Mij ook. Altijd wel iemand die een onflatteuze foto van je neemt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:45 schreef -Straw- het volgende:
Als je ook zoekt op balding prince HarryAl die media... lijkt me echt kut.
Ach die gasten zijn er mee opgegroeid door het hele media circus met Diana vroeger.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook. Altijd wel iemand die een onflatteuze foto van je neemt.
Dat wel ja, maar het lijkt me toch enorm vervelend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ach die gasten zijn er mee opgegroeid door het hele media circus met Diana vroeger.
Ja misschien wel, persoonlijk zou het mij niet uitmaken als ik een fatsoenlijk uiterlijk zou hebben. Als je bijvoorbeeld een grote kin hebt dan zal dat altijd opvallen op alle foto's en kan je er nooit fatsoenlijk uitzien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar het lijkt me toch enorm vervelend.
Hoe zit dat met een baardtransplantatie dan? Daar zou ik wel geinteresseerd in zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Een haartransplantatie schijnt ook niet alles te zijn... resultaten vallen vaak tegen en de meeste mensen krijgen zelfs spijt, zijn diverse topics over op reddit.
Mijn man is zo iemand die mager mooi vind. Lekker knokig.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef Roosgeluk het volgende:
Ok ff gegoogled, zon driehoekje kan ik inkomen. Maar dat heeft naast bouw ook veel te maken met gespierde billen en bovenbenen. En daar kan ik inkomen dat dat aantrekt.
ook zon trend een bikini bridge...
Ik ben vrij lang erg mager geweest (nu nog skinny, maar dr zit nu gelukkig vlees en wat vrouwelijke rondingen aan). Ik kan mijzelf niet indenken dat je uitstekende heupbotten nu zo sexy kan zijn.
Ik heb ze toen ik het nog had bij mijzelf nu nooit mooi gevonden. ook erg pijnlijk met schuren van je jeans, stoten va je heupen enz.
Er zit natuurlijk heel veel tussen mager en obees. Maar een vrouw met wat vlees en rondingen is toch veel mooier en zachter dan als ze heel mager is met uitstekende botten?
ben jij lekker knokig?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 05:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn man is zo iemand die mager mooi vind. Lekker knokig.
Yep. Tot mijn 45 was ik 55 kg. En 1.80.quote:
Daarom scheer ik mijn Hubbie altijd kaalquote:Op zondag 29 december 2019 23:01 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vind een kale man geen afknapper. Toch zie ik veel (jonge) mannen met kale plekken die hun overgebleven haar kosten wat het kost laten zitten, dat vind ik er toch zo suf uit zien en dat is dan weer wel een afknapper
Ik loop als een eendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:52 schreef BE het volgende:
Als een man zijn voeten niet met de bal van zijn voet op de trappers van een fiets zet, maar zo halverwege de voet.Dat vind ik er altijd zó kneuzig uit zien!
Ik weet het, waar hebben we het over...
Oh en sommige mannen lopen zó enorm a-sexy. Ik kan niet eens zeggen waarom, maar Harvey Specter mag altijd aanbellen voor een beschuitje bijvoorbeeld, maar toch zie ik hem liever niet lopen. En hetzelfde geldt voor George Clooney.
Ze hebben beide benen die een beetje naar binnen neigen ofzo.
I know #shallow
Ik zet mijn voeten nu zo op de trappers als mijn dochter achterop zit anders kom ik steeds tegen haar voeten aan. Maar fijn fietst het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:52 schreef BE het volgende:
Als een man zijn voeten niet met de bal van zijn voet op de trappers van een fiets zet, maar zo halverwege de voet.Dat vind ik er altijd zó kneuzig uit zien!
Oh en sommige mannen lopen zó enorm a-sexy. Ik kan niet eens zeggen waarom, maar Harvey Specter mag altijd aanbellen voor een beschuitje bijvoorbeeld, maar toch zie ik hem liever niet lopen. En hetzelfde geldt voor George Clooney.
I know #shallow
Maar straks gaat je schoonvader ook permanent helemaal kaal, wat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:28 schreef FANN het volgende:
anders heb ik altijd het gevoel dat ik met
mijn schoonvader in bed lig
Die is doodquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar straks gaat je schoonvader ook permanent helemaal kaal, wat dan?
Is alleen chill met nette schoenen met een hakje, dan blijft ie daar mooi achter haken, Zeker met van die kleine fixie-pedalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:52 schreef BE het volgende:
I know #shallow
lekker. ben jaloers op je manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:29 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Yep. Tot mijn 45 was ik 55 kg. En 1.80.
Inclusief thigh cap (wist niet dat het een naam had)
Zwanger was ik 80 kg tops, maar binnen 3 maand terug 55 kg.
Vond mezelf ok maar dacht dat mannen niet op me zouden vallen (ben vaak geplaagd ermee) maar dat bleek niet zo te zijn. Mijn man vond mijn puntige knieën en ellebogen geweldig.
Nu ben ik 15 kilo zwaarder, binnen half jaar, overgang. Voel me vet. En beperkt. Dingen gaan lastiger, veters strikken. Ik stond altijd op wc te plassen, gaat ook niet meer. Nog wat dingetjes.
Dus ben nu voort eerst in mn leven op dieet. En afvallen gaat mij beter af dan aankomen.
Zelf knap ik af op vieze lichaamsgeur. Geur is erg belangrijk. En een slecht gebit.
Hier 1.60m smalle rechte bouw en ik moet mijn best doen om 50 kg te blijven wegen. Ik heb als volwassenen tot mn 23 jaar 42 kg gewogen en op mijn "dikst" 53.5 kg. Ik wil daar heel graag weer naar de 53 kg terug.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:29 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Yep. Tot mijn 45 was ik 55 kg. En 1.80.
Inclusief thigh cap (wist niet dat het een naam had)
Zwanger was ik 80 kg tops, maar binnen 3 maand terug 55 kg.
Vond mezelf ok maar dacht dat mannen niet op me zouden vallen (ben vaak geplaagd ermee) maar dat bleek niet zo te zijn. Mijn man vond mijn puntige knieën en ellebogen geweldig.
Nu ben ik 15 kilo zwaarder, binnen half jaar, overgang. Voel me vet. En beperkt. Dingen gaan lastiger, veters strikken. Ik stond altijd op wc te plassen, gaat ook niet meer. Nog wat dingetjes.
Dus ben nu voort eerst in mn leven op dieet. En afvallen gaat mij beter af dan aankomen.
Zelf knap ik af op vieze lichaamsgeur. Geur is erg belangrijk. En een slecht gebit.
Denk dat veel lange mannen dat als praktisch zullen ervaren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:37 schreef Roosgeluk het volgende:
Lange man bij mn 1.60 is dan weer wel tikkie onpraktisch![]()
Bikini bridge? Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:37 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Hier 1.60m smalle rechte bouw en ik moet mijn best doen om 50 kg te blijven wegen. Ik heb als volwassenen tot mn 23 jaar 42 kg gewogen en op mijn "dikst" 53.5 kg. Ik wil daar heel graag weer naar de 53 kg terug.
Ik heb altijd mager en knokkg geoogd, inclusief de bikini bridge en de thigh cap. Maar eerder om gepest (manwijf, jongetje). Heb ook jaren geen shortjes en rokken/jurken gedragen omdat dat zo niet fijn voelde.
Met de leeftijd (begin 30) en gewicht heb ik mij wel meer vrouwelijker gaan voelen. Ben blij dat ik nu bijv bovenbenen heb.
Ik knap op de zelfde dingen af als onverzorgd gebit, nagels en voeten![]()
Een kale man, lang, mager of beetje chubbie heb ik helemaal geen problemen mee.
Lange man bij mn 1.60 is dan weer wel tikkie onpraktisch![]()
Hoe is dit in hemelsnaam een schoonheidsideaal??quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:31 schreef Roosgeluk het volgende:
bikini bridge heb ik ook ff moeten googelen, pas tijdens dit topic geleerd wat het was en dat dat schijnbaar een schoonheidsideaal is...
bikini bridge is dit idee:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |