SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verwijder dit account.
Kan kan. Telt het als je van de ene flat naar een andere lagere springt als eraf springen?quote:Op maandag 23 december 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook van een flat afspringen, zie je me ook niet doen
Ja hoor, zou het alsnog niet doenquote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan kan. Telt het als je van de ene flat naar een andere lagere springt als eraf springen?
Staat er al een tijdje. Heb ik m'n best op gedaan.quote:
Oh okequote:Op maandag 23 december 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja hoor, zou het alsnog niet doen
Lol ik wist hetquote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat er al een tijdje. Heb ik m'n best op gedaan.
[..]
Oh oke
Want dat is best te doen afhankelijk van de hoogte.
Vanaf hoe hoog is het een flat?quote:Op maandag 23 december 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel ernstig dat een feestje zonder x gelijk staat aan van een flat afspringen
Een flat is een woning van één verdieping in een gebouw met meerdere woonlagen, alsook dit gebouw als geheel, dat met een langere benaming ook een flatgebouw of appartementencomplex kan worden genoemd.quote:
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Heyquote:Op maandag 23 december 2019 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuk toch, lampjes om de gekko's heen
oh dat valt best mee dusquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een flat is een woning van één verdieping in een gebouw met meerdere woonlagen, alsook dit gebouw als geheel, dat met een langere benaming ook een flatgebouw of appartementencomplex kan worden genoemd.
wiki
Technisch gezien dus vanaf twee verdiepingen die allebei apart bewoonbaar zijn is iets al een flat.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel ernstig dat een feestje zonder x gelijk staat aan van een flat afspringen
quote:Op maandag 23 december 2019 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat vinden jullie van deze nummers
Niet geklikt, maar ik vind het wel okequote:Op dinsdag 24 december 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maat van me zegt iets voor rond half 9 vanavond in groepsapp vriendengroep dat ie aan het neuken gaat, appt ie net, nog steeds bezig en ik heb tips nodig
Neequote:Op dinsdag 24 december 2019 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?
Dat ie aan het neuken sloeg was in reactie op iemand die vroeg om updates over iets, maar geen tijd want neuken, dus telt gewoon als verklaring niet melden dat je gaat neuken om te melden dat je gaat neukenquote:
Begin van tweede nummer doet me een beetje aan Nick Cave denken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
En hoofdpijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weer teveel poppers gedaan zeker
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bedquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weer teveel poppers gedaan zeker
maar je kan toch niet slapen: 1+1=2quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bed
Sluit af, klik weg, bel je bankquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bed
bel je bank?quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sluit af, klik weg, bel je bank
BEL NOU MAARquote:
door jouw vermoeiende postgedrag ben ik weer moe geworden, thnx. trusten jongensquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
door jouw vermoeiende postgedrag ben ik weer moe geworden, thnx. trusten jongens
Loop maar weer weg, bel je bank gewoonquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
door jouw vermoeiende postgedrag ben ik weer moe geworden, thnx. trusten jongens
quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan?quote:
Een geweldig script van begin tot eind (vanaf het begin weten waar ze naartoe werkenquote:
Hm klinkt wel goed ja. Had hem al wel op laptop staan al. Ga er na de feestdagen mee beginnen danquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een geweldig script van begin tot eind (vanaf het begin weten waar ze naartoe werken) heerlijk creatief in het filmmaken met veel verschillende stijlen, goed acteerwerk, interessante psychologie.
Goede serie man, zou kijken als ik jou was
In seizoen 2 & 3 is het soms wel wat trager met af en toe wat filler (ook een paar geweldige afleveringen hoor), maar seizoen 1 en seizoen 4 zijn echt briljant.quote:Op dinsdag 24 december 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm klinkt wel goed ja. Had hem al wel op laptop staan al. Ga er na de feestdagen mee beginnen dan
Die heb hje er wel snel doorheen gejaagd ofniet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In seizoen 2 & 3 is het soms wel wat trager met af en toe wat filler (ook een paar geweldige afleveringen hoor), maar seizoen 1 en seizoen 4 zijn echt briljant.
Strooooquote:
Balen zo in je vakantiequote:Op dinsdag 24 december 2019 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben al dagen ziek. Vandaag voelt niet beter.
Kutleef.
Fijn hè vakantie en tot rust komenquote:Op dinsdag 24 december 2019 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutleef.
De afgelopen week waren zo ongeveer alle leerlingen ziek, denk dat ze me aan hebben gestokenquote:
Heerlijk man.quote:
Niet alleen bij docenten. Bij iedereen die gewoon door bikkelt en zich niet ziek meldt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De afgelopen week waren zo ongeveer alle leerlingen ziek, denk dat ze me aan hebben gestoken
[..]
Heerlijk man.
Zie je wel veel bij docenten trouwens, ziek worden in de vakantie.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van harte maat!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutleef.
Gefeliciteerd jongenquote:
Bedankt, jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal in ieder geval de eerste zijn hier om iedereen alvast hele fijne kerst te wensen. 🤗
Ik las gister ook wel een mooie:quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las gister ook wel een mooie:
If a black person can use the word niggah and a gay person the word fag, then I can use the word retard![]()
quote:
Of het vagevuurquote:
in de hemel komt hij al zijn non-vrienden weer tegen, dus voor hem alsnog de hel. Perspectief, is maar hoe je het bekijkt.quote:
Of hij betaalt even paar tientjes voor een BJ achter het station en zijn woede is weer even weg.quote:
Lijkt me een schreeuw om aandacht. Maar merken het snel genoeg als de media bericht over schoolshootingquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd wel eng als mensen dit zo online neerzetten. Is het echt, is het een larp? Is het een schreeuw om aandacht?
Is dat nog nieuwswaardig in de VS?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me een schreeuw om aandacht. Maar merken het snel genoeg als de media bericht over schoolshooting
Zijn woonplek zegt mij niks, maar let voor de grap eens op hoeveel de media erover bericht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me een schreeuw om aandacht. Maar merken het snel genoeg als de media bericht over schoolshooting
Dat mensen daar om 8 uur CNN Today kijken en zich afvragen bij het weer-bulletin: He, waarom zijn ze de dagelijkse shooting vergeten?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat nog nieuwswaardig in de VS?
Jij ook Krek.quote:
SORRYquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook Krek.
Mijn kerstgroet werd alleen door naatgod beantwoord
Zal ook wel per nieuwszender verschillen denk ik. Zijn allemaal politiek gekleurd natuurlijk, welke kant dan ook opquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn woonplek zegt mij niks, maar let voor de grap eens op hoeveel de media erover bericht.
Als het in een staat is met strenge wapenwetten, zoals Cali, zijn ze zeer behoudend. Als het gebeurt in bv Texas, gaan ze er weken over door.
thankssssquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook Krek.
Mijn kerstgroet werd alleen door naatgod beantwoord
Tijd voor bezinning zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thankssss
en ahw wat een slechte kestgedachte
Zijn gezicht komt me vaag bekend voor maar geen idee waarvan.quote:
Graag gedaan hoorquote:
Is Face, van The A-Team.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gezicht komt me vaag bekend voor maar geen idee waarvan.
Heb ik nooit gekekenquote:
Nah. Wensen en voornemens komen toch niet uit. We zien wel weer wat er gaat komenquote:
JIJ OOKquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook fijne dagen, Crack.
[ afbeelding ]
Realistischere voornemens nemen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Wensen en voornemens komen toch niet uit. We zien wel weer wat er gaat komen
alcohol, korsakovquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik was een uur geleden een vaas aan het zoeken voor de bloemen :$
Waarom ben ik zo dement ?
EN HOE GA JE DAT AANPAKKENquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Realistischere voornemens nemen?
Ik wil stoppen met nagelbijten want nagelbijten![]()
jongdementiequote:Op dinsdag 24 december 2019 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink al jaren bijna niet meer
Het hebben over realistische voornemens en dan stoppen met nagelbijten als voornemen noemen, lolquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Realistischere voornemens nemen?
Ik wil stoppen met nagelbijten want nagelbijten![]()
Ik word soms nog wel eens door Loka en Fera herinnert aan het feit dat ik debiel veel dronk vroeger.quote:
Je wilt een keer vreemdgaan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel een voornemen, maar dat ga ik niet posten omdat Loka mee kan lezen eventueel.
Niet bijtenquote:
Moet lukkennnn, iig voor een langere tijdquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het hebben over realistische voornemens en dan stoppen met nagelbijten als voornemen noemen, lol
Zoals neob zegt hier:quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet bijten
[..]
Moet lukkennnn, iig voor een langere tijd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Is een van de ergste verslavingen. Ik ben in m'n leven cold turkey gestopt met o.a. gokken, coke en roken maar voor nagelbijten moest ik dus eerst al m'n tanden kwijt zijn.
Nu zit ik trouwens meer dan gezond is met een nagelknipper te klooien, maar het ziet niet meer zo afgetakeld uit als vroeger.
Dronk je zoveel dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word soms nog wel eens door Loka en Fera herinnert aan het feit dat ik debiel veel dronk vroeger.
Voordat ik ze kende, was het meer. Moest toen naar ziekenhuis voor stukke lever.quote:
Gokken en coke. Dan hou je ook geen ene cent meer overquote:
Damnquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat ik ze kende, was het meer. Moest toen naar ziekenhuis voor stukke lever.
Maar dat ik op tc altijd 2 flessen wijn weg zat te tikken. Of dat ik een fles likeur had gehaald en deze voor 12 uur in de middag al op had. Dat soort dingen
En ik denk dat ik veel drink soms, damnquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat ik ze kende, was het meer. Moest toen naar ziekenhuis voor stukke lever.
Maar dat ik op tc altijd 2 flessen wijn weg zat te tikken. Of dat ik een fles likeur had gehaald en deze voor 12 uur in de middag al op had. Dat soort dingen
Wowquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap van ze. Ik zou niet eens iemand kennen die hierop "ja" zou zeggen.quote:
voorwaarde is natuurlijk wel dat je buiten komt en andere mensen ontmoet, maar dat kan dus onderdeel zijn van je goede voornemensquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap van ze. Ik zou niet eens iemand kennen die hierop "ja" zou zeggen.
Behalve misschien 2happy4u
Als je echt verslaafd bent geweest wel ja. Dan moet je geen druppel meer drinken na afkicken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens alcoholist, altijd alcoholist
Zou het niet meer kunnen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik denk dat ik veel drink soms, damn
Terugkijkend wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow
Zou je jezelf verslaafd noemen toentertijd?
Hehe, true.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voorwaarde is natuurlijk wel dat je buiten komt en andere mensen ontmoet, maar dat kan dus onderdeel zijn van je goede voornemens
Hoe was dat tijdens het stoppen dan eerste tijd? Kreeg je ook echt afkickverschijnselen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het niet meer kunnen hoor.
[..]
Terugkijkend wel.
Ik vond dat ik zo kon stoppen, maar dat lukte niet altijd. Nadat ik in ziekenhuis was geweest voor mijn lever, ben ik wel cold turkey gestopt en meer dan een jaar geen druppel gedronken.
Nee. Voelde me echt beroerd als ik alcohol dronk, lever werkte gewoon niet meer goed. Dus het was een opluchting.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was dat tijdens het stoppen dan eerste tijd? Kreeg je ook echt afkickverschijnselen?
amaiquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een vrolijker noot, de kaas voor de kaasfondue ruikt echt heerlijk.
Heb er al trek in
De GESMOLTEN KAAS is er mis meequote:Op dinsdag 24 december 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja heerlijk joh. Lekker bloemkooltje erbij. Paar worstjes. Echt niks mis mee.
Paar tikken kun je krijgen, halve tamme.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Kaas vind ik al naar, gesmolten kaas nog meer en dan is er bij kaasfondue gewoon een hele pan vol van
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar tikken kun je krijgen, halve tamme.
Tik maar los, op m'n neus het liefst, dan ruik ik het nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar tikken kun je krijgen, halve tamme.
Alexia for the win over jaartje of 5quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Al zit er ook wel ietwat een misser tussen
Hoe? Uiterlijk gericht? Dat doet de hele wereldquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:18 schreef Crack_ het volgende:
vind zo naar mensen kijken beetje triest
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe? Uiterlijk gericht? Dat doet de hele wereld
Willem zijn baard weer weg? Jammer, stond hem wel goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, even, langzaam begint het zich wel goed te ontwikkelen daar in het koningshuis
Zekerquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het ziet er wel kleurrijk uit.
Deze foto's zijn kennelijk al in mei dit jaar gemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willem zijn baard weer weg? Jammer, stond hem wel goed.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mooi aan jou. Je ergert je maar meteen daarna ga je over op wat positiefs
Jawel. Vol mooi boompje. Lampjes er standaard in. Lekker man.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mooie neppe?
En nep is wel duurzaam
Nopequote:Op dinsdag 24 december 2019 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet zo'n kleintje? Neppe, met leuke lampjes
Mn buren ook maar daar woon je niet tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een eckte staan
Nice nicequote:Op dinsdag 24 december 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Vol mooi boompje. Lampjes er standaard in. Lekker man.
oh whyquote:
Sinds weekend tot tweede kerstdag met oudersquote:
Hmm, dan telt het voor 20%quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds weekend tot tweede kerstdag met oudersWeekend was nog in huisje bij Dalfsen in de buurt, nu ouderlijk huis
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En in de tuin hangen lampjes.
Ohh leukquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En in de tuin hangen lampjes.
Ik heb thuis al een jaar Happy New Year slingers hangen (die er al hingen voor het kerstdiner met vereniging vorig jaar)quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dan telt het voor 20%wat heb je voor die andere 80%?
Sinds wanneer is kalkoen met kerst een traditie dan?quote:
Dit gaat wellicht ook niet over kerstquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kalkoen met kerst een traditie dan?
Ik ken werkelijk waar niemand die dit eet met kerst.
Wel gehoord van mensen die Chinees halen op 2de kerstdag, als traditie. Of gourmetten. Maar kalkoen? Is in mijn ogen toch echt een Amerikaans iets.
Kloptquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij smaakt dat ook echt letterlijk hetzelfde als kip
Welke dag is dan de traditionele kalkoen eet dag?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit gaat wellicht ook niet over kerst
Thanksgiving, wordt door sommige Nederlanders nu ook gevierdquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke dag is dan de traditionele kalkoen eet dag?
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thanksgiving, wordt door sommige Nederlanders nu ook gevierd
Dan valt de "punchline" wel erg op zijn gat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thanksgiving, wordt door sommige Nederlanders nu ook gevierd
Lekker hypocriet Amaquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind wel leuk dat Halloween steeds meer bekend is hier.
Moet bij 4 juli altijd aan dit liedje denken:quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Vind dat we ook independence day moeten vieren volgend jaar op 4 juli.
Kurtgodquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet bij 4 juli altijd aan dit liedje denken:
Niet zo moeilijk hoor... Quote verneuken.. Bericht leeghalen.. Goede quote plaatsen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Amarantha op 24-12-2019 15:47 ]
wow
Wel verstandig om haar eerdere uitspraak terug te draaien.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Amarantha op 24-12-2019 15:47 ]
wow
je kan ook je bericht verwijderen en dan opnieuw plaatsenquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor... Quote verneuken.. Bericht leeghalen.. Goede quote plaatsen.
Ja doe ik normaal wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook je bericht verwijderen en dan opnieuw plaatsen
Je kan ook het bericht laten staan en er trots op zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook je bericht verwijderen en dan opnieuw plaatsen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel verstandig om haar eerdere uitspraak terug te draaien.
Fok-it is ook maar een mens.
Droge kip ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij smaakt dat ook echt letterlijk hetzelfde als kip
Nou niet lang meer, eindigen we met keti koti.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan valt de "punchline" wel erg op zijn gat.
Wat een kutcartoon.
Maar echt hoor, beter stoppen Nederlanders met al die zooi overnemen. We hebben zat eigen cultuur zonder te hoeven lenen.
Zo sluiten we dit decennium toch mooi afquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Heb laatste tijd al vaker moeten lachen om de posts van GGMM
Ik zag het ja, ook om mijn post in het The Witcher topic.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Heb laatste tijd al vaker moeten lachen om de posts van GGMM
Ach. Hij vond boeken ook niet kunst maar vermaak.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
Ook een teringdomme vraag van die gast natuurlijk.
Je bent zelf een droge kipquote:
nietquote:
all 6 female personalities, zijn er nog meer dus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt bizar6 persoonlijkheden in een lichaam, switchen van hyperseksueel naar aseksueel wtf
Ja er is nog een kanaal met jongenspersoonlijkheden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
all 6 female personalities, zijn er nog meer dus?
ik vind het erg creepy welquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er is nog een kanaal met jongenspersoonlijkheden.
Maar wtf één van die persoonlijkheden is sexy as fuck, en dat allemaal door persoonlijkheid en maniertjes.
cringequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt bizar6 persoonlijkheden in een lichaam, switchen van hyperseksueel naar aseksueel wtf
Lijkt me echt raar als dat je vriendin isquote:
Ja ik heb daar geen reden toe vanavond.. + ik moet me warm kleden is gezegd.quote:
Oké. Trui aan dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen reden toe vanavond.. + ik moet me warm kleden is gezegd.
ja maar ze heeft wel beste tietenquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar als dat je vriendin is
Moet je telkens in de gaten houden met welke persoonlijkheid je nu spreekt.
Nu zal ze tijdens de seks alleen de rol van die sexy persoonlijkheid aannemen, ze wordt dan pas die lesbo als iemand ruzie met haar maakt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar ze heeft wel beste tieten![]()
maar idd best balen als ze van die sexy rol in een lesbo verandert
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal ze tijdens de seks alleen de rol van die sexy persoonlijkheid aannemen, ze wordt dan pas die lesbo als iemand ruzie met haar maakt.
Best naar dat het allemaal gecreëerd is door seksueel misbruik wel
Maar dat zijn ook mensen die ziek zijn en weinig aan hun seksualiteit kunnen doen, of vaak mensen die zelf dat trauma kregen in hun jeugd en het als normaal zien. Het is veel te complex allemaal om het op te lossen met wat pedofielen doodtrappen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker.![]()
daarom zeg ik ook altijd dat je pedofielen en zo dood moet trappen maar dat mag dan weer nooit van mensen hier.
Ja nou ja je kan toch niet verwachten dat ik helemaal ga nadenken hier.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook mensen die ziek zijn en weinig aan hun seksualiteit kunnen doen, of vaak mensen die zelf dat trauma kregen in hun jeugd en het als normaal zien. Het is veel te complex allemaal om het op te lossen met wat pedofielen doodtrappen.
Dat verwacht ik van iedereen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja je kan toch niet verwachten dat ik helemaal ga nadenken hier.
Wel godver.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van iedereen.
Dit zeg ik ook tegen mijn leerlingen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van iedereen.
twitter:MisterAlbie twitterde op donderdag 19-12-2019 om 20:19:09Tom Cruise running for President in 2020 is a joke that is too real 😂 https://t.co/cXIha8EoSe reageer retweet
lolquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:MisterAlbie twitterde op donderdag 19-12-2019 om 20:19:09Tom Cruise running for President in 2020 is a joke that is too real 😂 https://t.co/cXIha8EoSe reageer retweet
Zou je liever Tom Cruise als president zien of Kanye West?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Beiden en dan als duo-president, het beste van het witte en zwarte ras, Donaldje als adviseur of als hij dan al dood is Ivankaquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je liever Tom Cruise als president zien of Kanye West?
Doe je best.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je best even een facial geven anders.
Ja dan wordt het helemaal een Hollywood film in het witte huisquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beiden en dan als duo-president, het beste van het witte en zwarte ras, Donaldje als adviseur of als hij dan al dood is Ivanka
Zijn beiden knettergek, maar van Cruise weten we dat hij gerund wordt door Scientology.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan wordt het helemaal een Hollywood film in het witte huis
Is het toch al wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan wordt het helemaal een Hollywood film in het witte huis
Cruise haat mensen want hij is zelf een verheven buitenaards wezen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn beiden knettergek, maar van Cruise weten we dat hij gerund wordt door Scientology.
Daar herken ik mezelf ook wel inquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cruise haat mensen want hij is zelf een verheven buitenaards wezen.
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel beetje, ben net uurtje weer thuis.
Morgen weerquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.
Hebben we dat ook weer gehad
Altijd Eerste Kerstdag hier gewoon met familie.quote:
Dan vier je het toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd Eerste Kerstdag hier gewoon met familie.
En dan Tweede Kerstdag ook nooit zo bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |