Zeg!quote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, we zijn geen tokkies![]()
Ik weet eigenlijk niet wat we gaan doen/eten.
Jij ook wel een beetje heurquote:Op zondag 22 december 2019 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, ik niet bepaald. De Familie meer.
Ooh yeahquote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is wel paling...
[..]
Vijgenbrood, dadelbrood, klodder chutney erbij, allemaal goed,
Zoet met scherpe schimmelkaas doet het prima...
Is dat het nieuwe zuiglam zwiepen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe kerst traditie: koe meppen, klinkt bijna hetzelfde.
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.quote:Op zondag 22 december 2019 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ooh yeah
[..]
Is dat het nieuwe zuiglam zwiepen?
Getver.quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Charmian het volgende:
@:pullup helaas...wel een Spiderman, maar ook weer de verkeerde
quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.
Koe piñataquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een koe van papier maché slaan met kleine pannetjes net zolang hij kapot is.
Haha pauperquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
Zul je zien dat wel toch gaan gourmetten
quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
quote:
Even roken in mijn camping smoking, brb.quote:Op zondag 22 december 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja wat? 't Is gewoon een achenebbisj activiteit.
Dat verdien je nu ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
Wij doen dan 2 keer zo chique op 1e kerstdag, 6 gangen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind 3 gangen menu ook chiquer dan gourmetten
Ik vind het gewoon gekut met die kleine schijtpannetjes. Kwartier wachten, 1 hap. En je ondertussen dan maar volvreten aan brood en salades. #gedoequote:
Zoek je nog een vriendin zonder benifits voor kerst?quote:Op zondag 22 december 2019 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen dan 2 keer zo chique op 1e kerstdag, 6 gangen.
En 3 amuses...
Had ik ook bijna gedaanquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
ik kocht wel eens van die verschillende kleine vleesjes en dan flikkerde ik het gewoon in de koekepan...stoer he
Ik zal even aan mijn echtgenote vragen wat zij daar van vindt...quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoek je nog een vriendin zonder benifits voor kerst?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
ik kocht wel eens van die verschillende kleine vleesjes en dan flikkerde ik het gewoon in de koekepan...stoer he
Owh, laat maar danquote:Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal even aan mijn echtgenote vragen wat zij daar van vindt...
quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
Hij kijkt wel als een tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Ghostbuster (had quote verneukt)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:
Welnee gewoon al die pannetjes volgooien gelijk bam en schoffelen maar. En hoezo is een stokbroodje gedoe?? In een restaurant hoor je nooit iemand klagen over een stukje brood vooraf maar bij gourmetten is het ineens een drama.quote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gekut met die kleine schijtpannetjes. Kwartier wachten, 1 hap. En je ondertussen dan maar volvreten aan brood en salades. #gedoe
quote:
Nja, dan maar ouderwets, maar ik vind het gezellig en fijn dat je zelf kan kiezen welk dood diertje je in je pannetje parkeert.quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Welnee gewoon al die pannetjes volgooien gelijk bam en schoffelen maar. En hoezo is een stokbroodje gedoe?? In een restaurant hoor je nooit iemand klagen over een stukje brood vooraf maar bij gourmetten is het ineens een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |