RTL en de NPO zitten te kutten met de reclameblokken. Dit is OORLOG.quote:
Ik kijk dit. Vind Dijkstra een sympathieke kerel.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Wat gaan we kijken
Dit of jinek. Ik heb keuzestress
Dit maar even proberenquote:
Moeilijke keuze vriend, de avond is nog lang.quote:
Oké ik blijf hier hangen en kijk Jinek wel terug.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik kijk dit. Vind Dijkstra een sympathieke kerel.
dit natuurlijk. Jinek heeft Spiessquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jinek natuurlijk. Dit is echt vies slecht.
en geen Giro 555 voor al die aardbevingen in Groningenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, als de dijken doorbreken, dan opent het Rode Kruis een Giro 555 voor Amsterdam.
@:zipportal
Ja hopelijk zijn ze samen wat kritisch dat is wel fijnquote:Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Dijkstra beter dan die vrouw zo op het eerste oog. Maar ik ben benieuwd.
Het is bnnvara wat dacht je danquote:Op maandag 6 januari 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoor het al wel weer die Willemijn is zo links als wat!
Er is begrip voor dat het zelfverdediging was.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:29 schreef Oscar. het volgende:
We hebben begrip, maar we staan er niet achter
Sufkuttenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
RTL en de NPO zitten te kutten met de reclameblokken. Dit is OORLOG.
ja in de poppenkast met jan-klaasen en katrein?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
RTL en de NPO zitten te kutten met de reclameblokken. Dit is OORLOG.
Neequote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Dan doe ik het maar:
Zouden jullie Willemijn doen?
Voor iemand die voor de radio werkt is ze echt niet lelijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Dan doe ik het maar:
Zolang ze haar mond houdtquote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Dan doe ik het maar:
Celine werkt ook voor de radioquote:Op maandag 6 januari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor iemand die voor de radio werkt is ze echt niet lelijk.
NietMijnNederlandquote:Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, als de dijken doorbreken, dan opent het Rode Kruis een Giro 555 voor Amsterdam.
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |