Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.quote:Op maandag 23 december 2019 13:55 schreef Felagund het volgende:
Geen Nuis op het NK afstanden:
https://nos.nl/artikel/23(...)ijsplek-voor-wk.html
De NOS-redactie wrijft zich alvast in de handjes voor de discussie die ze hierover kunnen aanzwengelen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:03 schreef danos het volgende:
[..]
Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:03 schreef danos het volgende:
[..]
Sneu voor Nuis, maar teveel concurrentie voor een aanwijsplek.
Minder kans voor Vikoenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.
En als een Jumbo-schaatser de laatste reguliere plek pakt, kunnen ze daar ook vast wel mee schuiven onderling.
Vind ik ook, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon aanwijzen natuurlijk. De man die vorig seizoen nog WR's reed moet je gewoon erheen sturen.
Gaat iedereen wel naar dat EK dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:12 schreef borisz het volgende:
Het mooiste aan het NK is Matrixgenot
https://www.schaatsen.nl/(...)u-ek-afstanden-2020/
Is ie niet, vorig jaar slechts eenmaal brons op t WK. Wel wereldrecordhouder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regerend kampioen op de 1000 en 1500, die wordt gewoon aangewezen, lijkt me.
En als een Jumbo-schaatser de laatste reguliere plek pakt, kunnen ze daar ook vast wel mee schuiven onderling.
Oh, dat klopt ja, hij pakte toen in 1 weekend beide wereldrecords.quote:Op woensdag 25 december 2019 00:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is ie niet, vorig jaar slechts eenmaal brons op t WK. Wel wereldrecordhouder.
Nouja flauwekul, het is of fatsoenlijk schaatsen hier of je bent klaar voor de rest van het seizoen. Deze toernooitjes tussen oud en nieuw zijn vaak behoorlijk spannend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
Verder natuurlijk natuurlijk een flauwekultoernooi, want de serieuze schaatsers zijn absoluut niet geïnteresseerd in die Nederlandse titels. Maar wel heerlijk om onder het genot van een bak warme chocomel naar te kijken tussen kerst en nieuw.
Zo dan, een van betere foto's van Jutta ondanks het enorm bewerkt is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
doen Jutta en Suzanne mee? Anders kijk ik niet trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzanne zit nu bij Omrop Fryslân.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
doen Jutta en Suzanne mee? Anders kijk ik niet trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Roelofdevries83 twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 17:06:23Sportmomenten 2019 show staat op het moment van beginnen. Met @suzanschulting, Marrit van der Wal, @SytzeBrouwer en @mvdweijden. https://t.co/wUEg5Itgdd reageer retweet
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes wij gaan zo naar Thialf... in een feloranje kika trui...
Sowieso, binnen/buiten teveel verschil, behalve voor de Mulder broertjes danquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef borisz het volgende:
500 moet weer terug naar twee omlopen.
Bij de emballagequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef Remco het volgende:
Waar haalt Jumbo ineens al die jonge sprinters vandaan?
Magazijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef Remco het volgende:
Waar haalt Jumbo ineens al die jonge sprinters vandaan?
Allebei de kanten van de baan kan er één starten, dan heb je toch twee ritten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:28 schreef wimderon het volgende:
500 moet naar enkelstart met één rijder per rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |