Kan ik ook over jou zeggenquote:Op maandag 23 december 2019 23:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom stuur je me rare berichten op mijn PSN? Je kan toch ook een DM sturen?
ITS THE MOST WONDERFUL TIIIIIMEEE OF THE YEAAAAAAAARquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:02 schreef Kiid het volgende:
KERSTAVOND BIJNA BOYS. IS DE HYPE AL RIEL?
Koop zo'n decadent horloge om je pijn te verzachtenquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk vind ik de most wonderful time de zomer. Dit vind ik toch zo’n kutperiode met die kou en kutversieringen. Enige leuke is Mariah Carey’s hitsingle.
En zodat ik ‘s zomers kan flaneren met de aankoop. Wat een fantastisch idee vriendquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koop zo'n decadent horloge om je pijn te verzachten
Als ik nu.nl wil lezen doe ik dat daar welquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Trump gaf ook nog commentaar op het uiterlijk van de molens. "Ze hebben allerlei verschillende kleuren. Ze zijn een soort van wit maar sommigen zijn oranje-wit. Oranje is mijn lievelingskleur“
Ja of nuquote:Op dinsdag 24 december 2019 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik nu.nl wil lezen doe ik dat daar wel
Begin met plastische chirurgiequote:Op dinsdag 24 december 2019 09:15 schreef Kiid het volgende:
Jullie weten allemaal hoe ik eruit zie gezien mijn publieke foto. Zouden jullie ook kiezen voor grijs haar of gewoon bruin? Denk dat het leven als een silver fox mij echt goed zou doen
doe dan icm wat eyelinerquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:15 schreef Kiid het volgende:
Jullie weten allemaal hoe ik eruit zie gezien mijn publieke foto. Zouden jullie ook kiezen voor grijs haar of gewoon bruin? Denk dat het leven als een silver fox mij echt goed zou doen
Nee wordt echt te gayquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:15 schreef Kiid het volgende:
Ik heb mijn mening hier laatst al over gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:15 schreef Kiid het volgende:
Dit dus.quote:
Blij dat ik je kan behoeden voor een catastrofequote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet. Je hebt verdorie nog gelijk ook
https://nl.wikipedia.org/wiki/Riel_(Goirle)quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:02 schreef Kiid het volgende:
KERSTAVOND BIJNA BOYS. IS DE HYPE AL RIEL?
Whoop whoop Tilburg in the housequote:Op dinsdag 24 december 2019 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening hier laatst al over gegeven.
[..]
Dit dus.
Maar doe vooral wat je niet laten kan. Wat kan jou het schelen wat wij ervan vinden?
Ik was hier laatst nog.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Riel_(Goirle)
Dat is Frans voor Kerstquote:
Wat een stadquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Whoop whoop Tilburg in the house
Nog tips nodig voor kerstfilm?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik nog naar buiten gaan vandaag of gewoon de hele dag in yogapants kerstfilms kijken en chips eten
ik ook. onderweg naar Baarle Nassau voor de Biergrensquote:
Wordt iig Love Actually, the Holiday Calender en Bridget Jones maar wat heb jequote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog tips nodig voor kerstfilm?
FEE / [FILM] Klausquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt iig Love Actually, the Holiday Calender en Bridget Jones maar wat heb je
Ik rijd meestal door naar Poppel voor bier. Deze http://www.drankenverheyen.be/quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook. onderweg naar Baarle Nassau voor de Biergrens
Wel gehad tot aan dit jaar (Kingside)... dit jaar kwam het niet zo lekker uit. Veel werken tijdens wedstrijden. Afgelopen zaterdag weer een keer geweest (Vak M). Blijf de rest van het seizoen wel weer wegquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook een seizoenskaart?
Afgelopen zaterdag was dan net 1 van de minste wedstrijden. Kwam ook door de tegenstander natuurlijk. Lang geleden dat clubs naar Tilburg kwamen om een punt te verdedigen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wel gehad tot aan dit jaar (Kingside)... dit jaar kwam het niet zo lekker uit. Veel werken tijdens wedstrijden. Afgelopen zaterdag weer een keer geweest (Vak M). Blijf de rest van het seizoen wel weer weg
Ohh Verheyen is ook prima ja. In Baarle heb je "de Biergrens". Is als je op de T-splitsing komt in "het centrum" naar links en dan aan het einde van de weg. Net voordat je het door weer uitrijdtquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik rijd meestal door naar Poppel voor bier. Deze http://www.drankenverheyen.be/
Wat zit er in Baarle Nassau?
Last Christmasquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog tips nodig voor kerstfilm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |