Dat ziet er wel echt extreem goed uit ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ohh Verheyen is ook prima ja. In Baarle heb je "de Biergrens". Is als je op de T-splitsing komt in "het centrum" naar links en dan aan het einde van de weg. Net voordat je het door weer uitrijdt
Maar over het algemeen rij ik liever nog een heel stuk verder naar de Cagny in Essen (onder Roosendaal). Daar kun je 2u rondlopen en met 400 euro aan bier buiten struikelen
Deze is beter https://www.burgbieren.nl/biercafe/quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ohh Verheyen is ook prima ja. In Baarle heb je "de Biergrens". Is als je op de T-splitsing komt in "het centrum" naar links en dan aan het einde van de weg. Net voordat je het door weer uitrijdt
Maar over het algemeen rij ik liever nog een heel stuk verder naar de Cagny in Essen (onder Roosendaal). Daar kun je 2u rondlopen en met 400 euro aan bier buiten struikelen
en ook goed te betalen. Waar ik hier in de stad bij de Bierbrigadier 5,5 euro betaalde voor een blikje van Brouwerij Kees; Barrel Project, betaal je er daar 2,8 euro voor ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ziet er wel echt extreem goed uit ja.
Haha lachen feestjes gehad vroegahquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze is beter https://www.burgbieren.nl/biercafe/
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
FEE / [FILM] Klaus
Echt top.
Bevestig jezelf maar aan een kruisquote:
Denk je dat we voor de kerst nog ps buddies wordenquote:
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk je dat we voor de kerst nog ps buddies worden
Misschien als je moeder eens van mijn kruis af blijftquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bevestig jezelf maar aan een kruis
Zal et zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien als je moeder eens van mijn kruis af blijft
Heb je t überhaupt wel gelezen. Die winkel zit er naastquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef Pensylvania het volgende:
ma
[..]
maar das een cafe. geen winkel.
9/10 van je posts lees ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je t überhaupt wel gelezen. Die winkel zit er naast
Nu quote je er al 2 achter elkaar van me dus die vlieger gaat niet op hequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
9/10 van je posts lees ik niet
niet gelezenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu quote je er al 2 achter elkaar van me dus die vlieger gaat niet op he
Mooi gepareerd vriend.quote:
Heb ik ook wel eens. Na een tijdje geef je gewoon op en laat je het gewoon lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |