Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.quote:Op maandag 23 december 2019 13:55 schreef Felagund het volgende:
Geen Nuis op het NK afstanden:
https://nos.nl/artikel/23(...)ijsplek-voor-wk.html
De NOS-redactie wrijft zich alvast in de handjes voor de discussie die ze hierover kunnen aanzwengelen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:03 schreef danos het volgende:
[..]
Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:03 schreef danos het volgende:
[..]
Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.
Minder kans voor Vikoenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.
En als een Jumbo-schaatser de laatste reguliere plek pakt, kunnen ze daar ook vast wel mee schuiven onderling.
Vind ik ook, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon aanwijzen natuurlijk. De man die vorig seizoen nog WR's reed moet je gewoon erheen sturen.
Gaat iedereen wel naar dat EK dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:12 schreef borisz het volgende:
Het mooiste aan het NK is Matrixgenot
https://www.schaatsen.nl/(...)u-ek-afstanden-2020/
Is ie niet, vorig jaar slechts eenmaal brons op t WK. Wel wereldrecordhouder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.
En als een Jumbo-schaatser de laatste reguliere plek pakt, kunnen ze daar ook vast wel mee schuiven onderling.
Oh, dat klopt ja, hij pakte toen in 1 weekend beide wereldrecords.quote:Op woensdag 25 december 2019 00:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is ie niet, vorig jaar slechts eenmaal brons op t WK. Wel wereldrecordhouder.
Nouja flauwekul, het is of fatsoenlijk schaatsen hier of je bent klaar voor de rest van het seizoen. Deze toernooitjes tussen oud en nieuw zijn vaak behoorlijk spannend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
Verder natuurlijk natuurlijk een flauwekultoernooi, want de serieuze schaatsers zijn absoluut niet geļnteresseerd in die Nederlandse titels. Maar wel heerlijk om onder het genot van een bak warme chocomel naar te kijken tussen kerst en nieuw.
Zo dan, een van betere foto's van Jutta ondanks het enorm bewerkt is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
doen Jutta en Suzanne mee? Anders kijk ik niet trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzanne zit nu bij Omrop Fryslān.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
doen Jutta en Suzanne mee? Anders kijk ik niet trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Roelofdevries83 twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:06:23Sportmomenten 2019 show staat op het moment van beginnen. Met @suzanschulting, Marrit van der Wal, @SytzeBrouwer en @mvdweijden. https://t.co/wUEg5Itgdd reageer retweet
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes wij gaan zo naar Thialf... in een feloranje kika trui...
Sowieso, binnen/buiten teveel verschil, behalve voor de Mulder broertjes danquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef borisz het volgende:
500 moet weer terug naar twee omlopen.
Bij de emballagequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef Remco het volgende:
Waar haalt Jumbo ineens al die jonge sprinters vandaan?
Magazijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef Remco het volgende:
Waar haalt Jumbo ineens al die jonge sprinters vandaan?
Allebei de kanten van de baan kan er één starten, dan heb je toch twee ritten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef wimderon het volgende:
500 moet naar enkelstart met één rijder per rit.
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef Remco het volgende:
Ik maak hem maar vast voor de rit: Michel stop er toch mee.
Dai Dai schaatst gewoon veel te slechte 1000 meters en zijn(meestal) 500 meters zijn net geen wereldtop, dan krijg je dat inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:01 schreef Ericr het volgende:
Nk sprint nog winnen en Dai Dai's seizoen zit er weer op. Hopelijk breekt hij een keer de ban maar NK winnen is tot nu toe het maximum voor hem geweest. Worldcup is leuk maar dat is iedereen zo vergeten
Net als die lijntjes aan de zijkant bij Leerdam.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Die eyeliner is echt verschrikkelijk.
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net als die lijntjes aan de zijkant bij Leerdam.
Die is na dat ski ongeluk nooit meer op niveau gekomen hequote:
Nee joh, die kan helemaal niet stabiel rijden na zo’n blessure!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ik verwacht een kanontijd van Ter Mors
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef danos het volgende:
#NOSalert
Wust wordt niks, geen gaap gezien.
We zien hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ok dat was maar een halve rondequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef danos het volgende:
Wat een genot toch als die ter Mors ze raakt.
Dat voorspellen ging je vanmiddag bij het veldrijden beter af.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Meer losse flodders dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Gelukkig zat ik daar wel goed. Ceylingodinquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat voorspellen ging je vanmiddag bij het veldrijden beter af.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende keer graag zonder timer in beeld
Eens...dit is bijna net zo irritant als de streep.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende keer graag zonder timer in beeld
Beide geprobeerd, helaas (nog) geen effect.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vernieuwen of andere browser wellicht
Je kan ook gewoon npo1 streamenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Beide geprobeerd, helaas (nog) geen effect.
Ook een idee. Ben ik nu aan het doen, hopelijk gaat dat beter!quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon npo1 streamen
Voor Bert viel dit nog wel mee toch?quote:
Vond het wat apart dat hij vroeg waarom ze niet huilend voor hem stond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor Bert viel dit nog wel mee toch?
Ja, dat was weer een typische Bert-vraag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Vond het wat apart dat hij vroeg waarom ze niet huilend voor hem stond.
Vond het wel een terechte vraag eigenlijk. Jorien komt nogal labiel over dit seizoen, lijkt inmiddels toch wel fysiek en mentaal overhoop te liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Vond het wat apart dat hij vroeg waarom ze niet huilend voor hem stond.
Interview gelezen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vond het wel een terechte vraag eigenlijk. Jorien komt nogal labiel over dit seizoen, lijkt inmiddels toch wel fysiek en mentaal overhoop te liggen.
Haha ja precies, kwam vrij labiel over allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die in het AD? Co-ouderschap over een hont.
Oh gaat ze niet meer trouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die in het AD? Co-ouderschap over een hont.
In willekeurige volgorde: geen geld, geen bruiloft, geen huis, geen relatie. Je zou voor minder.quote:
Van dat geld en geen bruiloft had ik wel meegekregen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde: geen geld, geen bruiloft, geen huis, geen relatie. Je zou voor minder.
Onder betere omstandigheden was die dopingrus weer van het scorebord gekickt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een waanzinnige tijd met 1035 mbar luchtdruk
Luchtdruk is compleet anders nu tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef wimderon het volgende:
Letitia reed vorige week 37,70 bij een trainingswedstrijd. Die heeft niet bijzonder gereden hier.
Wordt evengoed wel snel gereden dit weekend. En scheelt ook geen halve seconde op een 500. Kok is ook sneller.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Luchtdruk is compleet anders nu toch
Is de liefde overquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Wow geweldig zeg, op het WK lekker 12de, 15de, en 23ste worden Heeuujjj.
Nederlandse dames moet je geen 500 meter meer laten rijden, dat is al jaren een beschamende vertoning. De glorietijden van Andrea Nuyt liggen ver achter ons.quote:
BoerGodin won 5 jaar geleden nog een Olympische PLAK op deze afstand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlandse dames moet je geen 500 meter meer laten rijden, dat is al jaren een beschamende vertoning. De tijden van Andrea Nuyt liggen al ver achter ons.
Een giraffe op schaatsen. Meedaljuh of niet, een beschamende vertoning.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BoerGodin won 5 jaar geleden nog een Olympische PLAK op deze afstand.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een giraffe op schaatsen. Meedaljuh of niet, een beschamende vertoning.
Een van de grootste kunstjes van Cees-Rein.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BoerGodin won 5 jaar geleden nog een Olympische PLAK op deze afstand.
Meewarig lachjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat Dioon daar nou elke keer zwakzinnig om lachen
Als er nog 2 rijders 1:45.xx rijden dan hangt Nuisquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef franklop het volgende:
Dit zal niet overtuigend genoeg zijn om aanwijsplek van nuis af te nemen
Voor iemand die normaal hier 1.44 rijdt niet lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er nog 2 rijders 1:45.xx rijden dan hangt Nuis
Denk dat de tijd van Verweij daarvoor veel te ver achter Krol zitquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er nog 2 rijders 1:45.xx rijden dan hangt Nuis
Wel genoeg voor WK allround lijkt mequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof hij z'n best niet doet.
Door die slechte race van Bosker was dat sowieso al wel binnen jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel genoeg voor WK allround lijkt me
Heeft regelmatig enorme uitschieters anders..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Remco het volgende:
Ik heb Kramer echt zelden een fatsoenlijke 1500 meter zien rijden, snap niet dat ze hem altijd tot de favorieten rekenen.
Klopt, maar 1:45.89 met 1040 mbar luchtdruk is echt geen slechte tijd...maargoed WK is in SLC. Daar is Nuis zoveel beter dan Verweij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de tijd van Verweij daarvoor veel te ver achter Krol zit
Pas 4x kampioen geworden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Remco het volgende:
Ik heb Kramer echt zelden een fatsoenlijke 1500 meter zien rijden, snap niet dat ze hem altijd tot de favorieten rekenen.
WK allround waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dan is het wel een beetje klaar dit jaar voor Bosker.
Dat is inderdaad vaker dan ik in mijn hoofd had, meestal valt het zo tegen uit zo´n fantastische 5 kilometer zoals gisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pas 4x kampioen geworden inderdaad.
Dit was tegen beter weten in een beetje bluffen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Remco het volgende:
Logisch dat Koen niet zegt, ik vind het prima dat Nuis gaat
Het was wel een beetje laf van Kjeld om hier niet te starten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was tegen beter weten in een beetje bluffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |