Boudewijn de Groot - Testament, tussen 2002 en 2005 4x op rij op 31quote:Op donderdag 17 december 2020 20:36 schreef cafca het volgende:
Voor zover ik weet is er (buiten de top 10) één nummer geweest wat 3x op dezelfde plek (630) heeft gestaan. Welk nummer?
Ik spreek nu voor mezelf, maar er moet echtwel een totale lockdown komen, wil ik hiervoor gaan zittenquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:36 schreef MielMonteur het volgende:
Ik kan ook een "normalere" vraag stemmen indien gewenst
3 verschillende nummersquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat het om 3 versies van hetzelfde nr of om drie verschillende nrs?
You're in the Army Now, Rock me Amadeus en ? (kom niet tot de derde maar ik denk dat je gelijk hebt)quote:
Dan zou er nu 1 nummer van B&B in de lijst staan volgens de vraagstelling..quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
You're in the Army Now, Rock me Amadeus en ? (kom niet tot de derde maar ik denk dat je gelijk hebt)
Ik dacht 2x You’re in the army now, maar zag nu dat het 3 verschillende liedjes zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
You're in the Army Now, Rock me Amadeus en ? (kom niet tot de derde maar ik denk dat je gelijk hebt)
Die heeft er weldegelijk in gestaan, maar de versie van de Quo dus ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan zou er nu 1 nummer van B&B in de lijst staan volgens de vraagstelling..
Ja, maar Bolland & Bolland zouden er dus zelf instaan deze editie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft er weldegelijk in gestaan, maar de versie van de Quo dus ook.
Gokje op Tommy James & the Shondellsquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:07 schreef MielMonteur het volgende:
Fair, ik ben alleen de afgelopen maanden erg in de crypto-hoek gegaan haha
Deze band heeft drie nummers in de top 2000 gehad. Alleen hebben ze zelf er maar met één ervan ingestaan. De overige twee versies staan er tegenwoordig ook niet meer in.
Wie o wie?
Nein. De groep in kwestie heeft vrouwelijke vocalen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Gokje op Tommy James & the Shondells
Ik zou het later dan dat zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martha Reeves? Zal wel iets in die categorie zijn.
Ja, maar die groepen (Shirelles, Chiffons, Supremes zullen er wel meer ingestaan hebben) hadden niet echt "eigen" nummers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martha Reeves? Zal wel iets in die categorie zijn.
Huts a niffo!quote:
Ja, ik dacht nog aan de McGarrigle zusjes, maar kwam ook niet uit die laatste...quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pure gok, First Aid Kit leek me onwaarschijnlijk
Staat niet in de lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |