Je doet maar , maakt me niets uitquote:Op maandag 23 december 2019 13:29 schreef Laysa het volgende:
Sorry PTLE ik moest ff Jatten...
Traditie tot nieuw forum
Huh?quote:Op maandag 23 december 2019 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik voel me de hele tijd al een beetje aangesproken met deze TT, hoop dat het snel verandert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op maandag 23 december 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Middag
Hoi U2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
ik hou juist van disharmonie somsquote:Op maandag 23 december 2019 13:46 schreef Laysa het volgende:
Kennuh we allemaal alvast mee lijden met mij...
ja maar niet al 2 weken, 2 dagen vol 6 uur achter elkaar , wetende dat 1e kerstdag nog moet komen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou juist van disharmonie soms
ik hou ervan, heb altijd dat er een storm door mn hoofd jaagt, en alles schoon blaastquote:Op maandag 23 december 2019 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Vaer dej stjernar vaerdan
Laydeat zij mijn ravan
Oever helder bergar
En i den guldyn luiht
Moragaens skhinn
Glantin luiht oevrall
En vej daar voert
I groenen veld
En vej zo ver
En land zo wijd as dej vind
Den stilte daal
Med waeyend wei
Heerlijk geluid, vooral als het stopt, de rust, de ontspanning die dan optreedt, onbetaalbaar.quote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou ervan, heb altijd dat er een storm door mn hoofd jaagt, en alles schoon blaast
quote:Op maandag 23 december 2019 14:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heerlijk geluid, vooral als het stopt, de rust, de ontspanning die dan optreedt, onbetaalbaar.
heb ik geen drank voor nodig, beetje ADHDquote:Op maandag 23 december 2019 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb echt te weinig gedronken voor dit soort teksten.
ik blijf mn eigen werkgever, levert niet zoveel op, maar ben wel vrijquote:Op maandag 23 december 2019 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het verleidelijke aan een job offer is altijd dat je alle lopende zaken bij je huidige werkgever gewoon lekker aan een ander over kan laten![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hoi U2
Zou top zijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thxx
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:
Dit was zeldzaam mild, mevrouw.quote:Op maandag 23 december 2019 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En dat is een Babe, met zo'n grote muil....Schaam je...Foei.............In de hoek en zorg dat je die roze naam waardig bent...
quote:
Zeg, hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op maandag 23 december 2019 15:00 schreef Appeltje het volgende:
Hebben de heren geen leuk prostaat of teelbal onderzoek verhaal?
Ik ging er van uit dat je een mevrouw bent, omdat je je als een wijf zit te gedragenquote:Op maandag 23 december 2019 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mevrouw......
Blijf maar in die hoek....schavuit..
Als ik daar over nadenk dan denk ik nog steeds de leeftijd die je 12-13 jaar geleden had, terwijl je gewoon een paar jaar ouder bent dan mijn oudste zoon, die ik hier destijds nog "de kid" noemde.quote:Op maandag 23 december 2019 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud denk je dat ik ben?
22?quote:Op maandag 23 december 2019 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud denk je dat ik ben?
Ik heb er voor mijn gevoel wel echt 20 extra jaar bovenop zitten, overigensquote:Op maandag 23 december 2019 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik daar over nadenk dan denk ik nog steeds de leeftijd die je 12-13 jaar geleden had, terwijl je gewoon een paar jaar ouder bent dan mijn oudste zoon, die ik hier destijds nog "de kid" noemde.
Maar je bent natuurlijk nog steeds een paar jaar ouder dan hij
Het gaat uiteindelijk puur om rekbaarheid.quote:Op maandag 23 december 2019 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jah![]()
Zo ongeveer plus minus give or take
Dat wil jij helemaal nietquote:Op maandag 23 december 2019 16:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ga je voortaan tegen mij ook zo zachtaardig en voorkomend doen?
Ja, dat is lekker makkelijk, de hond een schop geven en dan zeggen dat ie dat toch lekker vindt.quote:
Noem je nu jezelf een hond?quote:Op maandag 23 december 2019 16:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk, de hond een schop geven en dan zeggen dat ie dat toch lekker vindt.
quote:Op maandag 23 december 2019 16:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
5 gezien, ik doe zuinig want het duurt nog heel lang voordat er weer nieuwe komen
quote:Op maandag 23 december 2019 15:00 schreef Appeltje het volgende:
Hebben de heren geen leuk prostaat of teelbal onderzoek verhaal?
Mehquote:Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef BloesBloes het volgende:
Je kan ook de boeken gaan lezen natuurlijk
Poep prikkenquote:
Ik kan me tegenwoordig niet meer lekker concentreren op boekenquote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat nou, jij bent toch een fantasy liefhebbert ?!
Heb je De Wetten van de Magie gelezen van Terry Goodkind?quote:Op maandag 23 december 2019 16:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan me tegenwoordig niet meer lekker concentreren op boeken
Neequote:Op maandag 23 december 2019 16:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je De Wetten van de Magie gelezen van Terry Goodkind?
Begin maar eens aan het eerste boek, De eerste wet van de magie (het zwaard van de waarheid) Ik garandeer je dat je erin gesleurd wordt en dat je ervan zult genieten, echt!quote:
Voor je het weet koopt ze een gitaarquote:Op maandag 23 december 2019 16:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Begin maar eens aan het eerste boek, De eerste wet van de magie (het zwaard van de waarheid) Ik garandeer je dat je erin gesleurd wordt en dat je ervan zult genieten, echt!
quote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor je het weet koopt ze een gitaar
Muis, ga met je viool spelenquote:Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor je het weet koopt ze een gitaar
Ok een madolinequote:
Ja komt goedquote:
Jij ook!quote:
Jij ook fijne dagen, cobainquote:
Meer heb je ook niet te meldenquote:
Ik weet hetquote:
F&S / The Witcher - Netflix Originalquote:Op maandag 23 december 2019 16:17 schreef Laysa het volgende:
Creativiteit
Weten alle crea bea's van dit forum...
Ik bedoel het niet lullig, maar gewoon als extra info
Gelezen, maar ze bleven lang hangen in de kleurtjesquote:Op maandag 23 december 2019 18:09 schreef Appeltje het volgende:
[..]
F&S / The Witcher - Netflix Original
Dit is ook een leuke als je de witcher kijkt
Ieder heeft toch zijn eigen manier van serie kijkenquote:Op maandag 23 december 2019 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelezen, maar ze bleven lang hangen in de kleurtjes
ja maar het boeit toch niet welke kleur iemand heeft.quote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ieder heeft toch zijn eigen manier van serie kijken
Misschien vanavond, eerst de Makro maar eens bestormen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar het boeit toch niet welke kleur iemand heeft.
Hou wel van diversiteit en dat topic werd gewoon kapot geluld om niks...
Maar ik vond het een goede leuke serie![]()
Jij?
Gatverquote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
verhaaltje over Arusha, Tanzania, ik kwam daar aan, die nacht en de volgende nachten, honden, blaffen, huilen, opeens op een dag, bbq geur, rook en verbrande haren geur, daarna geen geblaf meer
Nee zeker niet....Alle dieren kunnen gegeten worden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja je kan er iets over zeggen......................
nee ze aten ze niet, maar heel bang voor rabies, mn dochter had een hond daar ook, en die liet k dan uit, ze lopen daar echt met een boog omheen, vinden ze echt raarquote:Op maandag 23 december 2019 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zeker niet....Alle dieren kunnen gegeten worden.
Rotnegers die alles verzieken steeds!quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef BloesBloes het volgende:
Interessante discussie weer over de Witcher door wat standaard FOK-mongolen, wat een verrijking van mijn kennis weer.
Wat ben je weer lekker vrolijk vandaag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef BloesBloes het volgende:
Interessante discussie weer over de Witcher door wat standaard FOK-mongolen, wat een verrijking van mijn kennis weer.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rotnegers die alles verzieken steeds!
quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je een mevrouw bent, omdat je je als een wijf zit te gedragen
pics!!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow...Ik heb voor de zekerheid toch maar effe gecheckt en ben een jongen..
Wie is Nelis danquote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
awwwww kreeg vandaag foto's van Nelis als kuiken, had ik nog nooit gezien, ben aan het smelten![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van die stormfrontfiguren met hun negerfobie, dat jij dat leuk vindt is jouw zaak.quote:Op maandag 23 december 2019 19:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker vrolijk vandaag.
Hoeveel heeft Soros je gegeven om deze propaganda te verspreiden?quote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die stormfrontfiguren met hun negerfobie, dat jij dat leuk vindt is jouw zaak.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die stormfrontfiguren met hun negerfobie, dat jij dat leuk vindt is jouw zaak.
Geen idee hoe dat moet, maar de tekst is groterquote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Maak eens screenshot er van wat jij ziet
Heel simpel hoor.. maar op mijn mobiel zie ik de TT niet grootquote:Op maandag 23 december 2019 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet, maar de tekst is groter
En dat zo vlak voor de kerst.quote:Op maandag 23 december 2019 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Helaas. LayLay heeft het lang volgehouden maar ze is eindelijk van het padje. We wisten allemaal dat de dag zou komen, maar het is toch triest.
Op mijn mobiel zie ik niets grootquote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel simpel hoor.. maar op mijn mobiel zie ik de TT niet groot
Nope. Gewoon hetzelfde nog.quote:Op maandag 23 december 2019 21:21 schreef Laysa het volgende:
Is bij jullie de TT tekst ook anders dan bij andere topics?
Woooaaaah, zó oud!?quote:Op maandag 23 december 2019 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je (bijna) net zo oud als ik
Hij valt echt nog enorm mee voor een reformatorische vader.quote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Een huis vol gekeken NPO 1 die vader uit urk ik krijg de kriebels van die vent met loof de hete pppfffttt erger me kapot eraan dus ontvolkt het maar
Ik vind wel dat je er met gemak -20 uitzietquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je +20 doet
Die foto in m'n fobo is dan ook uit 2006quote:Op maandag 23 december 2019 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je er met gemak -20 uitziet
Nou ik vind het gewoon eng het geloof wordt zo opgedrongen en heb meelij met Harrie lekker ventje tussen al die zustersquote:Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij valt echt nog enorm mee voor een reformatorische vader.
Dat hele gezin valt enorm mee qua reformistisch.
Oeh hou ik van...quote:Op maandag 23 december 2019 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die foto in m'n fobo is dan ook uit 2006
Maar ik begin inmiddels behoorlijk grijs te worden, en don't care, dus ik verf het niet
quote:Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef Toverheks het volgende:
En bij de bunnebroekies lieten ze de zolder zien in Heerlen lekker een rukdoekje bij het beeld bleef lang in beeld whaaa
Dit is echt nog heel gematigd hoor, het halve dorp is waarschijnlijk strenger in de leer, en dan zouden de meisjes zeker niet mogen voetballen (jongens ook niet trouwens).quote:Op maandag 23 december 2019 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon eng het geloof wordt zo opgedrongen en heb meelij met Harrie lekker ventje tussen al die zusters
Dat is waar mijn schone zus komt van Urk en heeft wel eens wat vertelt over haar jeugd op Urkquote:Op maandag 23 december 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is echt nog heel gematigd hoor, het halve dorp is waarschijnlijk strenger in de leer, en dan zouden de meisjes zeker niet mogen voetballen (jongens ook niet trouwens).
Wat een asociale luie honden zijn die oudste twee jongens daar, mijn god.quote:Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef Toverheks het volgende:
En bij de bunnebroekies lieten ze de zolder zien in Heerlen lekker een rukdoekje bij het beeld bleef lang in beeld whaaa
Ja sorry hoor als ze het hebben over borsten en prostaat kan hetrukentrek doekje er ook wel bij whaaaaquote:
Ze blowen ook kon je opmaken uit wat er op die tafel lagquote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een asociale luie honden zijn die oudste twee jongens daar, mijn god.
Komt vrij zeker door het gebrek aan opvoeding, dus waarom ze nu zo verwijtend doet weet ik niet, maar ik had ze zeker niet beloond met een eigen huis waar ze in het weekend kunnen doen en laten wat ze willen.
ja vind ik mooiquote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
I own those years.
Niks verven, straktrekken en weet ik veel. Het is zoals het is.
Ik scheer ook niets meer!quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
I own those years.
Beter dan al die gezichten waar alle oorspronkelijke gelaatstrekken weg zijn. Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
I own those years.
Ik hoop voor ze dat ze er niet ook in handelen, lijken me wel jongens die gevoelig zijn voor snel geld, want werken willen ze niet en deze vrijheid waar ze niet voor hoeven te betalen komt dan wel heel handig uit.quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze blowen ook kon je opmaken uit wat er op die tafel lag
Okquote:Op maandag 23 december 2019 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Ga ff dagboek van Hendrik groen kijken
Gedraag jullie
Vanaf je 40ste dezelfde Leco-look als de rest, tot je te oud bent om nog op TV te komen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan al die gezichten waar alle oorspronkelijke gelaatstrekken weg zijn. Ze zijn allemaal hetzelfde.
Heerlen he zo vlak bij de grens en ze leven op red bull zijn een stelletje uitgevers lijkt mijquote:Op maandag 23 december 2019 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze er niet ook in handelen, lijken me wel jongens die gevoelig zijn voor snel geld, want werken willen ze niet en deze vrijheid waar ze niet voor hoeven te betalen komt dan wel heel handig uit.
Uitvreters?quote:Op maandag 23 december 2019 22:40 schreef Toverheks het volgende:
Uitgevers bedoel ik tik op foon gaat steeds een lettertje mis
Ja. Best triest, dat krampachtige proberen om je jeugd te behouden.quote:Op maandag 23 december 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf je 40ste dezelfde Leco-look als de rest, tot je te oud bent om nog op TV te komen.
Daarom: ouwe hoerenquote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Best triest, dat krampachtige proberen om je jeugd te behouden.
Ik duik telkens weg voor de oudheid...Best pittig heurquote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Best triest, dat krampachtige proberen om je jeugd te behouden.
Het heeft geen zin Laysaquote:Op maandag 23 december 2019 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik duik telkens weg voor de oudheid...Best pittig heur
Tenzij de dood sneller is...ik ontwijk ze beidenquote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft geen zin LaysaHet is onontkoombaar.
quote:Op maandag 23 december 2019 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tenzij de dood sneller is...ik ontwijk ze beiden
quote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Dr papegaai...zeg jij hebt toch ook de COS gelezen?
Agossie.quote:Op maandag 23 december 2019 23:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja Nelis is een beetje mank, en heeft ook een scheve snavel
A wat een scheetjequote:
hij doet nog steeds Madilia na, met hahahahaaa, dat ze zo hoog probeerde te zingenquote:
het lukt mij ook niet, ik ga weer ff terug naar bed, en start met een uurtje weer opnieuwquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik moet hebben is [ afbeelding ] plusom mijn ware ochtendgevoelens over te kunnen brengen.
Klinkt verstandig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het lukt mij ook niet, ik ga weer ff terug naar bed, en start met een uurtje weer opnieuw
Zo sjacherijnig/boos de kerst in gaan is ook niet fijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verstandig.
[ afbeelding ] +
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:24 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zo sjacherijnig/boos de kerst in gaan is ook niet fijn
Dit komt wel een beetje 'psycho' over, kwaad vrolijk doenquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vier geen kerst.
[ afbeelding ] +
Dat lijkt er wel opquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:00 schreef shiitake het volgende:
+
![]()
Voor mij begint de dag meestal zo. Zonder koffie zou het welzijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:21 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
?
Gisteravond begonnen met The Witcher, lijkt mij geen onaardige serie. Wel veel 'afleiding' maar het verhaal boeit wel.quote:
En dan ook echt espresso?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ja zou je bijna wel denken. Maar ik vind grote mokken koffie dan weer minder lekker. Gewoon heel veel kleine kopjes koffie achter elkaar.
Zonder de kennis van boeken en games is het een beetje verwarrend, maar dan valt ineens het kwartje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gisteravond begonnen met The Witcher, lijkt mij geen onaardige serie. Wel veel 'afleiding' maar het verhaal boeit wel.
Nee, het verwarrende viel wel mee. Ik word bijv afgeleid door het kuiltje in de kin van de hoofdrolspeler, dat doet mij dan aan John Travolta denken. En er is een mod (dacht Drizzt) wiens UI het even beeld is van de hoofdrolspeler. Dus het eerste half uur was het 'Fok goes Grease' maar daarna namen de acteerprestaties het gelukkig over. De manier waarop het gevecht halverwege deel 1 was gefilmd deed mij aan Spartacus denken, voor mij hoeven de gevechts details niet zo duidelijk in beeld maar dat is persoonlijk. Na alle opmerkingen over 'kleurtjes' verwachtte ik een soort van kwakoe festival, maar wat een complete onzinnige opmerkingen. Mensen zijn er nu eenmaal in alle maten en kleuren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonder de kennis van boeken en games is het een beetje verwarrend, maar dan valt ineens het kwartje.
Oh je bent er alquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is dan weer net te weinig. Maar wel sterke koffie ja.
Ja ben er weer, was even koffie pakken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh je bent er al
Sterke koffie kan ik alleen waarderen met gekookte melk
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee, het verwarrende viel wel mee. Ik word bijv afgeleid door het kuiltje in de kin van de hoofdrolspeler, dat doet mij dan aan John Travolta denken. En er is een mod (dacht Drizzt) wiens UI het even beeld is van de hoofdrolspeler. Dus het eerste half uur was het 'Fok goes Grease' maar daarna namen de acteerprestaties het gelukkig over. De manier waarop het gevecht halverwege deel 1 was gefilmd deed mij aan Spartacus denken, voor mij hoeven de gevechts details niet zo duidelijk in beeld maar dat is persoonlijk. Na alle opmerkingen over 'kleurtjes' verwachtte ik een soort van kwakoe festival, maar wat een complete onzinnige opmerkingen. Mensen zijn er nu eenmaal in alle maten en kleuren.
Kindjes koffie noemen wij dat thuis...Althans zo zijn mn broer en ik aan de koffie gegaan. Mijn moeder drinkt altijd met melk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh je bent er al
Sterke koffie kan ik alleen waarderen met gekookte melk
Nee....Ik ga meestal voor boven natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:47 schreef shiitake het volgende:
Hebben jullie The Last Kingdom toevallig gekeken op Netflix. Vind ik wel een gave serie, maar daar vloeit ook vaak wel heel veel bloed.
Ja Fantasy houd ik ook wel heel erg van en SciFi.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Ik ga meestal voor boven natuurlijk.
Of walgelijk zoetsappig, als ik iets wil kijken, maar weinig concentratie heb.
Die schijnt inderdaad leuk te zijn. Lekker weinig negers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:47 schreef shiitake het volgende:
Hebben jullie The Last Kingdom toevallig gekeken op Netflix. Vind ik wel een gave serie, maar daar vloeit ook vaak wel heel veel bloed.
Teveel genetflixedquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
jah, maar niet van de drank hoor, gewoon, bleghhhhh
Dank je wel Fritsiequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zet het maar ff hier neer....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die schijnt inderdaad leuk te zijn. Lekker weinig negers.
Jij doet alleen maar zinnige dingen hè, voor het volk en de mensheid in z'n algemeen en daarbij hou je ook nog eens met milieu scherp in de gaten. Vroeger noemden ze dat vroomquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die tijd hebben om series te kijken![]()
Ja die heb ik ook gezien. Het is alleen wel even schakelen wanneer de acteur die in Reign een best wel aardige koning speelt in de andere serie een laffe, gemene koning speelt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Reign is ook zo'n mooie serie op Netflix
Veel met de trein reizen en series kijken gaat ook heel goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb hier geen tijd voor, Bloes, ik heb een land te redden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar zinnige dingen hè, voor het volk en de mensheid in z'n algemeen en daarbij hou je ook nog eens met milieu scherp in de gaten. Vroeger noemden ze dat vroom
Jij bent mijn favoriete newbiequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Stelletje luie negers denk ik
O ja, da's waar, bak dan nog maar een schnitzelquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tijd voor, Bloes, ik heb een land te redden.
Mit Pommes oder Kartoffeln?quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
O ja, da's waar, bak dan nog maar een schnitzel
#SameGurrrlquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
So eine grosse mit zigeunersauce, wat jij er voor garnering omheen strooit maakt me niet uit
Wil je natuurlijk ook 'n schaaltje appelmoes met 'n kers in het midden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
So eine grosse mit zigeunersauce, wat jij er voor garnering omheen strooit maakt me niet uit
Welnee gek, alleen zo'n joekel van een Duitse Schnitzelquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil je natuurlijk ook 'n schaaltje appelmoes met 'n kers in het midden?
Met Zigeunersaus dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welnee gek, alleen zo'n joekel van een Duitse Schnitzel
Ik wil niet eindigen in een topic met FOKBabe en dat ik er dan niet meer uit kan hèquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ga jullie overgooien, misschien gaat het mis en verdwijnen jullie voor eeuwig.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wil niet eindigen in een topic met FOKBabe en dat ik er dan niet meer uit kan hè
Ik was al aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ga jullie overgooien, misschien gaat het mis en verdwijnen jullie voor eeuwig.
Zigeunersaus is voor mij 'n herrinnering toen ik 'jaar of 40 geleden in La Reine in Zandvoortquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is deze obsessie met zigeunersaus?
In Rheine had je toen zo'n tent, met geweldige schnitzels met superheerlijke zelfgemaakte zigeunersaus, man, manquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is deze obsessie met zigeunersaus?
Wij hebben geen mod nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef mootie het volgende:
Wie hebben we gekregen als mod! Kan ik mobiel niet zien
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij beloftes na moest komen?
Ik heb jarenlang zwarte koffie gedronken, maar op een gegeven moment door maagklachten terug naar melk in de koffie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kindjes koffie noemen wij dat thuis...Althans zo zijn mn broer en ik aan de koffie gegaan. Mijn moeder drinkt altijd met melk.
Gewoon zwart
Mods van wát!?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
Maar nu wil ik dan weer weten waar de mods van Uto zijn weggefrommeld.
Ja mag ikmff rust nou?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:07 schreef GGMM het volgende:
Een forum zonder mods, we gaan gewoon toekijken hoe de users het hier doen.
Dit forum is een Real Life Soap!
Was zeker een gave serie. Eigenlijk de omgekeerde versie van Vikings.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:47 schreef shiitake het volgende:
Jij ook hele fijne feestdagen lieverdquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zet het maar ff hier neer....
[ afbeelding ]
Nein! Alles klaar veur de Kerst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja mag ikmff rust nou?
Na de Kerst weer hoor
Niksquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen moots,
Ik had deze al in test geplaatst, maar als er niemand voor komt vind ik het eigenlijk ook wel best. dan kan Yv of een andere mod het wel even repareren als die toevallig voorbij komt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef BloesBloes het volgende:
Geen mods is best goed, maar je hebt natuurlijk wel iemand nodig die wat simpele dingen kan wijzigen, zoals een topict titel e.d., of ook niet?
Of we houden deze.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Je neemt maar gewoon even de tijd voor je topique titel.
Is al oooooud!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's wel zo makkelijk inderdaad (en nou komt ie) [ afbeelding ] (die kende ik helemaal niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |