Als ik in een fietskit door een supermarkt loop of in een café zit voel ik me altijd super ongemakkelijkquote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Gisteren nog door de megastores in Den Haag in trainingsbroek gegaan.
Moet kunnen.
Was er een Urban trail??quote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Moet kunnen.
Ja, dat durf ik niet.quote:Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik in een fietskit door een supermarkt loop of in een café zit voel ik me altijd super ongemakkelijk
quote:Op zondag 22 december 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Moet kunnen.
Bij een man ook geen poremquote:Op zondag 22 december 2019 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij een vrouw staat het ook niet, een losse flodder broek.
Zal wel binnen afzienbare tijd plat gaan gok ikquote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het staat wel vrij leeg ja... echt niks te beleven meer nee.
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En prompt werd er iemand daar vlakbij neergestoken
[ afbeelding ]
Dat klopt ja, maar maakt het dragen ervan buitenshuis nog niet ok jongemanquote:Op zondag 22 december 2019 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.
Tis dat ik daar voor kinderfeestje moest zijn.....
Maar hoe doe je dat dan als je ineens een honger aanval krijgt en je niet genoeg eten bij je hebtquote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik niet.
Dat ziet er echt niet uit ook met die rare schoentjes en net alsof je je broek vol hebt gescheten.
Zit je alweer naar de stream te kijken?quote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ploeterende vrouwen in de modder nu op tv.
Wel allemaal strakke pakjes.
Vreemd. Megastores is altijd vol met hoofddoekjes en ander allochtoons gespuis...quote:Op zondag 22 december 2019 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik viel helemaal niet op tussen het andere volk daar hoor.
Tis dat ik daar voor kinderfeestje moest zijn.....
Nooit zo lang gefietst....quote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan als je ineens een honger aanval krijgt en je niet genoeg eten bij je hebt
Uhuh.quote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je alweer naar de stream te kijken?
Veldrijden op de Citadel bij namen.quote:
Owwwwwquote:Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Veldrijden op de Citadel bij namen.
Een grote modderboel.
Wel een mooi parcours volgensmij. Geen meter vlak.
Ah oké. Ik heb nooit een rugzak bij me als ik langer dan een uur ga fietsen. Als ik dat wel doe is mijn hele rug en rugtas zeik nat van de zweetquote:Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nooit zo lang gefietst....
En die keer dat ik wel zo lang fiets, heb ik rugzak met eten bij mij altijd.
Maar na een uur eet je toch nog niet of?quote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb nooit een rugzak bij me als ik langer dan een uur ga fietsen. Als ik dat wel doe is mijn hele rug en rugtas zeik nat van de zweet
Meestal krijg ik na anderhalf uur wel suiker cravings of een licht honger gevoel. Ligt er ook aan dat ik meestal de 2/3 uur voor ik ga fietsen weinig eet omdat op een zware maag kut fietsen is.quote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar na een uur eet je toch nog niet of?
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegtquote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar na een uur eet je toch nog niet of?
ah ja, ok. ik fiets maar zelden langer dan 1.5 uur.quote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal krijg ik na anderhalf uur wel suiker cravings of een licht honger gevoel. Ligt er ook aan dat ik meestal de 2/3 uur voor ik ga fietsen weinig eet omdat op een zware maag kut fietsen is.
Ik ben niet zo van de vlaaien.quote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegt
Daarom ook café stops voor bier en vlaaiquote:Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vlaai per uur. Die dingen zijn niet voor niets rond, hele traject wat de wijzer ook aflegt
Enjoy!quote:Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaar met werken jongens. Weekend
kom dartsch kijkenquote:Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaar met werken jongens. Weekend
Dan zul jij nooooooit een echte fietser worden!!!!quote:Op zondag 22 december 2019 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vlaaien.
Hoogstens zon fruitvlaai of rijstvlaai van de multivlaai.
quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook café stops voor bier en vlaai
quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend om half 5 pas de wekker
Fijne middagquote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens brunchen en lummelen hier, gare dag zo
Dat hoeft ook niet. Ben ik al te oud voor.quote:Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan zul jij nooooooit een echte fietser worden!!!!
Doe wat je niet laten kunt vriend.quote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik aan het bier gaan of vinden jullie het daar nog een beetje vroeg voor?
^Pquote:Op zondag 22 december 2019 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bunting - Clayton nu. Bunting is beter
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoordquote:Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik aan het bier gaan of vinden jullie het daar nog een beetje vroeg voor?
ja ik maak eerst het citroenwater wel even op nogquote:Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoord
Truequote:Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf vroeg vind, maar door deze opmerking heb je hem eigenlijk ook al zelf beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |