Das toch prima voor hem?quote:Op zondag 22 december 2019 20:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt vrij weinig ambities toch? Ik lees net dat @:citizen.erased ambities bij een vrouw belangrijk vindt voor een relatie
Denk je niet dat het een vriendelijke gast is?quote:Op zondag 22 december 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is iig vrij mediageniek voor een vechtsporter.
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
is een vrouw met een dikke beurs echt zo belangrijk?
Dat dus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.
iedereen heeft toch een doel, omschrijf het dan anders ipv nu alleen maar een beetje je lul voor even in te stekenquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.
Ja maar je kan zoals ik een dag voor je vrije dag boodschappen doen als doel hebben of een bv een mooie succesvolle carrierequote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
iedereen heeft toch een doel, omschrijf het dan anders ipv nu alleen maar een beetje je lul voor even in te steken
Idemquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
meeste uit jezelf halen etc.
Dat ken ik allemaal niet dat gevoel.
Dát is wel een bazenprogramma jaquote:Op zondag 22 december 2019 20:30 schreef Dr_Flash het volgende: wanneer begint We Zijn Er Bijna weer?
![]()
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een vriendelijke gast is?
Zingevingquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je kan zoals ik een dag voor je vrije dag boodschappen doen als doel hebben of een bv een mooie succesvolle carriere
Raymond van Barneveld is in het echt een héle vriendelijke ventquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
@bitterbalquote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw zonder ambitie is wel een beetje als een lekke opblaaspop ja, saai.
Of ze moet je tijdelijk kunnen overtuigen dat jij degene bent waarvoor ze geboren is en leeft, zoals mij steeds overkomt, dan gaat het nog wel ff
Ja leuk bordelinequote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw zonder ambitie is wel een beetje als een lekke opblaaspop ja, saai.
Of ze moet je tijdelijk kunnen overtuigen dat jij degene bent waarvoor ze geboren is en leeft, zoals mij steeds overkomt, dan gaat het nog wel ff
Oh zo. Ja maar dat kan je met iedereen hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.
Gewoon het bos insturenquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of gewoon te simpel en afhankelijk
quote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld is in het echt een héle vriendelijke ventHoort toch wel bij de sport. Flinke mannen die met een biertje in hun hand wekenlang keiharde trainingskampen ondergaan in de kroeg om pijltjes gooien te perfectionerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Het was ook niet specifiek op hem gericht, meer een algemeen dingetje der mensenquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zo. Ja maar dat kan je met iedereen hebben.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Voor de meeste vrouwen is kinderen werpen toch hun bestaansrecht, meer en meer juist want carričre maken is vrij moeilijk dit dat
jij was al af hoor, daar hoef je niet nog extra je best voor te doenquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Voor de meeste vrouwen is kinderen werpen toch hun bestaansrecht, meer en meer juist want carričre maken is vrij moeilijk dit dat
Dit is correct en tevens juist.quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Niet echt mijn typesquote:Op zondag 22 december 2019 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort toch wel bij de sport. Flinke mannen die met een biertje in hun hand wekenlang keiharde trainingskampen ondergaan in de kroeg om pijltjes gooien te perfectioneren
Wel jammer dat wij op dezelfde narcistische, arrogante en net iets mooi uitziende mensen vallenquote:
Jij weet net zoveel als aluminiumfolie, luisterenquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
jij was al af hoor, daar hoef je niet nog extra je best voor te doen
Klopt ja... Wel vervelend voor jou ook dat ze altijd uiteindelijk voor mij kiezenquote:Op zondag 22 december 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij op dezelfde narcistische, arrogante en net iets mooi uitziende mensen vallen
Say whut?quote:Op zondag 22 december 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt ja... Wel vervelend voor jou ook dat ze altijd uiteindelijk voor mij kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
LOL, ok, om gelachen welquote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt super grappig, maar wel grinnik waardig.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Say whut?
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/aJZQvERCVlGf8sT_8_qkQ_95o80=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)mages.jpg]afbeelding[/url] ]OvernemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, stuur maar door
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dát is wel een bazenprogramma ja![]()
Ik ga daar later als weduwe ook aan meedoen en dan continu rellen veroorzaken
Ik stuur je wel de contact gegevens door via WAquote:
Ma Flodder, heet Geertruidaquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee Nel Flodder jij gaat gewoon normaal doen daar![]()
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee Nel Flodder jij gaat gewoon normaal doen daar![]()
Waarom ook nietquote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ma Flodder, heet Geertruida
Haar voornaam Geertruida wordt door bijna niemand gebruikt. Haar kinderen noemen haar "Ma" en anderen spreken haar aan met "Mevrouw Flodder". Als de buren het over Mevrouw Flodder hebben spreken ze vaak over "dat mens van Flodder".
Van wikipedia
Oh ik zou er ook graag aan meedoen hoorquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch
Al die kutwijven tegen elkaar uitspelen en ondertussen wijn zuipen met hun mannen
Oude zielenquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook graag aan meedoen hoor![]()
Maar wij zijn er nog wat jong voor nu
Is ie gauw klaar.quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH stel je je vrienden ook even voor als je me hier introduceert?
Zijn ze nog steeds zo zuur in dating topic?quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterballen moeten ook stuk, heel doorslikken is niet verstandigquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterballen moeten ook stuk, heel doorslikken is niet verstandig
![]()
![]()
Ja echt fucking mooie opmerkingquote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Godverdomme ik zit echt te hard te lachen hier
Ik moest ook hard grinniken.quote:
Koppeltje gevonden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterballen moeten ook stuk, heel doorslikken is niet verstandig
![]()
![]()
Daar kom ik niet; maar ga er wel vanuit.quote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds zo zuur in dating topic?
Heyquote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan heb je verkeerd gezocht. Ik ben niet op zoek naar een relatiequote:
Kwam je toch ook?quote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kom ik niet; maar ga er wel vanuit.
komkom, het was een mooie voorzetquote:Op zondag 22 december 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Godverdomme ik zit echt te hard te lachen hier
Het begin van elke zoektocht naar een relatie begint juist niet met het zoeken naar een relatie maar met eiersalade in elkaars haren smeren en over de grond rollen van het lachen daarom.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd gezocht. Ik ben niet op zoek naar een relatie
O, die memo had ik gemist. Daarom wil het niet vlottenquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het begin van elke zoektocht naar een relatie begint juist niet met het zoeken naar een relatie maar met eiersalade in elkaars haren smeren en over de grond rollen van het lachen daarom.
Is morgen in de aanbieding bij de Lidlquote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die memo had ik gemist. Daarom wil het niet vlotten
Ik ben er eigenlijk niet zo gek op. Maar het klinkt als broodnodige basisuitrustingquote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is morgen in de aanbieding bij de Lidl
Hou je bekquote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kap eens met dit rare gedrag jongeman.
Tenzij veganquote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk niet zo gek op. Maar het klinkt als broodnodige basisuitrusting
Een vegan eiersalade, mag de naam eiersalade niet eens dragen..quote:
Iedereen weet wel hoe zoiets afloopt natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, misschien dat tuinkruidensalade ook werkt?
Niet als er dooie mijten tussen zittenquote:
Oh dan gaan we dat proberenquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het begin van elke zoektocht naar een relatie begint juist niet met het zoeken naar een relatie maar met eiersalade in elkaars haren smeren en over de grond rollen van het lachen daarom.
zakratloos allesquote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet als er dooie mijten tussen zitten
Snufje peterselie.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat kosten een paar eieren en wat mayo tegenwoordig nog, kat in het bakkie.
ik wil wel garanties vooraf. Mogen we samen douchen na afloop bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat kosten een paar eieren en wat mayo tegenwoordig nog, kat in het bakkie.
Ik heb een tijdje terug wel een keer per ongeluk een doos kapotte eieren bij de supermarkt op de loopband gezet, maar de kassičre kon daar geloof ik niet heel erg om lachen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You started!quote:
Hij zit te poepen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
You started!
Helemaal goed makker.
Succes morgen met je zuster.
Ik wilde mch welteruste wensen maar jullie gedrag heeft hem van mij weggenomen.
Ach gossie.quote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
You started!
Helemaal goed makker.
Succes morgen met je zuster.
Ik wilde mch welteruste wensen maar jullie gedrag heeft hem van mij weggenomen.
Is nooit goedkoop geweest, etc.quote:
Betaald poepen tijdens het fokkenquote:
In Vlaanderen krijgen de hoertjes betaald om te poepen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betaald poepen tijdens het fokken
Helemaal ideaalquote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Vlaanderen krijgen de hoertjes betaald om te poepen.
Kerrie is voor paupers die geen saffraan kunnen betalenquote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerrie zit er meestal ook in, toch?
Is wel eens een collega op aangesproken bij het bedrijf waar ik vroeger werkte.quote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
Als je elke werkdag 15 min in de tijd van de baas poept..
Moet je eens uitrekenen hoeveel weken je aan t eind van t jaar betaald gepoept hebt.
Wat een schijtbaan.quote:Op zondag 22 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is wel eens een collega op aangesproken bij het bedrijf waar ik vroeger werkte.
Was dat bij een callcenter?quote:Op zondag 22 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat alweer 5 jaar geleden??quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef Molo het volgende:
Kom er net achter dat Joe Cocker al vijf jaar dood is![]()
Tevens zit ik te janken want zielige film![]()
(The light between oceans)
Mooi boek ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef Molo het volgende:
Kom er net achter dat Joe Cocker al vijf jaar dood is![]()
Tevens zit ik te janken want zielige film![]()
(The light between oceans)
Nope.quote:
En de manager telde ook de minuten die de collegas bezig waren met het observeren van hun collega? Want zo'n gezeik kost ook tijd.quote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope.
Het was een optelsom en zijn directe collega's waren iedere dag aan het timen hoe lang hij niet op zijn werkplek zat. Tot anderhalf uur per dag toiletbezoek + roken.
Yep en de frustratie die in het team ontstond. Dus die kerel kwam zijn proeftijd niet door omdat zijn werkhouding niet verbeterde.quote:Op zondag 22 december 2019 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
En de manager telde ook de minuten die de collegas bezig waren met het observeren van hun collega? Want zo'n gezeik kost ook tijd.
Blijkbaar!quote:
Jankfilm, wel mooiquote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi boek ookFilm nog niet gezien.
Hij deed dat al dusdanig dat het opviel ín zijn proeftijd?quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep en de frustratie die in het team ontstond. Dus die kerel kwam zijn proeftijd niet door omdat zijn werkhouding niet verbeterde.
Als je moet moet je, daggggquote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij deed dat al dusdanig dat het opviel ín zijn proeftijd?![]()
![]()
Niet gewoon enkel schijten onder de baas zijn tijdquote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je moet moet je, dagggg
Ik schijt waar ik wil en moet
Maar dan moet je écht de halve dag op het porselein zitten wil dat zo lopen johquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Twee gesprekken gehad met zijn manager; officiële waarschuwing gekregen en het daarna vreemd vinden dat hij zijn proeftijd niet doorkwam. Kan ik eigenlijk geen medelijden mee hebben.
Zou ik dat extra in rekening kunnen brengen bij thuiswerken? Moet toch soms twee keer doortrekken om alles weg te krijgen. Water is ook niet gratisquote:Op zondag 22 december 2019 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet gewoon enkel schijten onder de baas zijn tijd
Oh wow, dat moet dan echt wel extreem zijn geweestquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Twee gesprekken gehad met zijn manager; officiële waarschuwing gekregen en het daarna vreemd vinden dat hij zijn proeftijd niet doorkwam. Kan ik eigenlijk geen medelijden mee hebben.
Je berekent dat soort dingen nog niet door?quote:Op zondag 22 december 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik dat extra in rekening kunnen brengen bij thuiswerken? Moet toch soms twee keer doortrekken om alles weg te krijgen. Water is ook niet gratis
Ik ben echt nieuw hierin geloof ikquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je berekent dat soort dingen nog niet door?![]()
Je wil het nummer van mijn boekhouder?quote:Op zondag 22 december 2019 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuw hierin geloof ik
Mag ik het nummer van jouw boekhouder?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dan moet je écht de halve dag op het porselein zitten wil dat zo lopen joh![]()
Dat is echt absurd
Was ook geen jongen van begin 20 die net kwam kijken maar al tegen de 40. Begrijp het nog steeds niet, op de kerstborrel kwam het nog even ter sprake dat we eigenlijk eens een reünie moeten plannen met oud-collega's waarvan we afscheid genomen hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, dat moet dan echt wel extreem zijn geweest
Alsof ze komen?quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Was ook geen jongen van begin 20 die net kwam kijken maar al tegen de 40. Begrijp het nog steeds niet, op de kerstborrel kwam het nog even ter sprake dat we eigenlijk eens een reünie moeten plannen met oud-collega's waarvan we afscheid genomen hebben.
Ja ok okquote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil het nummer van mijn boekhouder?
Ik denk dat eerst even een maandje of 12 stage lopen toepasselijker is in dit geval!
Paar Dixies neerzetten?quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Was ook geen jongen van begin 20 die net kwam kijken maar al tegen de 40. Begrijp het nog steeds niet, op de kerstborrel kwam het nog even ter sprake dat we eigenlijk eens een reünie moeten plannen met oud-collega's waarvan we afscheid genomen hebben.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Reageert iedereen het zelfde dan op diabetes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mij ooit ziek moeten melden vanwege migraine. Vroeg de leidingevende of ik haar dat niet sochtends al had kunnen melden dat ik smiddags een migraine aanval zou krijgen.
Hoe dom ben je?![]()
Valt me nog mee dat ze niet voorstelde om even een paracetamolletje te nemen en dan weer aan de slag te gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Reageert iedereen het zelfde dan op diabetes?
Ik heb mij ooit ziek moeten melden vanwege migraine. Vroeg de leidingevende of ik haar dat niet sochtends had al kunnen melden dat ik smiddags een migraine aanval zou krijgen.
Hoe dom ben je?
Ik heb met zoveel gekkies gewerkt. Ben de tel kwijt :pquote:Op zondag 22 december 2019 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit!![]()
Maar het zou wel een aparte reünie zijn.
Heeft ze ook gezegd daarna. Ik vroeg haar of ze wist wat migraine was. Zei ze ja.quote:Op zondag 22 december 2019 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet voorstelde om even een paracetamolletje te nemen en dan weer aan de slag te gaan.
Als eerste antwoord op je vraag: Nee, niet iedereen reageert er hetzelfde op.quote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Reageert iedereen het zelfde dan op diabetes?
Ik heb mij ooit ziek moeten melden vanwege migraine. Vroeg de leidingevende of ik haar dat niet sochtends al had kunnen melden dat ik smiddags een migraine aanval zou krijgen.
Hoe dom ben je?
Ja dat weet ik niet maar om de ene diabeet te vergelijken met de ander lijkt mij ook niet zo handig :pquote:Op zondag 22 december 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als eerste antwoord op je vraag: Nee, niet iedereen reageert er hetzelfde op.
2e antwoord: als iemand die als pak weg 25 diabetes heeft slechter met een chronische ziekte kan omgaan dan iemand van 14/15 jaar oud dan kun je vragen beginnen te stellen.
Dat gebeurt regelmatig wel moet ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als eerste antwoord op je vraag: Nee, niet iedereen reageert er hetzelfde op.
2e antwoord: als iemand die al pak weg 25 diabetes heeft slechter met een chronische ziekte kan omgaan dan iemand van 14/15 jaar oud dan kun je vragen beginnen te stellen.
ja zulke mensen heb je. Die 2 jaar in de ZW gaan zitten, zich 1 dag beter melden en vervolgens weer lekker uit de staatsruif gaan vreten. Dan denk ik, nekschotje is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 22 december 2019 23:09 schreef Molo het volgende:
Mensen zijn over het algemeen gewoon dom![]()
Ik heb met iemand samengewerkt die in haar proeftijd een maagverkleining had afgesproken, gepland twee maanden na die proeftijd.
Dan ben je ook een mongool eerste klasse hoor.
Daarvoor had ze haar eigen bedrijf dus kwam het waarschijnlijk niet uit, tijdje niet kunnen werken kost dan jezelf ipv je werkgever geld natuurlijk![]()
Is uiteindelijk met behoud van geld van rest van contract eruit getyft. Wat een mens was dat man
In mijn contract staat dat als ik binnen een bepaalde periode na einde dienstverband bij mijn huidige werkgever ziek wordt ik dat bij haar moet melden. Dan krijg je blijkbaar een uitkering?quote:Op zondag 22 december 2019 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zulke mensen heb je. Die 2 jaar in de ZW gaan zitten, zich 1 dag beter melden en vervolgens weer lekker uit de staatsruif gaan vreten. Dan denk ik, nekschotje is een stuk goedkoper.
misschien dat er dan onderzocht moet worden of dat op eoa manier nog een gevolg van je vorige dienstverband kan zijnquote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn contract staat dat als ik binnen een bepaalde periode na einde dienstverband bij mijn huidige werkgever ziek wordt ik dat bij haar moet melden. Dan krijg je blijkbaar een uitkering?
Nou nouquote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles, CL en nu CE. Wat een kwaliteitsimpuls
Gelukkig ben je goed in het ontvangen van complimentenquote:Op zondag 22 december 2019 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Wat een mesthoop moet het hiervoor geweest zijn dan
Hmm ja dat zou kunnen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien dat er dan onderzocht moet worden of dat op eoa manier nog een gevolg van je vorige dienstverband kan zijn
ik ben goed in zo veel dingen jahquote:Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben je goed in het ontvangen van complimenten
Hahahaquote:Op zondag 22 december 2019 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zulke mensen heb je. Die 2 jaar in de ZW gaan zitten, zich 1 dag beter melden en vervolgens weer lekker uit de staatsruif gaan vreten. Dan denk ik, nekschotje is een stuk goedkoper.
Hongaarse kubussenquote:Op zondag 22 december 2019 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben goed in zo veel dingen jah![]()
Dat kan jij als autist weer niet handelen he, man maak je toch eens druk om iets waar je zelf wel iets aan kan doenquote:Op zondag 22 december 2019 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staatsruifvreter gespotquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan jij als autist weer niet handelen he, man maak je toch eens druk om iets waar je zelf wel iets aan kan doen
Altijd weer die MCHquote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MCH die het nodig vond om mij hier te taggen.
Ja heeft met risicodragend zijn te makenquote:Op zondag 22 december 2019 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn contract staat dat als ik binnen een bepaalde periode na einde dienstverband bij mijn huidige werkgever ziek wordt ik dat bij haar moet melden. Dan krijg je blijkbaar een uitkering?
Ja voor wiequote:Op zondag 22 december 2019 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heeft met risicodragend zijn te maken
Ingewikkelde wetgeving en keuzes van werkgever
Gewoon niet langdurig ziek worden, is het makkelijkste
quote:Op zondag 22 december 2019 23:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Zegt de prinses die op de berg met goud wacht
Yepquote:Op zondag 22 december 2019 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor wieBetaald zij dan de uitkering? Nee toch?
Ook jaquote:
Ja echtquote:
Als ik na mijn dienstverband ergens ziek word. En dan niet door chroom ofzoquote:Op zondag 22 december 2019 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt
Moet je wel voor naar een bedrijfsarts en dat soort ellende
Beter gewoon niet ziek worden
Dat heeft niks met verhalen te makenquote:Op zondag 22 december 2019 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik na mijn dienstverband ergens ziek word. En dan niet door chroom ofzozou ik het toch niet in mijn hoofd halen omdat bij de ex werkgever te gaan verhalen.
Wellicht denkt je nieuwe werkgever daar anders over en wil het wel bij je ex-werkgever neerleggen. Lijkt me sowieso ingewikkelde constructie die je dan krijgt.quote:Op zondag 22 december 2019 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik na mijn dienstverband ergens ziek word. En dan niet door chroom ofzozou ik het toch niet in mijn hoofd halen omdat bij de ex werkgever te gaan verhalen.
Goeie tipquote:
Oh. Ik weet er wel een paar.quote:Op zondag 22 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Ja weet je, die vangnetten zijn er voor mensen die het nodig hebben en dat is prima. Maar er zitten mensen tussen![]()
![]()
Dit vraagt om detailsquote:Op zondag 22 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had in Marrakesh echt bijna een puzzeldoosje voor je gekocht.quote:Op zondag 22 december 2019 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook jaIk had toevallig van de week een originele Rubik's 4x4 in de hand. Twee keer op rij 6:56
Mijn PR op een 4x4 is 2:43
Maar dat is op hedendaagse cubes. Met hedendaagse techniek.
vind je? ik vind het niet zo wild eigenlijk...quote:
Verover snel een man om je thuis te voelenquote:Op maandag 23 december 2019 06:38 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je? ik vind het niet zo wild eigenlijk...
ik voel me een vluchteling of stateloos ofzoiets
ik heb er al eentje....quote:Op maandag 23 december 2019 06:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verover snel een man om je thuis te voelen
Actie!
Het maakt mij verdrietig dat wanneer iemand niets zinnings zegt je dat als dom labelt.quote:Op maandag 23 december 2019 06:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er al eentje....
dom figuur ben jij eigenlijk, komt niks zinnigs uit.......
Heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 23 december 2019 07:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Natuurlijk ben ik vroeg wakker op mijn vrije dag.
Haagsiequote:Op maandag 23 december 2019 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan je dag
Snel terug naar bed dan!quote:Op maandag 23 december 2019 07:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Natuurlijk ben ik vroeg wakker op mijn vrije dag.
Te laatquote:Op maandag 23 december 2019 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon allemaal doen en allemaal niet gaan werken
Niet vrij hebben in de kerstvakantiequote:Op maandag 23 december 2019 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon allemaal doen en allemaal niet gaan werken
@Citizen.Erasedquote:Op maandag 23 december 2019 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het maakt mij verdrietig dat wanneer iemand niets zinnings zegt je dat als dom labelt.
Nah, ik lag echt klaarwakker. Maak ik alleen kerel maar wakker met mijn gedraai, dat vind ik ook maar flauw.quote:
Die vieren geen kerstquote:Op maandag 23 december 2019 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Berbers hebben geen kerstvakantie?
Jawel, in jouw land rijden ze ook op kamelenquote:Op maandag 23 december 2019 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Nou ja heb geen link met berbers
Nog 1 dagje werken.. en dan vrij tot en met volgende week donderdag.quote:Op maandag 23 december 2019 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik lag echt klaarwakker. Maak ik alleen kerel maar wakker met mijn gedraai, dat vind ik ook maar flauw.
Hier in Nederland?quote:Op maandag 23 december 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel, in jouw land rijden ze ook op kamelen
Egyptequote:Op maandag 23 december 2019 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Nou ja heb geen link met berbers
Duitsers geven goede fooi ja.quote:Op maandag 23 december 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Handig als je in Scheveningen bitterballen serveert
Akkoord.quote:Op maandag 23 december 2019 08:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee CE is wel mijn vriend ook al was hij gisteravond vrij ElDinosaurs geonnuanceerd
Leuker omdat hij er minder is?quote:Op maandag 23 december 2019 08:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Akkoord.
Ja aardige gast wel, beetje saai maar verder wel oke.
Dino is een stuk leuker geworden trouwens.
Ja het is wat hier, allemaal ineens vijandig wanneer ze in de schijnwerpers staan.
Buda houdt niet van clubjes.quote:Op maandag 23 december 2019 08:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Bitterbal en soms Buda hoort ook wel bij het clubje
' Wij hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij'quote:Op maandag 23 december 2019 08:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Bitterbal en soms Buda hoort ook wel bij het clubje
Vroeger was hij een enorme wijsneus.quote:
Hier vlieg je uit de bocht, zin om je bal te plettenquote:Op maandag 23 december 2019 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Wij hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij'
O ja, zo was ik op m'n 13e al. Maar was daar op zich vrij snel klaar mee, toen maar aangemeld op fok.quote:Op maandag 23 december 2019 08:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Akkoord.
Ja aardige gast wel, beetje saai maar verder wel oke.
Dino is een stuk leuker geworden trouwens.
Ja het is wat hier, allemaal ineens vijandig wanneer ze in de schijnwerpers staan.
Kom maar.quote:Op maandag 23 december 2019 08:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier vlieg je uit de bocht, zin om je bal te pletten
Ga niet vrijwillig op m'n vrije dag naar aggaquote:
Fijn dat je die balans al zo snel vond.quote:Op maandag 23 december 2019 08:41 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, zo was ik op m'n 13e al. Maar was daar op zich vrij snel klaar mee, toen maar aangemeld op fok.
quote:Op maandag 23 december 2019 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je die balans al zo snel vond.
Ik heb paar weken vakantie.quote:Op maandag 23 december 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Vandaag weer wasknijpers bouwen op de dagbesteding?
Lekker man, geniet ervan. Misschien kan je bitterbal ondersteunen bij het kerstdiner met haar stiefmaquote:
Jammer dat je de dagen zo moet belevenquote:Op maandag 23 december 2019 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik verstop mij gewoon on de dekens en doe net alsof ik er niet ben.
quote:Op maandag 23 december 2019 08:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat je de dagen zo moet beleven
Nu weten we waar je bent natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2019 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik verstop mij gewoon on de dekens en doe net alsof ik er niet ben.
quote:Op maandag 23 december 2019 08:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu weten we waar je bent natuurlijk.
Snap überhaupt niet dat ze met haar gaat eten.quote:Op maandag 23 december 2019 08:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan. Misschien kan je bitterbal ondersteunen bij het kerstdiner met haar stiefma
Dat levert vaak minder gezeur op als afzeggenquote:Op maandag 23 december 2019 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat ze met haar gaat eten.
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2019 08:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat levert vaak minder gezeur op als afzeggen
Het is een stiefmoeder.quote:Op maandag 23 december 2019 08:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat levert vaak minder gezeur op als afzeggen
Ha. Ja.quote:Op maandag 23 december 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is een stiefmoeder.
Nooit meer tot ziens zeg maar.
Boodschapjes doen.
Lekker.quote:Op maandag 23 december 2019 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste werkdag van het jaar hier
Heb je nog appcontact met Allures?quote:Op maandag 23 december 2019 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste werkdag van het jaar hier
ik ga ook niet teveel doen vandaag en morgen hoorquote:
Denk niet dat je dat zo kunt stellen.quote:Op maandag 23 december 2019 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus jij bent de reden dat ze gestopt is met fok
quote:Op maandag 23 december 2019 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat zo kunt stellen.
Dagje thuiswerken hier is ook wel erg productief. Naast de werkgerelateerde dingen kan ik ook gewoon de was doen tussendoor.quote:Op maandag 23 december 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Stom vroeg wakker = stomme klusjes doen. Ik kan m'n bank en m'n DigiD weer in, mijn APK is gepland en meteen maar even ingelogd op de server voor een dingetje. Kan ik de boel weer met een gerust hart dichtgooien zo.
Naja, ik hoef eigenlijk alleen rond de middag even te gluren, maar als ik dan toch de laptop er even bij pak voor persoonlijke zaken, kan even wat doorzetten ook wel. Scheelt me straks weer.quote:Op maandag 23 december 2019 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagje thuiswerken hier is ook wel erg productief. Naast de werkgerelateerde dingen kan ik ook gewoon de was doen tussendoor.
Niet? Krijg je nog wel een fysieke brief thuis?quote:Op maandag 23 december 2019 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Die heb ik al uitgezocht, blijft hier dezelfde. Wel even wat dingen in Mijn Toeslagen geregeld en even gekeken wat ik nu voor DUO-bericht had. Gelukkig kost een nieuw DigiD-wachtwoord aanvragen geen werkweek meer.
DigiD bedoel je? Je kan kiezen voor post of via e-mail+SMS.quote:Op maandag 23 december 2019 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Krijg je nog wel een fysieke brief thuis?
One giant leap. Een paar jaar geleden nog een week zitten wachten op die brief.quote:Op maandag 23 december 2019 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter sparen als doel, check. Net even te veel kleine uitgaven tussendoor die stiekem best optellen.
Al valt de eindstand me mee, gezien het niet goedkope grapje van ogen laseren dit jaar.
[..]
DigiD bedoel je? Je kan kiezen voor post of via e-mail+SMS.
Ja, ik vreesde al het ergste, maar het viel reuze mee.quote:Op maandag 23 december 2019 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One giant leap. Een paar jaar geleden nog een week zitten wachten op die brief.
Lekker gevoelquote:Op maandag 23 december 2019 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik vreesde al het ergste, maar het viel reuze mee.![]()
En ok, zo'n ramp zou een week wachten niet geweest zijn nu, maar wel prettig dat alles gewoon weer geregeld is nu.
Als ik dan toch wat nuttigs wil doen...quote:
Vanaf volgend jaar ga ik ongeveer 100 euro minder aan m'n hypotheek betalen en ik krijg ook nog iets van loonsverhoging; dus dat wil ik eigenlijk sowieso apart gaan zetten.quote:Op maandag 23 december 2019 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter sparen als doel, check. Net even te veel kleine uitgaven tussendoor die stiekem best optellen.
Al valt de eindstand me mee, gezien het niet goedkope grapje van ogen laseren dit jaar.
Via de PostNL app kun je je tegenwoordig zelfs aanmelden dat je een push bericht krijgt als een echte brief voor je door het sorteersysteem komtquote:Op maandag 23 december 2019 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One giant leap. Een paar jaar geleden nog een week zitten wachten op die brief.
Boks. Dit jaar totaal niet geluktquote:Op maandag 23 december 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben van plan om in 2020 eens wat beter te gaan sparen; dat is dit jaar wel redelijk gelukt maar mag wel wat beter.
Dat zijn al leuke extra spaardingen inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2019 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga ik ongeveer 100 euro minder aan m'n hypotheek betalen en ik krijg ook nog iets van loonsverhoging; dus dat wil ik eigenlijk sowieso apart gaan zetten.
Die kleine uitgaves die tellen ook mee inderdaad; als ik in Hilversum of Amsterdam werk dan ga ik onderweg toch nog altijd ergens koffie en een broodje halen. Dat kan ook wel iets minder af en toe.
Ik heb dit jaar wel een deel gespaard; alleen heb ik in en om het huis ook weer wat uitgaven gehad. Opnieuw inrichten van een deel van mijn woonkamer is wel wat naartoe gegaan.quote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks. Dit jaar totaal niet gelukt
Ik heb een soort van Marie Kondo actie gedaan in mijn huis; alleen mijn kledingkast moet er nog aan geloven deze vakantie.quote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn al leuke extra spaardingen inderdaad.
En ik koop gewoon teveel onzin, dat kan best wat minder. Hoarders gonna hoard.Al ga ik voorlopig wel besparen op het niet hebben van een sportschoolabo, dus it's something.
Ja bij mij is t ook opgegaan aan afmaken verbouwing. Inboedel. Invisalign. Etc.quote:Op maandag 23 december 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een deel gespaard; alleen heb ik in en om het huis ook weer wat uitgaven gehad. Opnieuw inrichten van een deel van mijn woonkamer is wel wat naartoe gegaan.
Dat ruimt vast lekker op.quote:Op maandag 23 december 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar wel een deel gespaard; alleen heb ik in en om het huis ook weer wat uitgaven gehad. Opnieuw inrichten van een deel van mijn woonkamer is wel wat naartoe gegaan.
[..]
Ik heb een soort van Marie Kondo actie gedaan in mijn huis; alleen mijn kledingkast moet er nog aan geloven deze vakantie.
... ziet er voor anderen uitsluitend uit als chaos. En als je ooit probeert op te ruimen dan IS het opeens chaos omdat je dan niks meer terug kan vinden.quote:
Vroeger altijd. Had m'n moeder m'n bureau opgeruimd en was ik alles kwijt. 'DIE STAPEL WAS CHRONOLOGISCH.'quote:Op maandag 23 december 2019 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
... ziet er voor anderen uitsluitend uit als chaos. En als je ooit probeert op te ruimen dan IS het opeens chaos omdat je dan niks meer terug kan vinden.
quote:Op maandag 23 december 2019 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
... ziet er voor anderen uitsluitend uit als chaos. En als je ooit probeert op te ruimen dan IS het opeens chaos omdat je dan niks meer terug kan vinden.
Dit dusquote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Je moet georganiseerde chaos ook alleen willen reorganiseren, niet opruimen.
quote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger altijd. Had m'n moeder m'n bureau opgeruimd en was ik alles kwijt. 'DIE STAPEL WAS CHRONOLOGISCH.'
quote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger altijd. Had m'n moeder m'n bureau opgeruimd en was ik alles kwijt. 'DIE STAPEL WAS CHRONOLOGISCH.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |