Daar heb ik me altijd tegen verzet. Klaverjassen ookquote:
KLB...dat neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 22 december 2019 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In een of ander KLB topic zitten ze allemaal Tilburg te Bashen
Ook al geen ontbijt gepost.quote:Op zondag 22 december 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook... maar Lucky is lui vandaag
quote:Op zondag 22 december 2019 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
KLB...dat neem je toch niet serieus?
Mij lijkt het wel leuk, samen met de andere oudjes kaarten. Koffie erbij.quote:Op zondag 22 december 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik me altijd tegen verzet. Klaverjassen ook
dat kan toch wel? of is naar zo'n bridge avond toe gaan niet te doen?quote:
dat was niet dat hele jaar zoquote:Op zondag 22 december 2019 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haar insta is gewoon voor iedereen te zien die insta heeft
Een goede muis weet altijd koekjes te vinden. Onder de bank ofzo...quote:Op zondag 22 december 2019 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej 1e wereld muis problemen nu eerst: ik heb geen koekjes in huis![]()
![]()
Mijn aandacht en geheugen zijn als een zeef en ik kom de deur niet uit.quote:Op zondag 22 december 2019 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat kan toch wel? of is naar zo'n bridge avond toe gaan niet te doen?
Ik kan niet tegen mijn verlies en dan vliegen de appelflappen over de tafelquote:Op zondag 22 december 2019 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk, samen met de andere oudjes kaarten. Koffie erbij.
Dat is bij mij ook wel een dingetje. Nou ja, dan maar wandelen met twee stokken.quote:Op zondag 22 december 2019 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mijn verlies en dan vliegen de appelflappen over de tafel
Aj ja dat is lastig als je het nog moet leren...vervelend die grenzen die je moet stellen als je niet meer weg kan.quote:Op zondag 22 december 2019 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn aandacht en geheugen zijn als een zeef en ik kom de deur niet uit.
Net toen ik gepost had zag ik je bericht pas staan. Heb een tijd vrijwilligerswerk gedaan en ze hadden inderdaad best wel plezier in die dingen, maar stom genoeg ook een hoop haat en nijd onderling. Zo van, waar doet ze het toch van met zo'n klein pensioentje!quote:Op zondag 22 december 2019 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, dingen die oude mensen doen.
Dan pak ik ze af en ga je daar mee meppenquote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook wel een dingetje. Nou ja, dan maar wandelen met twee stokken.
Ach, laat ze maar lullen. Tilburg is de lelijkste mooie stad van Nederland. Tevens de meest Belgische. Maar daar is verder niks mis meequote:
Omg.quote:Op zondag 22 december 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja omdat die stalpoten niet te cappen zijn.
😍quote:
Zelf bakken? Over een uur HHB op tv ter inspiratiequote:Op zondag 22 december 2019 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej 1e wereld muis problemen nu eerst: ik heb geen koekjes in huis![]()
![]()
Kom niet aan me burg!!quote:Op zondag 22 december 2019 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In een of ander KLB topic zitten ze allemaal Tilburg te Bashen
Net zoals bij mij. Gelukkig hoef ik niet meer met die mensen te werken.quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net toen ik gepost had zag ik je bericht pas staan. Heb een tijd vrijwilligerswerk gedaan en ze hadden inderdaad best wel plezier in die dingen, maar stom genoeg ook een hoop haat en nijd onderling. Zo van, waar doet ze het toch van met zo'n klein pensioentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |