Mooi.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Geen idee, heb je die gemist?quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?
Helaas zonder roze keuken.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Van wat ik er van gehoord heb was het gezellig. Zelfs pluff was er als ik me niet vergis.
Ik ook.quote:
Ik kon volgens mij gewoon niet. Of ik vond het te verquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Loka was er welquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.quote:
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.
Heb de verhalen wel eens gehoord.
quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Recht in de mayo.quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Misschien zijn moeder.quote:Op maandag 23 december 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hem ooit nuchter gezien dan?
Die kwam met bier en al te wereld, kan niet anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |