hij doet nog steeds Madilia na, met hahahahaaa, dat ze zo hoog probeerde te zingenquote:
het lukt mij ook niet, ik ga weer ff terug naar bed, en start met een uurtje weer opnieuwquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik moet hebben is [ afbeelding ] plusom mijn ware ochtendgevoelens over te kunnen brengen.
Klinkt verstandig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het lukt mij ook niet, ik ga weer ff terug naar bed, en start met een uurtje weer opnieuw
Zo sjacherijnig/boos de kerst in gaan is ook niet fijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verstandig.
[ afbeelding ] +
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:24 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zo sjacherijnig/boos de kerst in gaan is ook niet fijn
Dit komt wel een beetje 'psycho' over, kwaad vrolijk doenquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vier geen kerst.
[ afbeelding ] +
Dat lijkt er wel opquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:00 schreef shiitake het volgende:
+
![]()
Voor mij begint de dag meestal zo. Zonder koffie zou het welzijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:21 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
?
Gisteravond begonnen met The Witcher, lijkt mij geen onaardige serie. Wel veel 'afleiding' maar het verhaal boeit wel.quote:
En dan ook echt espresso?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ja zou je bijna wel denken. Maar ik vind grote mokken koffie dan weer minder lekker. Gewoon heel veel kleine kopjes koffie achter elkaar.
Zonder de kennis van boeken en games is het een beetje verwarrend, maar dan valt ineens het kwartje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gisteravond begonnen met The Witcher, lijkt mij geen onaardige serie. Wel veel 'afleiding' maar het verhaal boeit wel.
Nee, het verwarrende viel wel mee. Ik word bijv afgeleid door het kuiltje in de kin van de hoofdrolspeler, dat doet mij dan aan John Travolta denken. En er is een mod (dacht Drizzt) wiens UI het even beeld is van de hoofdrolspeler. Dus het eerste half uur was het 'Fok goes Grease' maar daarna namen de acteerprestaties het gelukkig over. De manier waarop het gevecht halverwege deel 1 was gefilmd deed mij aan Spartacus denken, voor mij hoeven de gevechts details niet zo duidelijk in beeld maar dat is persoonlijk. Na alle opmerkingen over 'kleurtjes' verwachtte ik een soort van kwakoe festival, maar wat een complete onzinnige opmerkingen. Mensen zijn er nu eenmaal in alle maten en kleuren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonder de kennis van boeken en games is het een beetje verwarrend, maar dan valt ineens het kwartje.
Oh je bent er alquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is dan weer net te weinig. Maar wel sterke koffie ja.
Ja ben er weer, was even koffie pakken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh je bent er al
Sterke koffie kan ik alleen waarderen met gekookte melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |