zo op gaat letten zitten er allemaal kleine hiaatjes in die lijst
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Als ze dan toch aan het aanpassen zijn, mogen ze ook wel aanpassen dat Always Remember Us This Way uit 2018 komt in plaats van 2019, gewoon uit dezelfde film "A Star is Born" als Shallow, dus beide uit 2018
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag ook Smiths en the Smiths. Ik denk dat ze nog een beetje aan het poetsen zijn in de lijst....
De helft van wat er nu ingestemd wordt kan inderdaad er zo uit en vervangen worden met iets beters van ze.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Metallica is gewoon een van de, zo niet, de bekendste en meest populaire metalband. Die verdienen echt wel zoveel plekken in de lijst, ook al ben ik het niet altijd eens ,met bepaalde nummers die er van ze inkomen.
Oeh, ik ga even spieken voor jequote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...
Voor de site-versie van de lijst zit er een aparte songbiografieën-database tussen, die helaas niet heel actief onderhouden wordt op dit moment en wordt gedeeld met de andere NPO-radiozenders, met dit soort onvolkomenheden als resultaat.
Van mij zou een Orion of Ride The Lightning er echt wel mogen inkomen boven een Sad But True, wat ik al jaren een veel te overhyped nummer van ze vind.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De helft van wat er nu ingestemd wordt kan inderdaad er zo uit en vervangen worden met iets beters van ze.
Days van the Kinks staat verkeerd gespeld. Daar staat "Normaal-De boer dat is de keerl"quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...
Voor de site-versie van de lijst zit er een aparte songbiografieën-database tussen, die helaas niet heel actief onderhouden wordt op dit moment en wordt gedeeld met de andere NPO-radiozenders, met dit soort onvolkomenheden als resultaat.
Het is al jaren een drama ja, met verschillende spelwijzen van bands.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blof, de ene keer staat het Blof andere keer BLOFquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Days van the Kinks staat verkeerd gespeld. Daar staat "Normaal-De boer dat is de keerl"
Wham... de ! ontbreektquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eens, er mag nog veel meer in van hun eerste 4 albums. Ik vind ook And Justice For All echt een topnummer. De nieuwe Metallica ben ik helemaal niet van eerlijk gezegd. Black Album gaat nog wel maar daarna is het echt kommer en kwel met die experimentele albums van ze.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:17 schreef Kyran het volgende:
Nothing Else Matter, One, Enter Sandman, Master of Puppets, The Unforgiven, Fade to Black, The Memory Remains mogen van mij er in blijven.
Whiskey in the Jar is leuk, maar geen top 2000 materiaal en sowieso een cover. Unforgiven II en III zijn mooi, maar dat hoeft van mij ook niet. Sad But True helemaal met MT eens, overrated.
Ride The Lightning, Orion, Creeping Death, Battery, Welcome Home (Sanitarium) liever wat van deze nummers er in dan
Guns 'n' Roses, de ene keer staat er Guns n' Roses, andere keer Guns 'n Roses.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben helemaal niet van de "na de eerste 3 albums is het bagger" brigade, maar St. Anger vond ik zelf niet mooi en luister ik eigenlijk nooit meer naar. Death Magnetic had wat leuke nummers, maar ook daar luister ik nooit meer naar ....quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, er mag nog veel meer in van hun eerste 4 albums. Ik vind ook And Justice For All echt een topnummer. De nieuwe Metallica ben ik helemaal niet van eerlijk gezegd. Black Album gaat nog wel maar daarna is het echt kommer en kwel met die experimentele albums van ze.
Ik heb Hardwired niet geluisterd eerlijk gezegd. Death Magnetic's nummers zijn overdreven lang. Gaat wel, maar geen top 2000 materiaal. Load en Reload heeft nog wel King Nothing en Fuel, maar verder ook niet St Anger had gewoon verschrikkelijke productie en ook te lange nummers. Ja, dan blijven die eerste vijf albums over. Dat was toch wel echt toen ze op hun beste waren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben helemaal niet van de "na de eerste 3 albums is het bagger" brigade, maar St. Anger vond ik zelf niet mooi en luister ik eigenlijk nooit meer naar. Death Magnetic had wat leuke nummers, maar ook daar luister ik nooit meer naar ....
Hardwired vind ik oprecht een hele goede album. Staan 2-3 nummers op waar ik weinig mee heb, maar staan ook wel wat pareltjes op. Halo on Fire, Spit Out the Bone, Hardwired, Atlas Rise allemaal prima nummers.
Load, Reload etc. staan leuke nummers op, maar zijn niet echt heavy metal albums wat mij betreft. Meer stevigere lounge muziek voor mij
Vraag de Nightwish fans nog eens, 90% heeft duidelijk voorkeur voor de Floor versie van GLSquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare stemactie dan. Op de matige versie stemmen.
Nightwish met Floor is gewoon het zoveelste vlakke symfonisch metalbandje. Tarja had nog wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |