B TEX ofzoquote:Op zondag 24 februari 2019 23:54 schreef wollah het volgende:
Herkenbaarik heb een keer zo’n potje spul gekocht dat je op je nagels kunt smeren en daar zit zo’n vieze smaak aan. Heeft me geholpen. Doe het nog wel maar wel een stuk minder dan voorheen
Korstjes pulk ik ook altijd weer eraf en dan opetenquote:Op maandag 25 februari 2019 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
Stressballetje? Nagelbijten is meestal stress, ik heb dat met korstjes en puisten. Krabbel mezelf gewoon open tot en met een fikse bacteriele infectie waar een pittige antibiotica kuur voor nodig was. 40+ koorts
Weirdo. Of doe je dat om het van binnen uit weer op te bouwen.quote:Op maandag 25 februari 2019 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Korstjes pulk ik ook altijd weer eraf en dan opeten
ik dus wel tot bloedens toequote:Op maandag 25 februari 2019 00:11 schreef Geerd het volgende:
Ik kan der wel 3/5 weken mee stoppen maar dan bijt ik ze er toch weer af...niet tot bloedens toe ofzo
quote:Op maandag 25 februari 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Weirdo. Of doe je dat om het van binnen uit weer op te bouwen.
Brrr doet toch pijn gek..tering kut gevoel altijd nagel die in het leven scheurt.. doe eens pics van je nagels ?quote:Op maandag 25 februari 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dus wel tot bloedens toeen weet niet of het erfelijk is, maar mijn moeder is dus ook een heftige nagelbijter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Geerd
quote:Op maandag 25 februari 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Doet die duim geen pijn gek ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:geerdIk zwaai naar dieren.
Je pink ziet er een beetje ontstoken uit, onderaan, maar niks ergs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:geerd
nee, niet echt eigenlijkquote:
Ziet dat er niet heel debiel uit?quote:Op maandag 25 februari 2019 00:29 schreef wawowiewa het volgende:
comfortabele handschoenen, of van die piano handschoenen ff aandoen.
Het is gewenning wat je af moet leren
Prima vingers om dames mee te vingeren. Niks aan veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:geerdProud member of the IDGAF+FU2 community
Dat heb ik dus ook gehoordquote:Op maandag 25 februari 2019 01:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prima vingers om dames mee te vingeren. Niks aan veranderen.
Is t een optie ergens anders op te kauwen? Een lolly bijvoorbeeld? Ik wil graag aan een oplossing denken, maar ik weet niet wat het probleem is denk ik. Als het probleem frustratie is ergens over, dan moet je het daar zoeken natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
misschien in een spoiler @:geerd
en zo zien mijn nagels er dan weer niet uit
Vroeger at ik die draadjes van mijn truien en de draadjes van mijn koptelefoon altijd ook op, dus op iets anders kauwen is zeker een optie, alleen een lolly brengt weer andere problemen met zich meequote:Op maandag 25 februari 2019 01:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is t een optie ergens anders op te kauwen? Een lolly bijvoorbeeld? Ik wil graag aan een oplossing denken, maar ik weet niet wat het probleem is denk ik. Als het probleem frustratie is ergens over, dan moet je het daar zoeken natuurlijk
Automutulatiequote:Op maandag 25 februari 2019 01:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is t een optie ergens anders op te kauwen? Een lolly bijvoorbeeld? Ik wil graag aan een oplossing denken, maar ik weet niet wat het probleem is denk ik. Als het probleem frustratie is ergens over, dan moet je het daar zoeken natuurlijk
zo heb ik mijn zwager er ook vanaf geholpen, ik heb ‘m 1 keer gewaarschuwd dat ik ga meppen als hij nagels bijt en daarna mepte ik meteen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef Nizno het volgende:
Tot een jaar of 4 geleden beet ik mijn nagels ook nog fanatiek af.
Toen ging ik samenwonen en werd ik elke keer gemept als ik weer aan het bijten was...
Dat heeft geholpen want nu breken ze gewoon elke keer af omdat ze te lang worden
Zeer verleidelijkquote:Op maandag 25 februari 2019 11:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De ultieme manier is je tanden eruit rossen en een prothese nemen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef Nizno het volgende:
Toen ging ik samenwonen en werd ik elke keer gemept als ik weer aan het bijten was...
Dat heeft geholpen want nu breken ze gewoon elke keer af omdat ze te lang worden
Ofwel: ik moet aan de vrouw.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo heb ik mijn zwager er ook vanaf geholpen, ik heb ‘m 1 keer gewaarschuwd dat ik ga meppen als hij nagels bijt en daarna mepte ik meteen.
Smerige gewoonte, dat nagelbijten, naatje, en google eens op fijt....
Ik heb cliënten die kauwen op rietjes en er is ook een hele categorie kauwproducten https://www.senso-care.nl/ik-zie/sabbelen-kauwen-bijten.html
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ofwel: ik moet aan de vrouw.
Maar dan met een nagelschaar voordat je erop kan bijten.quote:
dan nog weten echte nagelbijters gewoon verder te bijten en kluiven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan met een nagelschaar voordat je erop kan bijten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan nog weten echte nagelbijters gewoon verder te bijten en kluiven hoor
Is een van de ergste verslavingen. Ik ben in m'n leven cold turkey gestopt met o.a. gokken, coke en roken maar voor nagelbijten moest ik dus eerst al m'n tanden kwijt zijn.quote:
Ja zonder tanden zet het geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Is een van de ergste verslavingen. Ik ben in m'n leven cold turkey gestopt met o.a. gokken, coke en roken maar voor nagelbijten moest ik dus eerst al m'n tanden kwijt zijn.
Nu zit ik trouwens meer dan gezond is met een nagelknipper te klooien, maar het ziet niet meer zo afgetakeld uit als vroeger.
Nepnagels op ongezonde nagels is vragen om schimmels e.d. Een verantwoordelijke nagelstyliste zal het niet doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij een vrouw zou ik zeggen nepnagels maar dat lijkt mij voor een man toch niks
Jij weet echt niet hoe nagelbijten werktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan met een nagelschaar voordat je erop kan bijten.
Nou er gaat zowaar een wereld tot mij open.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:43 schreef incel het volgende:
[..]
Jij weet echt niet hoe nagelbijten werkt
zorgen dus dat iemand je blijft meppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar heb echt wekenlang mooie nagels gehad.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorgen dus dat iemand je blijft meppen.
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo heb ik mijn zwager er ook vanaf geholpen, ik heb ‘m 1 keer gewaarschuwd dat ik ga meppen als hij nagels bijt en daarna mepte ik meteen.
Smerige gewoonte, dat nagelbijten, naatje, en google eens op fijt....
Ik heb cliënten die kauwen op rietjes en er is ook een hele categorie kauwproducten https://www.senso-care.nl/ik-zie/sabbelen-kauwen-bijten.html
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef Nizno het volgende:
volgens mij ga ik daar ook gewoon op bijten. Ik ben ook een nagelbijter. Nog niks gevonden dat helpt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
Mijn vader heeft bij zo een nagelstyliste een nagelverharder erop gekregen. Kon hij gewoon niet afbijtenzonder zijn gebit te beschadigen. Heeft geholpen.
Tevens TVP
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorgen dus dat iemand je blijft meppen.
teennagel bijten lukt me dan niet echt, daarvoor ben ik niet lenig genoeg denk ik...quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik heb gisteren mn teennagel eraf gebeten :/ De onderlaag zit er nog, de bovenlaag is eraf.
Nouja, deels bijten, deels met een mes/schaartje/pincet want zo gaat dat hier.
Eens in de paar jaar lukt het me om te stoppen tijdelijk. Dan heb ik weer mooie, nette nagels en dan begin ik weer om de een of andere stomme redenOf eigenlijk, zonder reden, want dr is niet echt een reden om nagels te gaan bijten.
Als je je cameltoe maar houdtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik heb gisteren mn teennagel eraf gebeten :/ De onderlaag zit er nog, de bovenlaag is eraf.
Nouja, deels bijten, deels met een mes/schaartje/pincet want zo gaat dat hier.
Eens in de paar jaar lukt het me om te stoppen tijdelijk. Dan heb ik weer mooie, nette nagels en dan begin ik weer om de een of andere stomme redenOf eigenlijk, zonder reden, want dr is niet echt een reden om nagels te gaan bijten.
Maar...dat voel je toch dat dat stukje vast zit in je 'leven' bloed en zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
teennagel bijten lukt me dan niet echt, daarvoor ben ik niet lenig genoeg denk ik...
Maarja, als je eenmaal begonnen bent is er altijd wel een reden om door te gaan, want dan zit daar een uitstekend stukje dat je er even af wilt hebben of je voelt ergens een oneffenheid oid. Zo ervaar ik het althansEn het is echt een manier om mezelf fysiek bezig te houden als ik aan het lezen ben bijvoorbeeld.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar...dat voel je toch dat dat stukje vast zit in je 'leven' bloed en zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |