Als ik in een fietskit door een supermarkt loop of in een café zit voel ik me altijd super ongemakkelijkquote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Gisteren nog door de megastores in Den Haag in trainingsbroek gegaan.
Moet kunnen.
Was er een Urban trail??quote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Moet kunnen.
Ja, dat durf ik niet.quote:Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik in een fietskit door een supermarkt loop of in een café zit voel ik me altijd super ongemakkelijk
quote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Moet kunnen.
Bij een man ook geen poremquote:Op zondag 22 december 2019 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij een vrouw staat het ook niet, een losse flodder broek.
Zal wel binnen afzienbare tijd plat gaan gok ikquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het staat wel vrij leeg ja... echt niks te beleven meer nee.
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En prompt werd er iemand daar vlakbij neergestoken
[ afbeelding ]
Dat klopt ja, maar maakt het dragen ervan buitenshuis nog niet ok jongemanquote:Op zondag 22 december 2019 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.
Tis dat ik daar voor kinderfeestje moest zijn.....
Maar hoe doe je dat dan als je ineens een honger aanval krijgt en je niet genoeg eten bij je hebtquote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik niet.
Dat ziet er echt niet uit ook met die rare schoentjes en net alsof je je broek vol hebt gescheten.
Zit je alweer naar de stream te kijken?quote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ploeterende vrouwen in de modder nu op tv.
Wel allemaal strakke pakjes.
Vreemd. Megastores is altijd vol met hoofddoekjes en ander allochtoons gespuis...quote:Op zondag 22 december 2019 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.
Tis dat ik daar voor kinderfeestje moest zijn.....
Nooit zo lang gefietst....quote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan als je ineens een honger aanval krijgt en je niet genoeg eten bij je hebt
Uhuh.quote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je alweer naar de stream te kijken?
Veldrijden op de Citadel bij namen.quote:
Owwwwwquote:Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Veldrijden op de Citadel bij namen.
Een grote modderboel.
Wel een mooi parcours volgensmij. Geen meter vlak.
Ah oké. Ik heb nooit een rugzak bij me als ik langer dan een uur ga fietsen. Als ik dat wel doe is mijn hele rug en rugtas zeik nat van de zweetquote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nooit zo lang gefietst....
En die keer dat ik wel zo lang fiets, heb ik rugzak met eten bij mij altijd.
Maar na een uur eet je toch nog niet of?quote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb nooit een rugzak bij me als ik langer dan een uur ga fietsen. Als ik dat wel doe is mijn hele rug en rugtas zeik nat van de zweet
Meestal krijg ik na anderhalf uur wel suiker cravings of een licht honger gevoel. Ligt er ook aan dat ik meestal de 2/3 uur voor ik ga fietsen weinig eet omdat op een zware maag kut fietsen is.quote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar na een uur eet je toch nog niet of?
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegtquote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar na een uur eet je toch nog niet of?
ah ja, ok. ik fiets maar zelden langer dan 1.5 uur.quote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal krijg ik na anderhalf uur wel suiker cravings of een licht honger gevoel. Ligt er ook aan dat ik meestal de 2/3 uur voor ik ga fietsen weinig eet omdat op een zware maag kut fietsen is.
Ik ben niet zo van de vlaaien.quote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegt
Daarom ook café stops voor bier en vlaaiquote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegt
Enjoy!quote:Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaar met werken jongens. Weekend
kom dartsch kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaar met werken jongens. Weekend
Dan zul jij nooooooit een echte fietser worden!!!!quote:Op zondag 22 december 2019 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vlaaien.
Hoogstens zon fruitvlaai of rijstvlaai van de multivlaai.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook café stops voor bier en vlaai
quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend om half 5 pas de wekker
Fijne middagquote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens brunchen en lummelen hier, gare dag zo
Dat hoeft ook niet. Ben ik al te oud voor.quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan zul jij nooooooit een echte fietser worden!!!!
Doe wat je niet laten kunt vriend.quote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik aan het bier gaan of vinden jullie het daar nog een beetje vroeg voor?
^Pquote:Op zondag 22 december 2019 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bunting - Clayton nu. Bunting is beter
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoordquote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik aan het bier gaan of vinden jullie het daar nog een beetje vroeg voor?
ja ik maak eerst het citroenwater wel even op nogquote:Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoord
Truequote:Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoord
Ja hier met dat receptquote:Op zondag 22 december 2019 14:31 schreef Karzai het volgende:
En ik neem zo een biertje, eerst wat tonijnsalade maken![]()
![]()
![]()
Ik lees toch al twee dingen die ik er niet in doe, ei en tomaatje, dankjewel.quote:Op zondag 22 december 2019 14:35 schreef Karzai het volgende:
Simpel recept hoor, blikkie tonijn, cocktail tomaatje, beetje ui en een eitje, mayonaise, beetje mosterd, peper en zout
quote:Op zondag 22 december 2019 14:35 schreef Karzai het volgende:
Simpel recept hoor, blikkie tonijn, cocktail tomaatje, beetje ui en een eitje, mayonaise, beetje mosterd, peper en zout
Ook lekker.quote:Op zondag 22 december 2019 14:44 schreef UitStraling het volgende:
Mijnes is, blikje tonijn, half rood uitje, likje mosterd, zoet paprikapoeder, halve limoen, beetje dille, mayonaise, peper en zout.
Ga dat van jou proberen.
En dan? Gewoon alles in de blender smijten?quote:Op zondag 22 december 2019 14:35 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannenknuffel kun je krijgen vriend.
Voorzichtig en met beleid door elkaar roeren joh.quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Gewoon alles in de blender smijten?
Alleen als je geen tanden meer hebt lieve Flesquote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uh nee tomaat en ui en ei snijd je met met een mes, het gele van de ei wel eruit halenquote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat?quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jou wel tonijnerig ingeschat ja.
Geil idee dit welquote:Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen als je geen tanden meer hebt lieve Fles
Volwassenen horen geen geblenderd voer te eten, op een soepje na
Maatjequote:Op zondag 22 december 2019 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gigantische berg mensenkennis.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop werk. Waar het komt is het toch donkerquote:Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
uh nee tomaat en ui en ei snijd je met met een mes, het gele van de ei wel eruit halen
En dan een klodder mayonaise erop, theelepeltje mosterd en dan omscheppen
je kan er nog wat citroen of limoen bij doen zoals US zegt
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop werk. Waar het komt is het toch donker
kwartiertje werkquote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hoop werk. Waar het komt is het toch donker
Nou het is nu wel een keer genoegquote:Op zondag 22 december 2019 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
dacht dat jij hier van hield ? nog drie maanden
Oei. Pijnlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 15:08 schreef Molo het volgende:
Zit ik aan de telefoon met vriendin te beeldbellen, zij zat in de auto...
Zie ik ineens een auto hun auto in crashen vanaf achteren, dikke aanrijding
Geen zin in.quote:Op zondag 22 december 2019 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heerlijk crossje genot op eurosport
Wejoooooquote:Op zondag 22 december 2019 15:08 schreef Molo het volgende:
wtfquote:Op zondag 22 december 2019 15:08 schreef Molo het volgende:
Bizar om te zien ookquote:
Ik zit thuis, ik zag het gebeuren bij hun in de autoquote:
Snap ik tochquote:Op zondag 22 december 2019 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit thuis, ik zag het gebeuren bij hun in de auto
Maar zij zijn ok gelukkig
Ah, zie nu jequote:
Kerststress ditdatquote:Op zondag 22 december 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
For the record, ze zat achterin, en ze stonden stil in een parkeervak
Geeft wel aan wat voor mongool daar rondreed achter hun
Heb je het opgenomenquote:Op zondag 22 december 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
Zo zie je maar, achterin beeldbellen, de muur vol bloed en vellen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur.quote:Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zie je maar, achterin beeldbellen, de muur vol bloed en vellen.
Nee zat gewoon in whatsapp beeldbellen. Dat neemt niet opquote:
Aiquote:Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zat gewoon in whatsapp beeldbellen. Dat neemt niet op
Alle kerststollen uitverkocht voor je het weet!quote:
Women drivers no survivorsquote:Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur.
Had je verleden week moeten kopen. Toen in de aanbieding.quote:Op zondag 22 december 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle kerststollen uitverkocht voor je het weet!
Heb ik gedaan, drie stukje voor dhr. Koos hierquote:Op zondag 22 december 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je verleden week moeten kopen. Toen in de aanbieding.
quote:Op zondag 22 december 2019 15:16 schreef Molo het volgende:
Beeldbellen met Whatsapp, voor je het weet verkreukelt je achterklep
Ok, matig
Die zijn altijd praktisch gratis johquote:Op zondag 22 december 2019 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik schrok even, ik las, alle kerstsnollen uitverkocht.
Lekaaahquote:Op zondag 22 december 2019 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, drie stukje voor dhr. Koos hier
Mijn zus nam er gisteren ook eentje mee, een zelfgemaakte (heeft patisserie opleiding gedaan)
Yep, ik weet nu al dat ik vrijdag komkommer, sla en radijsjes eet, niet eens aangemaakt.quote:Op zondag 22 december 2019 15:21 schreef Karzai het volgende:
Dat volvreten deze dagen staat me ook een beetje tegen
pure commerciequote:Op zondag 22 december 2019 15:21 schreef Karzai het volgende:
Dat volvreten deze dagen staat me ook een beetje tegen
En dan lees je een boek van Maarten het hartquote:Op zondag 22 december 2019 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ik weet nu al dat ik vrijdag komkommer, sla en radijsjes eet, niet eens aangemaakt.
Ach ik weet nu al dat ik twee dagen lang de meest decadente gerechten ter wereld ga vreten, dagje schuldgevoel en balansen is me dat wel waardquote:Op zondag 22 december 2019 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
En dan lees je een boek van Maarten het hart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 15:26 schreef Karzai het volgende:
Dan ben ik ook blij met een broodje kroket hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op zondag 22 december 2019 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Huiskamerdansen en keihard meezingen nu even![]()
Kroket>frikandelquote:Op zondag 22 december 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever broodje frikandel speciaal
quote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal>kroket>frikandel>lihanboutje.
Lekker hoor. Met uitjes en mayoquote:Op zondag 22 december 2019 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Vind het aanzicht van mensen die een frikadel eten altijd zo onprettig maar dat zal wel aan mij liggen
Ja zo'n frikadelleneter waarbij er bij iedere hap zo'n kadaverlucht en een smekgeluid vrij komtquote:
Liebfraumilchquote:Op zondag 22 december 2019 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost toch altijd al snel twee glazen wijn
Vriendin van me was met kerst hoogzwanger, heeft ze broodjes kroket geserveerd met kerst want onzeker of ze naar ziekenhuis moest en geen zin in gedoequote:Op zondag 22 december 2019 15:26 schreef Karzai het volgende:
Dan ben ik ook blij met een broodje kroket hoor
Alles eruit gekotst?quote:Op zondag 22 december 2019 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me was met kerst hoogzwanger, heeft ze broodjes kroket geserveerd met kerst want onzeker of ze naar ziekenhuis moest en geen zin in gedoe
Heerlijk, ik hou ervan
Lekker goedkoopquote:
Nee neequote:
Coquillesquote:Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef Molo het volgende:
Wat is een lihanboutje?
Ik moet nog verse coquilles regelen derde kerstdag.... Hopelijk gaat dat lukken want wordt mijn hoofdgerecht
Uhuquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee nee
Topkerst dat
En gaat toch om samenzijn
Één keer slakken op, vind ik niks aan geloof ikquote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Coquilles![]()
Vrijdagavond trouwens nog slakken op, tering wat waren die zeldzaam lekker
Lekker johquote:Op zondag 22 december 2019 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer slakken op, vind ik niks aan geloof ik
Coquilles kun je me voor wakker maken
Daarmee zit je altijd wel goed ja, heerlijk!quote:Op zondag 22 december 2019 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh![]()
Mijn zwager maakt altijd zijn eigen signature gerechtje, bakt hij een mini mini mini wagyu burgertje, daarbovenop een gebakken mini kwarteleitje, dan een kort gebakken coquille en een tifje truffelmayonaise, prikstokje erdoorheen en door dansen maar, hij kan niets in de keuken maar dat is echt schijtlekker
Klinkt hemels en inderdaad aan de lichte kant ergens wel.quote:Op zondag 22 december 2019 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarmee zit je altijd wel goed ja, heerlijk!
Ik maak coquilles met geroosterde bloemkool en parmezaanse kaas 'koekjes' erbij. Misschien wat gnocchi ofzo erbij gebakken voor Koos en Miepje.
Lekker, niet te zwaar eten en heel heel erg lekker gewoon
slotfasetje meepakken altijd leukquote:Op zondag 22 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zet toch maar even darten op.
smak. niet smek maar smAk.quote:Op zondag 22 december 2019 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n frikadelleneter waarbij er bij iedere hap zo'n kadaverlucht en een smekgeluid vrij komt
Leuk partijtje welquote:Op zondag 22 december 2019 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slotfasetje meepakken altijd leuk
ja hoor. Straks weer 7 tranentrekkende aidsreclames binnen 5 minuten.quote:
Ja voorgerechtje ook licht, beetje chocolademousetaart als toetje.... hmmmquote:Op zondag 22 december 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt hemels en inderdaad aan de lichte kant ergens wel.
quote:Op zondag 22 december 2019 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor. Straks weer 7 tranentrekkende aidsreclames binnen 5 minuten.
Sligro, Hanos, ISPC, willekeurige visboer van een beetje naam en faam.quote:Op zondag 22 december 2019 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja voorgerechtje ook licht, beetje chocolademousetaart als toetje.... hmmm
hoop alleen dus dat ik coquilles kan vinden
quote:
Vet, die ga jij lekker vindenquote:Op zondag 22 december 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Weet je dat ik nog nooit coquilles heb gegeten
Met oudjaarsavond haal ik ze ipv oliebollen en appelflappen
beetje vissig denk ikquote:Op zondag 22 december 2019 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ze ook nog nooit gegeten, en ook geen flauw idee hoe smaakt
Maar minder vissig denk ik als zalm of kabeljauwquote:
Beetje als crčme fraîche maar dan steviger of zo maar je proeft net wel dat het uit de zee komt.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als crčme fraîche maar dan steviger of zo maar je proeft net wel dat het uit de zee komt.
Teveel smaken erbij zoquote:Op zondag 22 december 2019 16:09 schreef UitStraling het volgende:
En mijn zus maakt wel eens doordeweekse pasta met coquilles erdoorheen, die is ook erg lekker maar ken het recept niet echt, in ieder geval verse pasta, zelf gemaakte pesto met een kwak knoflook pijnboompitten en basilicum,die zoetzure rode saus uit zo'n knijpfles, slagroom, scheut cognac, volgens mij kom ik een eind.
Ja snap ikquote:Op zondag 22 december 2019 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sligro, Hanos, ISPC, willekeurige visboer van een beetje naam en faam.
Dit klinkt inderdaad hemels schatquote:Op zondag 22 december 2019 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Teveel smaken erbij zo![]()
Ik vind pesto sowieso eigenlijk altijd te overheersend
Gegrilde coquilles, pasta met olijfolie en knoflook erbij, wat groenten, klaar![]()
Met Koos in Schotland versgedoken coquilles gekocht in de haven bij Oban, en die op de BBQ klaargemaakt naast ons tentje. Met brood erbij, want frigging veel coquilles
Bohhhh, dat is lekker hoor
Dit jaquote:Op zondag 22 december 2019 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Nauwelijks vissig, gewoon alsof er een erg knap engeltje op je tong pist, zacht, delicaat.
Molo?
Gewoon wekker zetten en vroeg op coquille jacht gaan, ik kan van de zoektocht ook genieten.quote:Op zondag 22 december 2019 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik
Maar derde kerstdag is dat wat meer uitdaging zeg maar
De wekker vroeg zetten en genieten in één zinquote:Op zondag 22 december 2019 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten en vroeg op coquille jacht gaan, ik kan van de zoektocht ook genieten.
Ik wist dat je het perfect kon omschrijven, we hebben ze overtuigd lijkt mequote:Op zondag 22 december 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Zoetig, heel zacht vlezig, net als het lekkerste zachte stukje vlees wat je ooit hebt gegeten maar dan vanuit de zee.
Perfect met champagne ofzo erbij, echt echt lekkerste uit de zee ever
Zie het als een culinair avontuur, ik rij nog wel eens van Den Bosch naar Amsterdam omdat ik zin heb in echte ossenworst of naar Vlissingen omdat ik eters krijg die ik een vers platvisje voor wil schotelenquote:Op zondag 22 december 2019 16:22 schreef Molo het volgende:
[..]
De wekker vroeg zetten en genieten in één zin
Doe eens normaal joh![]()
![]()
Bij jou in de buurt? Nooit op trouwens, lijkt me weird smaken ofzo.quote:
Vaak gemasturbeerd op 3.05quote:Op zondag 22 december 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
Dit intro![]()
![]()
![]()
Zit blijkbaar in Dispicable Me 3. Lekker man
Vind het nummer verder niet zo, maar die intro is heerlijk
Tevens altijd goeie herinneringen aan mijn pa, hartstikke fan van Mark Knopfler
zelf makenquote:Op zondag 22 december 2019 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt? Nooit op trouwens, lijkt me weird smaken ofzo.
Waar koop je dat? Of schep je zelf de Zweedse sloten leeg?quote:Op zondag 22 december 2019 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf maken
Smaakt naar kip met een wat fijnere structuur..
Euh deze hadden m'n ouders gekocht in België bij de Carrefourquote:
Dat gebeurd met regelmaatquote:Of schep je de Zweedse sloten leeg?
(Zo, dat klonk even een partij fout)
Zo zoquote:Op zondag 22 december 2019 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf maken
Smaakt naar kip met een wat fijnere structuur..
Is niet ingewikkeld hoorquote:
Klinkt lekker.quote:Op zondag 22 december 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is niet ingewikkeld hoor
Even door bloem met PeZo halen.. Bakken tot ze goudbruin en gaar zijn. Dan even uit de pan halen. Zelf een saus naar keuze maken (knoflookroom of knoflookboter heeft bij ons de voorkeur) en ze dan als de saus klaar is nog even 1-2 minuten warm laten worden.
En dan eten
Ah!quote:Op zondag 22 december 2019 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Euh deze hadden m'n ouders gekocht in België bij de Carrefourzitten in een 12v koelbox naast de beagle achterin
![]()
Heb je een link geappt.
[..]
Dat gebeurd met regelmaat
Wel octopus durven en dit niet?quote:Op zondag 22 december 2019 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Wie weet dat ik het een keertje aandurf te maken
je krijgt gewoon een halve kikker zonder zwemvliezen. dus ja er zitten (best wel wat) botjes in.quote:Op zondag 22 december 2019 16:42 schreef Molo het volgende:
Zitten daar botjes in eigenlijk of zijn dat soort van schoongemaakte dingen die billen?
Alleen het mondje is volgens mij hard, hang hangquote:Op zondag 22 december 2019 16:42 schreef Molo het volgende:
Zitten daar botjes in eigenlijk of zijn dat soort van schoongemaakte dingen die billen?
Maar maar het is zondagquote:Op zondag 22 december 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
Duidelijk weer eens tijd voor een zaagmans met culinair gek voer
Ben ikquote:Op zondag 22 december 2019 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel octopus durven en dit niet?
Pussy
quote:Op zondag 22 december 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
Nu even crackertje maken met dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice tryquote:Op zondag 22 december 2019 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel even met je sporten om je op gewicht te krijgen
Heb je evenquote:Op zondag 22 december 2019 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel even met je sporten om je op gewicht te krijgen
Heerlijk!quote:
VERBOTENquote:Op zondag 22 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil patat en een frikandel speciaal halen en in bed opeten.
Damnquote:Op zondag 22 december 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd opwindend ditquote:Op zondag 22 december 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil patat en een frikandel speciaal halen en in bed opeten.
quote:
gaat je fucking duindorp in de fik steken julliequote:
quote:Op zondag 22 december 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
gaat je fucking duindorp in de fik steken jullieStadskinderen
Nootmuskaatquote:Op zondag 22 december 2019 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snufje nootmuskaat eroverheen raspen
quote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Karzai het volgende:
Wat zit er allemaal in je nieuwe handtasje?
Ik denk petatjies en nootmuskaat.quote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Karzai het volgende:
Anniequote:Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef Karzai het volgende:
Stormparaplu, opgelostquote:Op zondag 22 december 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Mooie melding van een maat van me,
Weet je wat echt de allerkutste K uitvinding is aller tijden in ons hele leven is?
Zo'n k k k hoerige kutparaplu.
Waait het 3 km per uur, ja dan waait ie kapot gvd.
Zeiknat.
Kutdingen, haat aan man, chagrijnig nu.
Kutweer ook trouwens.
Hoest daar?
Mijn vrienden
Mijn moeder deed álle groenten met nootmuskaat, ladingenquote:
Ik ben soms blij dat ik amper tv kijkquote:Op zondag 22 december 2019 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
God de Vader wat is die AH reclame irritant
Kan het wel raden hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is een prive ding voor vrouwen, onbetamelijke vraag
Zo fantastisch altijd als je dan iets uit je tas haalt (portemonnee, sleutels) dat je maandverband en tampons mee komen.quote:
in die houding extra druk op de rode zones?quote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Sta je bij de kassa van de Lidl je maandverband van de grond te rapen.
Awkwardquote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Sta je bij de kassa van de Lidl je maandverband van de grond te rapen.
Net Clippy die ook overal ongewild opdookquote:Op zondag 22 december 2019 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo fantastisch altijd als je dan iets uit je tas haalt (portemonnee, sleutels) dat je maandverband en tampons mee komen.
Niet als je tampons in hebt of beetje aan tijdige hygiëne doetquote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in die houding extra druk op de rode zones?
Ik heb vroeger wel eens een kersttoetje op met voornamelijk nootmuskaat die rook je al van 20 meter afstand, had mijn moeder gemaakt, moest een mespuntje in maar het dopje was van het kruidenpotje afgeschoten, had ze nog een beetje er vanaf geblazenquote:Op zondag 22 december 2019 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder deed álle groenten met nootmuskaat, ladingen
Ja dan buk je en voel je weer zo'n klont lasagne.quote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in die houding extra druk op de rode zones?
ja je staat daar niet voor niks met dat maandverband natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan buk je en voel je weer zo'n klont lasagne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |