Das toch prima voor hem?quote:Op zondag 22 december 2019 20:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt vrij weinig ambities toch? Ik lees net dat @:citizen.erased ambities bij een vrouw belangrijk vindt voor een relatie
Denk je niet dat het een vriendelijke gast is?quote:Op zondag 22 december 2019 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is iig vrij mediageniek voor een vechtsporter.
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
is een vrouw met een dikke beurs echt zo belangrijk?
Dat dus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.
iedereen heeft toch een doel, omschrijf het dan anders ipv nu alleen maar een beetje je lul voor even in te stekenquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk dat het meer over een doel hebben gaat dan het geld.
Ja maar je kan zoals ik een dag voor je vrije dag boodschappen doen als doel hebben of een bv een mooie succesvolle carrierequote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
iedereen heeft toch een doel, omschrijf het dan anders ipv nu alleen maar een beetje je lul voor even in te steken
Idemquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
meeste uit jezelf halen etc.
Dat ken ik allemaal niet dat gevoel.
Dát is wel een bazenprogramma jaquote:Op zondag 22 december 2019 20:30 schreef Dr_Flash het volgende: wanneer begint We Zijn Er Bijna weer?
![]()
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een vriendelijke gast is?
Zingevingquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je kan zoals ik een dag voor je vrije dag boodschappen doen als doel hebben of een bv een mooie succesvolle carriere
Raymond van Barneveld is in het echt een héle vriendelijke ventquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
@bitterbalquote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw zonder ambitie is wel een beetje als een lekke opblaaspop ja, saai.
Of ze moet je tijdelijk kunnen overtuigen dat jij degene bent waarvoor ze geboren is en leeft, zoals mij steeds overkomt, dan gaat het nog wel ff
Ja leuk bordelinequote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw zonder ambitie is wel een beetje als een lekke opblaaspop ja, saai.
Of ze moet je tijdelijk kunnen overtuigen dat jij degene bent waarvoor ze geboren is en leeft, zoals mij steeds overkomt, dan gaat het nog wel ff
Oh zo. Ja maar dat kan je met iedereen hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals hij in de media overkomt is hij inderdaad vriendelijk en komt hij grappig over. Maar dat wil niet alles zeggen. Ik ken (prof) sporters die irl heel anders zijn dan zoals ze over komen op tv. Zowel in hun sport als in een compleet andere setting.
Gewoon het bos insturenquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of gewoon te simpel en afhankelijk
quote:Op zondag 22 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld is in het echt een héle vriendelijke ventHoort toch wel bij de sport. Flinke mannen die met een biertje in hun hand wekenlang keiharde trainingskampen ondergaan in de kroeg om pijltjes gooien te perfectionerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Het was ook niet specifiek op hem gericht, meer een algemeen dingetje der mensenquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zo. Ja maar dat kan je met iedereen hebben.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Voor de meeste vrouwen is kinderen werpen toch hun bestaansrecht, meer en meer juist want carričre maken is vrij moeilijk dit dat
jij was al af hoor, daar hoef je niet nog extra je best voor te doenquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Voor de meeste vrouwen is kinderen werpen toch hun bestaansrecht, meer en meer juist want carričre maken is vrij moeilijk dit dat
Dit is correct en tevens juist.quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Niet echt mijn typesquote:Op zondag 22 december 2019 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort toch wel bij de sport. Flinke mannen die met een biertje in hun hand wekenlang keiharde trainingskampen ondergaan in de kroeg om pijltjes gooien te perfectioneren
Wel jammer dat wij op dezelfde narcistische, arrogante en net iets mooi uitziende mensen vallenquote:
Jij weet net zoveel als aluminiumfolie, luisterenquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
jij was al af hoor, daar hoef je niet nog extra je best voor te doen
Klopt ja... Wel vervelend voor jou ook dat ze altijd uiteindelijk voor mij kiezenquote:Op zondag 22 december 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij op dezelfde narcistische, arrogante en net iets mooi uitziende mensen vallen
Say whut?quote:Op zondag 22 december 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt ja... Wel vervelend voor jou ook dat ze altijd uiteindelijk voor mij kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
LOL, ok, om gelachen welquote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt super grappig, maar wel grinnik waardig.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Say whut?
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/aJZQvERCVlGf8sT_8_qkQ_95o80=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)mages.jpg]afbeelding[/url] ]OvernemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, stuur maar door
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dát is wel een bazenprogramma ja![]()
Ik ga daar later als weduwe ook aan meedoen en dan continu rellen veroorzaken
Ik stuur je wel de contact gegevens door via WAquote:
Ma Flodder, heet Geertruidaquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee Nel Flodder jij gaat gewoon normaal doen daar![]()
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee Nel Flodder jij gaat gewoon normaal doen daar![]()
Waarom ook nietquote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ma Flodder, heet Geertruida
Haar voornaam Geertruida wordt door bijna niemand gebruikt. Haar kinderen noemen haar "Ma" en anderen spreken haar aan met "Mevrouw Flodder". Als de buren het over Mevrouw Flodder hebben spreken ze vaak over "dat mens van Flodder".
Van wikipedia
Oh ik zou er ook graag aan meedoen hoorquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch
Al die kutwijven tegen elkaar uitspelen en ondertussen wijn zuipen met hun mannen
Oude zielenquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook graag aan meedoen hoor![]()
Maar wij zijn er nog wat jong voor nu
Is ie gauw klaar.quote:Op zondag 22 december 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH stel je je vrienden ook even voor als je me hier introduceert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |