Munchen weet ik niet. En ja, ik dacht idd dat ze de 31e al weer weg waren uit Boquete. Zij hadden ook een (of meerdere? ) filmpjes gemaakt. Naar aanleiding daarvan heb ik gegoogled en 1 van hen gevonden.quote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef Trieste het volgende:
[..]
ene kwam uit Munchen?ze waren op 31.maart weg uit Boquete?
als het om zelfde drie ging waar ik met 1 van contact mee had
Ook dit zie ik vaak terug wanneer vragen gesteld worden aan complottheoretici; de vragenstellers zijn geen geïnteresseerden die graag solide onderbouwing voor ronduit spectaculaire claims zouden willen zien, nee, het zijn 'baggeraars'.quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een vraag? Een compleet topic wordt vol gebaggerd.
Aanwijzing gebaseerd waarop?quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan komt er een stevige aanwijzing en dat wordt dan genegeerd. Binzonder
Ik vind het nogal een verschil maken of toeristen moeten opletten op de paden of voor bepaalde locals.quote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook dit zie ik vaak terug wanneer vragen gesteld worden aan complottheoretici; de vragenstellers zijn geen geïnteresseerden die graag solide onderbouwing voor ronduit spectaculaire claims zouden willen zien, nee, het zijn 'baggeraars'.
Op een of andere wijze zien complottheoretici zich steevast als soort messias, roepende in de woestijn, onbegrepen profeet, vechtend voor de goede zaak tegen een kongsi van duistere machten. Het maakt het relaas van de theoretici er niet geloofwaardiger op.
Er worden vragen gesteld. N.a.v. explosieve beweringen. Daar komt geen antwoord op. Dat is vreemd.
Degene die de tas gevonden heeft in de rivier. Lijkt me nogal een belangrijke speler.quote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aanwijzing gebaseerd waarop?
ik denk dat we zelfde contact haddenquote:Op maandag 30 december 2019 21:40 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Munchen weet ik niet. En ja, ik dacht idd dat ze de 31e al weer weg waren uit Boquete. Zij hadden ook een (of meerdere? ) filmpjes gemaakt. Naar aanleiding daarvan heb ik gegoogled en 1 van hen gevonden.
Vlgs mij weet ik niet ( of herinner me het niet meer) dat jij ook met 1 van hen contact hebt gehad.
Herken jij die foto van Kris als zijnde voor de summit genomen?quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef diadakan het volgende:
Howly, in 2015 heb ik de El pianista gelopen en informatie hier /aan een user gedeeld. (onder een oude/andere username) dat k&l hier nog steeds de gemoederen bezig houden. Hopelijk helpt jullie speurwerk bij het vinden van de waarheid.
nee klopt ,heb hier niet over geschreven,want die meid had weinig info over K&Lquote:Op maandag 30 december 2019 21:40 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Munchen weet ik niet. En ja, ik dacht idd dat ze de 31e al weer weg waren uit Boquete. Zij hadden ook een (of meerdere? ) filmpjes gemaakt. Naar aanleiding daarvan heb ik gegoogled en 1 van hen gevonden.
Vlgs mij weet ik niet ( of herinner me het niet meer) dat jij ook met 1 van hen contact hebt gehad.
Op die vraag heb ik hier ergens in 2015 beantwoord. Ik ga dat niet nogmaals doen, omdat het bijna 5 jaar geleden is. Ik heb veel hikes daar gedaan, mijn huidige beelden bij die hike zijn geen betrouwbare observaties.quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Herken jij die foto van Kris als zijnde voor de summit genomen?
Daar had hij je aardig voor betaald. Kun je ze nogmaals delen hier?quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef diadakan het volgende:
Howly, in 2015 heb ik de El pianista gelopen en informatie hier /aan een user gedeeld. (onder een oude/andere username) dat k&l hier nog steeds de gemoederen bezig houden. Hopelijk helpt jullie speurwerk bij het vinden van de waarheid.
Hahah aan goede archivering wordt blijkbaar niet gedaan... Niet echt speurneuzen eigen. Ik heb die informatie zelf echt niet meer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar had hij je aardig voor betaald. Kun je ze nogmaals delen hier?
tragisch dat ze FvdG interviewen en niet ''de man'': Fquote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
F loopt verbaast voorbij aan het begin van de Pianista met gasten.
Edit: op 5:14...
O gelukkig...quote:
Het zijn americanen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef Lakeman het volgende:
Weet je wat me opviel aan die scene met Irma en de backpack (en ja, ik heb het gezien)? Dat wij niet in beeld kregen welke foto ze te zien kregen toen ze reageerden 'dat is aan de Boquete kant'. Was het de foto van Kris bij de Quebrada? Wie weet. Ze gingen er niet op door, voerden verder ook geen bewijs aan, deden geen onderzoek.
En zo was die hele docu. Veel geroep, geen enkel sluitend bewijs. Zoals Perico dat ook doet. Wie was die man in de schaduwen die iets riep over bewijs en botten? Misschien wel de kruidenier om de hoek die voor wat knaken iets op camera wilde zeggen. Zo maak je natuurlijk geen serieuze documentaire.
Dat er is mis is aan deze zaak, daar zijn we het allemaal over eens. Maar met dit soort docu's gaat het echt niet opgelost worden.
Dit was niet ontopic ootjekatootje!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O gelukkig...
Dat waren die twee onderzoekers achter de cd s'nachts wel. Om maar even ontopic te blijven. Heb je de docu al gezien?
Dus jij denkt dat de meiden nadat zij de Mirador hadden bereikt gewoon weer terug zijn gelopen?quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn theorie dat ze gewoon naar beneden gelopen zijn na hun wandeling naar boven, wordt sterker omdat de indiaan op beeld zegt dat foto 508 niet gemaakt is na de cd.
Daar heb ik weinig hocus pocus voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |