De mooiste tijd van het jaar komt er weer aan. Elk jaar brengt dat ook weer nieuwe kerstfilms. 40-45% is ontzettend kut. Nog eens 40-45% is al eens eerder gedaan of totaal niet boeiend (vaak voor vrouwen geschreven

). Dan houd je nog maar een paar goede films per jaar over. De parel van 2019 heb ik vorige week al gezien en wil ik graag aanbevelen via dit topic.
Op moment van dit topic openen heeft hij een 8,4/10 op IMDb (11.180 stemmen).
Klaus (2019) - IMDb
PlotHet gaat om een verwende jongeman die geen fuck uitvoert. Zijn vader is ziedend en stuurt hem als postbode naar een afgelegen eiland waar het stervenskoud is. Hij kan zijn draai logischerwijs niet vinden. Nadat hij ook in deze plaats lijkt te falen gaat hij naar een afgelegen gebied op het eiland om daar post te scoren. Hier komt hij KlausGOD tegen. Langzaamaan begint zijn leven te veranderen.
We need to show people that a true, selfless act always sparks another.
TrailerDe trailer had ik eerst gekeken. Ik wist het niet; kon me niet heel erg boeien. Nu ik de film heb gezien vind ik de trailer wel beter.

Hoe dan ook, de trailer zegt niet alles dus.
ReviewDe film is enorm origineel. Veel beter dan verwacht. Hij bezit ook alles wat een kerstfilm nodig heeft: humor, emotie, een mysterieus/magisch gevoel en een origineel verhaal. De film is ook geschikt voor iedereen die kerst waardeert. Dus niet specifiek geschreven voor vrouwen of kinderen. Iedereen kan van deze topper genieten.
9/10
Ik ben benieuwd of jullie hem al hebben gezien en wat jullie ervan vinden.
Je kunt de film gewoon via Netflix bekijken.