Goed dat je die tweede zin toevoegtquote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Grootste kermis van de benelux toch. Als je dat positief vind.
Carnaval zijn ze ook trots opquote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Grootste kermis van de benelux toch. Als je dat positief vind.
Hierop geilenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Geboorteplaats van Jackie Groenen![]()
[ afbeelding ]
wat een grafbek, daar past een hele whopper in 1x inquote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Geboorteplaats van Jackie Groenen![]()
[ afbeelding ]
Ja wat? Ik woon in Alkmaar, niet in die tokkiestadquote:
https://www.tilburg.nl/zo(...)etjes/soort/paginas/quote:Zeven leuke feitjes waarom Tilburg wél een leuke stad is:
1) De slogan van Tilburg "Tilburg je bent er" kan zowel betekenen dat jij in Tilburg bent als dat Tilburg er is (mag zijn!!)
2) Tilburg heeft een fascinerende geschiedenis. Wist jij bijvoorbeeld dat de 'Vrede van Breda (1667)" bijna in Tilburg was getekend? Dan hadden we nu van de "Vrede van Tilburg (1667)" gesproken!
3) Fascinerend geschiedenisfeitje 2: Koning Willem II heeft een buitenverblijf laten bouwen in Tilburg. Helaas heeft hij daar nooit overnacht omdat hij stierf voor het voltooid was.
4) Wist je dat het hekwerk van de begraafplaats binnenstad op de Nationale Monumentenlijst staat?
5) Er zijn allerlei bedrijfsactiviteiten. Zo is het hoofdkantoor van Interpolis er te vinden en zelfs een hoofdkwartier van het internationale bedrijf Fujifilm!
6) Tilburg heeft een eigen krant genaamd de Tilburgse Koerier!
7) Tilburg is uitstekend bereikbaar via de A58 of per spoor!
De beenquote:Op donderdag 19 december 2019 07:31 schreef pferdfahrer het volgende:
"Tilly"
Tilburg is typisch zon stad welke net niet ergens bij hoort. Soort van gezwel aan de been van Brabant
Ik word hier een beetje verdrietig van.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:22 schreef LXIV het volgende:
Onterechte klacht:
[..]
https://www.tilburg.nl/zo(...)etjes/soort/paginas/
Thijs Bosma is een beetje ziedend de laatste tijd. Steek nog zon grasstokje op junkiequote:Op donderdag 19 december 2019 10:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De been![]()
Jezus Christus wat ben jij een mongool![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Thijs Bosma is een beetje ziedend de laatste tijd. Steek nog zon grasstokje op junkie
Helaas gesloten wordt nu verbouwd tot restaurant. Volgens de jeugd is de nieuwe tent boiler room vergelijkbaar.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef herverwijderd het volgende:
Zit die vage tent er nog, de Extase? Daar heb ik toch wel een hoop memorabele avonden beleefd.
Ik hoor niet meer bij de jeugd, dus ik zal mezelf niet voor schut zetten door er naartoe te gaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas gesloten wordt nu verbouwd tot restaurant. Volgens de jeugd is de nieuwe tent boiler room vergelijkbaar.
Als oudere jongere kun je altijd bij weemoed terecht.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:57 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik hoor niet meer bij de jeugd, dus ik zal mezelf niet voor schut zetten door er naartoe te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |