SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verwijder dit account.
Kan kan. Telt het als je van de ene flat naar een andere lagere springt als eraf springen?quote:Op maandag 23 december 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook van een flat afspringen, zie je me ook niet doen
Ja hoor, zou het alsnog niet doenquote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan kan. Telt het als je van de ene flat naar een andere lagere springt als eraf springen?
Staat er al een tijdje. Heb ik m'n best op gedaan.quote:
Oh okequote:Op maandag 23 december 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja hoor, zou het alsnog niet doen
Lol ik wist hetquote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat er al een tijdje. Heb ik m'n best op gedaan.
[..]
Oh oke
Want dat is best te doen afhankelijk van de hoogte.
Vanaf hoe hoog is het een flat?quote:Op maandag 23 december 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel ernstig dat een feestje zonder x gelijk staat aan van een flat afspringen
Een flat is een woning van één verdieping in een gebouw met meerdere woonlagen, alsook dit gebouw als geheel, dat met een langere benaming ook een flatgebouw of appartementencomplex kan worden genoemd.quote:
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Heyquote:Op maandag 23 december 2019 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuk toch, lampjes om de gekko's heen
oh dat valt best mee dusquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een flat is een woning van één verdieping in een gebouw met meerdere woonlagen, alsook dit gebouw als geheel, dat met een langere benaming ook een flatgebouw of appartementencomplex kan worden genoemd.
wiki
Technisch gezien dus vanaf twee verdiepingen die allebei apart bewoonbaar zijn is iets al een flat.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel ernstig dat een feestje zonder x gelijk staat aan van een flat afspringen
quote:Op maandag 23 december 2019 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat vinden jullie van deze nummers
Niet geklikt, maar ik vind het wel okequote:Op dinsdag 24 december 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maat van me zegt iets voor rond half 9 vanavond in groepsapp vriendengroep dat ie aan het neuken gaat, appt ie net, nog steeds bezig en ik heb tips nodig
Neequote:Op dinsdag 24 december 2019 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is hij nog 16 dat hij het wereldkundig moet maken?
Dat ie aan het neuken sloeg was in reactie op iemand die vroeg om updates over iets, maar geen tijd want neuken, dus telt gewoon als verklaring niet melden dat je gaat neuken om te melden dat je gaat neukenquote:
Begin van tweede nummer doet me een beetje aan Nick Cave denken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
En hoofdpijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weer teveel poppers gedaan zeker
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bedquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weer teveel poppers gedaan zeker
maar je kan toch niet slapen: 1+1=2quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bed
Sluit af, klik weg, bel je bankquote:Op dinsdag 24 december 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee had precies genoeg poppers genomen, nog heerlijk liggen nagenieten in bed
bel je bank?quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sluit af, klik weg, bel je bank
BEL NOU MAARquote:
door jouw vermoeiende postgedrag ben ik weer moe geworden, thnx. trusten jongensquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
door jouw vermoeiende postgedrag ben ik weer moe geworden, thnx. trusten jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |