Als ze nou Unforgiven III en Sad But True zouden ruilen met iets stevigere klassiekers zou ik al blij zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel erg blij dat Master of Puppets en One er zo heerlijk hoog in blijven.
Ja dat Sad But True vind ik veel te overgewaardeerd. en die unforgiven 3 is leuk maar geen t2000 materiaal.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze nou Unforgiven III en Sad But True zouden ruilen met iets stevigere klassiekers zou ik al blij zijn
Met The Four Horsemen op 4?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze nou Unforgiven III en Sad But True zouden ruilen met iets stevigere klassiekers zou ik al blij zijn
Ik zag ook Smiths en the Smiths. Ik denk dat ze nog een beetje aan het poetsen zijn in de lijst....quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn er ook nog andere zaken die voor hiaten kunnen zorgen, zoals eventuele lidwoorden bij bandnamen? (Bee Gees en the Bee Gees bijvoorbeeld)
Vertel mij wat, ik zit nu Mechwarrior 5 te spelen als tijdverdrijf, is de vijand in de volgende missie "Coalition of Indentured Farm Workers" Mén, de boeren zitten zelfs in de computergames!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:58 schreef cafca het volgende:
Het is gewoon allemaal de schuld van de boeren!
quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ghost Love Score hoort natuurlijk gewoon in de studioversie gedraaid te worden.
Rare stemactie dan. Op de matige versie stemmen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stemactie was op de live versie, dus neeeeeeeeeeee
Overdreven gedoequote:Op dinsdag 24 december 2019 13:05 schreef Kyran het volgende:
Wow, valt me nu pas op dat Metallica x10 is gestegen en alleen Nothing Else Matters 2 plekken is gedaald (Normaal + Danny). Alle andere zijn gestegen
Denk dat ik genoeg andere overdreven meuk kan aankaarten in de lijst voordat ik ook maar in de buurt van Metallica komquote:
Precies ditquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Metallica is gewoon een van de, zo niet, de bekendste en meest populaire metalband. Die verdienen echt wel zoveel plekken in de lijst, ook al ben ik het niet altijd eens ,met bepaalde nummers die er van ze inkomen.
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat ik genoeg andere overdreven meuk kan aankaarten in de lijst voordat ik ook maar in de buurt van Metallica kom
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef molloot200 het volgende:
En waarom wordt trouwens zowel R.E.M. als REM gebruikt? Nu je er zo op gaat letten zitten er allemaal kleine hiaatjes in die lijst
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Als ze dan toch aan het aanpassen zijn, mogen ze ook wel aanpassen dat Always Remember Us This Way uit 2018 komt in plaats van 2019, gewoon uit dezelfde film "A Star is Born" als Shallow, dus beide uit 2018
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag ook Smiths en the Smiths. Ik denk dat ze nog een beetje aan het poetsen zijn in de lijst....
De helft van wat er nu ingestemd wordt kan inderdaad er zo uit en vervangen worden met iets beters van ze.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
Metallica is gewoon een van de, zo niet, de bekendste en meest populaire metalband. Die verdienen echt wel zoveel plekken in de lijst, ook al ben ik het niet altijd eens ,met bepaalde nummers die er van ze inkomen.
Oeh, ik ga even spieken voor jequote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...
Voor de site-versie van de lijst zit er een aparte songbiografieën-database tussen, die helaas niet heel actief onderhouden wordt op dit moment en wordt gedeeld met de andere NPO-radiozenders, met dit soort onvolkomenheden als resultaat.
Van mij zou een Orion of Ride The Lightning er echt wel mogen inkomen boven een Sad But True, wat ik al jaren een veel te overhyped nummer van ze vind.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De helft van wat er nu ingestemd wordt kan inderdaad er zo uit en vervangen worden met iets beters van ze.
Days van the Kinks staat verkeerd gespeld. Daar staat "Normaal-De boer dat is de keerl"quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...
Voor de site-versie van de lijst zit er een aparte songbiografieën-database tussen, die helaas niet heel actief onderhouden wordt op dit moment en wordt gedeeld met de andere NPO-radiozenders, met dit soort onvolkomenheden als resultaat.
Het is al jaren een drama ja, met verschillende spelwijzen van bands.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blof, de ene keer staat het Blof andere keer BLOFquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |