Gelezen, maar ze bleven lang hangen in de kleurtjesquote:Op maandag 23 december 2019 18:09 schreef Appeltje het volgende:
[..]
F&S / The Witcher - Netflix Original
Dit is ook een leuke als je de witcher kijkt
Ieder heeft toch zijn eigen manier van serie kijkenquote:Op maandag 23 december 2019 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelezen, maar ze bleven lang hangen in de kleurtjes
ja maar het boeit toch niet welke kleur iemand heeft.quote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ieder heeft toch zijn eigen manier van serie kijken
Misschien vanavond, eerst de Makro maar eens bestormen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar het boeit toch niet welke kleur iemand heeft.
Hou wel van diversiteit en dat topic werd gewoon kapot geluld om niks...
Maar ik vond het een goede leuke serie![]()
Jij?
Gatverquote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
verhaaltje over Arusha, Tanzania, ik kwam daar aan, die nacht en de volgende nachten, honden, blaffen, huilen, opeens op een dag, bbq geur, rook en verbrande haren geur, daarna geen geblaf meer
Nee zeker niet....Alle dieren kunnen gegeten worden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja je kan er iets over zeggen......................
nee ze aten ze niet, maar heel bang voor rabies, mn dochter had een hond daar ook, en die liet k dan uit, ze lopen daar echt met een boog omheen, vinden ze echt raarquote:Op maandag 23 december 2019 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zeker niet....Alle dieren kunnen gegeten worden.
Rotnegers die alles verzieken steeds!quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef BloesBloes het volgende:
Interessante discussie weer over de Witcher door wat standaard FOK-mongolen, wat een verrijking van mijn kennis weer.
Wat ben je weer lekker vrolijk vandaag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef BloesBloes het volgende:
Interessante discussie weer over de Witcher door wat standaard FOK-mongolen, wat een verrijking van mijn kennis weer.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rotnegers die alles verzieken steeds!
quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je een mevrouw bent, omdat je je als een wijf zit te gedragen
pics!!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow...Ik heb voor de zekerheid toch maar effe gecheckt en ben een jongen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |