Die doos kan tenminste wel lekker luchtenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:31 schreef Roosgeluk het volgende:
bikini bridge is dit idee:
[ afbeelding ]
Dikke mensen hebben dit niet, denk daarom... Net zoals de thigh gap, op zichzelf niks moois aan maar het betekent in ieder geval wel dat je geen flubberdijen hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is dit in hemelsnaam een schoonheidsideaal??
Mening, geen feit.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:58 schreef Megara het volgende:
[..]
Net zoals de thigh gap, op zichzelf niks moois aan
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat je dan skinny bent en daar streven veel vrouwen naar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaal zijn is een keuze though. Kijk bijvoorbeeld naar Donald Thrump die gebruikt al jaren finasteride en minoxidil.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mijn Hubbie altijd kaalanders heb ik altijd het gevoel dat ik met
mijn schoonvader in bed ligdan heb je zo'n ''kransje''
Dus dan maar Kaal![]()
[ afbeelding ]
niks mis mee toch?
kaal staat hem zelfs beter
[ afbeelding ]
nou....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Kaal zijn is een keuze though. Kijk bijvoorbeeld naar Donald Thrump die gebruikt al jaren finasteride en minoxidil.
De meeste mannen merken pas te laat op dat ze kaal worden, maar als je het in een vroeg stadium ontdekt dan kan je al je haar behouden maar moet je elke dag Finasteride slikken voor de rest van je leven, tenzij ze iets nieuws ontdekken.
Ik weet er nog eentje bij wie kaal beter staat: Wenthworh miller, of i.i.g gemillimeterd haar.
Beter kaal dan impotent idd!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou....
https://www.apotheek.nl/medicijnen/finasteride
Belangrijk om te weten over finasteride
Finasteride vermindert de werking van testosteron op de prostaat en op de haarzakjes in de huid.
Bij plasproblemen door een vergrote prostaat. Ook bij kaalheid bij mannen en bij overmatige haargroei bij vrouwen.
Plasproblemen: u merkt na 2 tot 6 maanden of het goed genoeg werkt. Heeft u na 6 maanden nog steeds plasproblemen? Raadpleeg dan uw arts.
Kaalheid: u merkt na 3 tot 6 maanden een beetje haargroei op voorheen kale plekken. Als u stopt met finasteride verdwijnen de nieuwe haren weer, binnen een half tot 1 jaar.
Ongewenste haargroei bij vrouwen: na enkele maanden neemt de haargroei af.
U gebruikt dit medicijn meestal 1 keer per dag. Kijk voor de juiste dosering op het etiket of in de bijsluiter.
Bijwerkingen bij mannen: seksuele stoornissen, zoals geen stijve penis kunnen krijgen bij seksuele opwinding. Dit gaat over als u stopt met dit medicijn.
Bijwerkingen bij vrouwen: het is niet bekend welke bijwerkingen optreden.
Vrouwen: niet gebruiken als u zwanger bent of wilt worden. Ook mag u finasteride niet per ongeluk aanraken. Bijvoorbeeld als een tablet wordt doorgebroken of fijngemaakt.
U mag geen borstvoeding geven als u dit medicijn gebruikt.
Mannen: is uw partner zwanger? Uw sperma bevat finasteride. Dit kan schadelijk zijn voor de baby. Gebruik condooms.
La maar.... dan maar kaal .....
Ja maar de arts schrijft dan een hele lage dosering voor waarbij de meeste mensen geen bijwerkingen ervaren. Google bijvoorbeeld “ashton kutcher finasteride” die kerel was allang kaal geweest als hij geen finasteride slikte.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou....
https://www.apotheek.nl/medicijnen/finasteride
Belangrijk om te weten over finasteride
Finasteride vermindert de werking van testosteron op de prostaat en op de haarzakjes in de huid.
Bij plasproblemen door een vergrote prostaat. Ook bij kaalheid bij mannen en bij overmatige haargroei bij vrouwen.
Plasproblemen: u merkt na 2 tot 6 maanden of het goed genoeg werkt. Heeft u na 6 maanden nog steeds plasproblemen? Raadpleeg dan uw arts.
Kaalheid: u merkt na 3 tot 6 maanden een beetje haargroei op voorheen kale plekken. Als u stopt met finasteride verdwijnen de nieuwe haren weer, binnen een half tot 1 jaar.
Ongewenste haargroei bij vrouwen: na enkele maanden neemt de haargroei af.
U gebruikt dit medicijn meestal 1 keer per dag. Kijk voor de juiste dosering op het etiket of in de bijsluiter.
Bijwerkingen bij mannen: seksuele stoornissen, zoals geen stijve penis kunnen krijgen bij seksuele opwinding. Dit gaat over als u stopt met dit medicijn.
Bijwerkingen bij vrouwen: het is niet bekend welke bijwerkingen optreden.
Vrouwen: niet gebruiken als u zwanger bent of wilt worden. Ook mag u finasteride niet per ongeluk aanraken. Bijvoorbeeld als een tablet wordt doorgebroken of fijngemaakt.
U mag geen borstvoeding geven als u dit medicijn gebruikt.
Mannen: is uw partner zwanger? Uw sperma bevat finasteride. Dit kan schadelijk zijn voor de baby. Gebruik condooms.
La maar.... dan maar kaal .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Hij is ermee gestopt omdat hij kinderen wou.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja maar de arts schrijft dan een hele lage dosering voor waarbij de meeste mensen geen bijwerkingen ervaren. Google bijvoorbeeld “ashton kutcher finasteride” die kerel was allang kaal geweest als hij geen finasteride slikte.
ja dat zou kunnen, als dat zo is dan verliest hij zijn haar in een rap tempo als het goed is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is ermee gestopt omdat hij kinderen wou.
https://www.gqindia.com/c(...)on-kutcher-hair-loss
Dat zijn pas mooie voorbeelden van afknappers!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:52 schreef BE het volgende:
Als een man zijn voeten niet met de bal van zijn voet op de trappers van een fiets zet, maar zo halverwege de voet.Dat vind ik er altijd zó kneuzig uit zien!
Ik weet het, waar hebben we het over...
Oh en sommige mannen lopen zó enorm a-sexy. Ik kan niet eens zeggen waarom, maar Harvey Specter mag altijd aanbellen voor een beschuitje bijvoorbeeld, maar toch zie ik hem liever niet lopen. En hetzelfde geldt voor George Clooney.
Ze hebben beide benen die een beetje naar binnen neigen ofzo.
I know #shallow
Ja dat is waar, maar schoonheid is überhaupt op meningen gebaseerd.quote:
Jij komt ook een keer aan de beurt hoorquote:
Daar ga ik absoluut niet van uit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jij komt ook een keer aan de beurt hoor
Je laat aan jezelf sleutelen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Al met al denk ik toch dat het gezicht de grootste afknapper kan zijn. Dat is waar je het eerst naar kijkt, de overige uiterlijke kenmerken zijn secundair.
Dat is i.i.g waar ik altijd tegen aanloop en ook volop bezig ben om er iets aan te doen qua ingrepen.
Klopt, niet omdat ik naar perfectie streef maar om de natuur een handje te helpen vanwege slechte genen. Resultaten tot nu zijn goed maar hadden beter kunnen zijn als mijn chirurg geen dingen had veranderd dat we vooraf niet hadden besproken.quote:
-quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt, niet omdat ik naar perfectie streef maar om de natuur een handje te helpen vanwege slechte genen. Resultaten tot nu zijn goed maar hadden beter kunnen zijn als mijn chirurg geen dingen had veranderd dat we vooraf niet hadden besproken.
Geen enkel spijt van dat ik deze weg ben ingeslagen, maar wel met de keuze voor mijn chirurg.
Ik geef mijn gezicht nu een 5.5 i.p.v een 0 vóór de ingrepen.
En van indiaanse ook nietquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef roos94 het volgende:
Ik hou niet van lange magere mannen, dat is voor mij echt afknapper nummer 1.
😅quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tatoeages.
Piercings.
Gratenpakhuizen.
Kort haar.
Haar in fluoriserende kleuren.
Dichtgeplamuurde gezichten.
Ook blanke vrouwen met koffiekleurige kinderen.
quote:
Nouhou hihihihihiquote:Op maandag 25 januari 2021 13:57 schreef Fretwork het volgende:
Was mannen die hihi zeggen al genoemd?
Die heb ik van namelijk meerdere malen horen langskomen.
[..]
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:42 schreef matigeuser het volgende:
Dunne lippen, vooral de bovenlip en al helemaal als er dan ook nog rimpels zitten in het gedeelte tussen de neus en de lippen.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Een give-way van laag oestrogeen en ouder worden.
En het tegenovergestelde is dan juist weer zeer aantrekkelijk. Volle lippen, vooral ook de bovenlip en dan zo'n 'jeugdig' aanwezig filtrum.
Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zonder make-up en uiteraard écht. Opgespoten lippen is een harde afknapper.
Ik hou het goed bij inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:06 schreef Zorority het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij geen slechte tanden hebt, daten?
Doen mietjes dat niet dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:00 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een mietjes hier allemaal. Gewoon allemaal op de pik rijgen!
Waar ga je dan heen? Naardegallemiezen?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Er zijn veel smerige dingen die mensen kunnen hebben of doen, maar als jou gebit smerig is jongen dan ben ik binnen 1 seconde de deur weer uit.
Naar de filistijnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 02:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen? Naardegallemiezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |