Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.quote:Op maandag 23 december 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer, voor een dozoe kan je echt veel hoor. Daar heb je veel meer plezier van dan een rolex. Daarbij kan je dan zou een (halve)seconde van je rondetijden eraf rijden met een nieuwe rig
Voor het wereldrecord!quote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.
Ja heel badass.quote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Wow Myrr speelde met zand buiten de zandbak jongens
Snap je. En dan zit je te tobben over een rolex terwijl je de basics niet in orde hebtquote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan nog wel naar een ander stuurtje/pedalen kijken. Die van mij zijn wel erg budget.
Dit oogt wel chique.quote:Op maandag 23 december 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je. En dan zit je te tobben over een rolex terwijl je de basics niet in orde hebt
https://www.coolblue.nl/p(...)_campaign=toppositiequote:Op maandag 23 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.quote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit oogt wel chique.
[ afbeelding ]
Gast. Vrouwen worden wild van snelheid. Kijk maar eens die filmpjes waarin ze chicks op de bijrijdersstoel hebben van een Ferrari.quote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.
Heb nu wel zin om te kijken dankzij jou.quote:Op maandag 23 december 2019 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Piccolo is inderdaad een hele mooie character binnen de saga. Zijn special beam cannon gaat door ziel en zaligheid
Ik heb zojuist van alles voorbereid maar ik denk dat de gasten niet blij gaan zijn met mijn genre van koken.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zo maar eens beginnen aan pt I van mijn 3-daagse kerstdiner
Ga gewoon leechen en elke dag bij je moeder eten en haar alles laten betalen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat gaat het worden.quote:Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is hetquote:Op maandag 23 december 2019 17:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb zojuist van alles voorbereid maar ik denk dat de gasten niet blij gaan zijn met mijn genre van koken.
Frikandellen uit de airfryerquote:
1ste kerstdagquote:
Kun je wel stoer doen maar eerste kerstdag bij jou is dus gewoon nummer 54 van de lokale Chineesquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Voorgerecht pittige wonton soep.
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend
Zoet zure ribbetjes
Pittige groene bonen droog gewokt.
Kleine loempia's
Witte rijst
En nog een groente gerecht gewokt maar ben nog niet uit welke.
Nagerecht heb ik ook nog niet helder....
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Je krijgt echt wel een natte poes als jij mij een strakke ronde ziet rijden in Abu. Zo'n F1 wagen is moeilijk onder controle te houden hoorquote:Op maandag 23 december 2019 16:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je dan een date hebt hè en je ziet dit staan dan ren je toch gelijk weg.
Ik ben blij dat ik fok een stukje beter kan maken hiermeequote:Op maandag 23 december 2019 16:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb nu wel zin om te kijken dankzij jou.
Uiteraard!quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik fok een stukje beter kan maken hiermee
Neen want het is geen afhaal....quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je wel stoer doen maar eerste kerstdag bij jou is dus gewoon nummer 54 van de lokale Chinees
Ben je chinees?quote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Voorgerecht pittige wonton soep.
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend (misschien)
Zoet zure ribbetjes
Pittige groene bonen droog gewokt.
Kleine loempia's
Witte rijst
En nog een groente gerecht gewokt maar ben nog niet uit welke.
Nagerecht heb ik ook nog niet helder....
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Voor het hele gezin hoop ikquote:
Nee ik ben geboren in het verkeerde land... qua eten duldt ik de Nederlandse keuken niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je chinees?
Haricot verts met pancetta
Blini’s zalm en roomkaas
Black Angus Carpaccio
Kalkoen met bourbonsaus
Meringuetaart met framboos
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.quote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben al blij met gebakken aardappelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |