Ja, misschien zij ze een stukje doorgelopen. Maar snel terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de meiden nadat zij de Mirador hadden bereikt gewoon weer terug zijn gelopen?
Omdat ze dan direct een schuldige zouden aanwijzen en dat weer zou leiden tot ellenlange discussies...quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ik zit de docu te kijken, maar waarom gaan die lui na alle aanwijzingen dan niet in Caldera kijken met die hele cameraploeg?
waarom gaf dat ze FvdG hebben geinterviewdquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef RapaNui het volgende:
@:natski en perico; gaaf dat de Travel Channel hun film hebben gemaakt!
En gaaf dat ze fvdg en de 2 indianen hebben geïnterviewd!
Edit: mooie dronebeelden van o.a. de mirador
Welk boekje?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Trieste het volgende:
[..]
waarom gaf dat ze FvdG hebben geinterviewd
hij bracht niets van toegevoegde waarde,gaf alleen maar antwoorden uit het boekje
als je hem gaat bellen of emailen gaat die zelfde vertellen
qua uiterlijk is veel veranderd btw.heb hem bijna niet herkend
Fvdg heeft heel andere info gegeven dan toen in maart 2015. Toen heeft hij de kabelbruggen niet eens genoemd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Trieste het volgende:
[..]
waarom gaf dat ze FvdG hebben geinterviewd
hij bracht niets van toegevoegde waarde,gaf alleen maar antwoorden uit het boekje
als je hem gaat bellen of emailen gaat die zelfde vertellen
qua uiterlijk is veel veranderd btw.heb hem bijna niet herkend
Waarschijnlijk omdat ze die docu hebben gemaakt vóórdat Caldera als optie in beeld was gekomen. Ze hebben namelijk in Alto Romero gefilmd vóórdat men was begonnen met de bouw van de nieuwe school.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ik zit de docu te kijken, maar waarom gaan die lui na alle aanwijzingen dan niet in Caldera kijken met die hele cameraploeg?
ah oke danquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Fvdg heeft heel andere info gegeven dan toen in maart 2015. Toen heeft hij de kabelbruggen niet eens genoemd.
(ik vind hem er ook anders uitzien)
Nee, anderen zijn duidelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:24 schreef Trieste het volgende:
moet je echt elke post van iedereen hier quoteren?en dan nog domme vragen stellen?
Is die ook vermist? Of mis ik hier de link met het topic?quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:00 schreef Trieste het volgende:
een heel mooi filmpje(reportage) van onze globetrotter wonend in Bogota(Colombia) ...Mata kent hem misschien?
heeft alle jungles bezocht
hier heeft die over stad Panama City
Ik denk dat hij spreekwoordelijk volgens het boekje bedoelt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, anderen zijn duidelijk.
Jij niet, dus vandaar de vraag.
Welke antwoorden zijn volgens welk boekje?
Maar wat zijn dan de gewenste antwoorden?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij spreekwoordelijk volgens het boekje bedoelt.
dat ga jij ons toch alles vertellen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan de gewenste antwoorden?
Die Frank had een hele andere verhaal in 2015, net na het overlijden van die taxichauffeur.
Waarom doet die überhaupt mee aan de docu? Misschien omdat die na zoveel jaar ook is gaan twijfelen? Hij was toen wezen zoeken daar maar vanuit Alto Romero, dacht ik. Die liep toen in de jungle maar heel erg uit de richting.
wist niet da L&K nog vermist zijn?waar zijn ze nu dan ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is die ookvermist? Of mis ik hier de link met het topic?
neequote:Op woensdag 1 januari 2020 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe heet het topic? Het raadsel van Panama, verdwijningen en andere mysterieuze zaken. Wat heeft die kerel ermee van doen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:06 schreef Trieste het volgende:
[..]
wist niet da L&K nog vermist zijn?waar zijn ze nu dan ?
Ga je nog inhoudelijk antwoord geven?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:07 schreef Trieste het volgende:
[..]
nee
marsan heeft het heel goed begrepen
maar jij niet,hoe zou dat komen denk je?
ehh, volgens het boekje is een uitdrukking...quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een aantal posts/maanden geleden heb ik aangetoond dat het deel van het Pianista pad tussen mirador en paddock gewoon bij het pianista pad hoort. Het deel vlak achter de mirador dus.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn theorie dat ze gewoon naar beneden gelopen zijn na hun wandeling naar boven, wordt sterker omdat de indiaan op beeld zegt dat foto 508 niet gemaakt is na de cd.
Daar heb ik weinig hocus pocus voor nodig.
Ik weet niet beter of het pad het tot Bocas Pianista, zo wordt het door locals en gidsen genoemd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef RapaNui het volgende:
Een aantal posts/maanden geleden heb ik aangetoond dat het deel van het Pianista pad tussen mirador en paddock gewoon bij het pianista pad hoort. Het deel vlak achter de mirador dus.
Dit blijkt ook uit de film van Telemetro van juni 2014, waarin de journalisten op hun terugweg uit Alto Culebra (finca Laureano) ergens op de paddock gingen overnachten in een 'finca artesanal'.
Sinaproc kwam ze de volgende ochtend vanuit Boquete tegemoet en noemden het pad achter de mirador naar de paddock toe, gewoon de Pianista.
De Indiaan in de film van TRVL zei niet veel. Hij zei niet meer dan: dat is op de Pianista bij Boquete. Meer zie hij niet.
De makers van de film hebben dat -in mijn ogen foutief- geinterpreteerd als 'vóór de mirador'.
Die plek bij de 1eQ ligt inderdaad op het Pianista pad en dichterbij Boquete dan bij AR.
We moeten niet uit beeld verliezen dat (o.a.) de ouders Kremers in AFK het pad hebben vastgelegd en de exacte plek van 508 hebben vastgelegd achter de mirador. Waarom nu ineens gaan geloven dat 508 vóór de mirador zou zijn genomen?
We zullen ze het eens moeten vragen, net als welke foto ze nu hebben laten zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Een aantal posts/maanden geleden heb ik aangetoond dat het deel van het Pianista pad tussen mirador en paddock gewoon bij het pianista pad hoort. Het deel vlak achter de mirador dus.
Dit blijkt ook uit de film van Telemetro van juni 2014, waarin de journalisten op hun terugweg uit Alto Culebra (finca Laureano) ergens op de paddock gingen overnachten in een 'finca artesanal'.
Sinaproc kwam ze de volgende ochtend vanuit Boquete tegemoet en noemden het pad achter de mirador naar de paddock toe, gewoon de Pianista.
De Indiaan in de film van TRVL zei niet veel. Hij zei niet meer dan: dat is op de Pianista bij Boquete. Meer zie hij niet.
De makers van de film hebben dat -in mijn ogen foutief- geinterpreteerd als 'vóór de mirador'.
Die plek bij de 1eQ ligt inderdaad op het Pianista pad en dichterbij Boquete dan bij AR.
We moeten niet uit beeld verliezen dat (o.a.) de ouders Kremers in AFK het pad hebben vastgelegd en de exacte plek van 508 hebben vastgelegd achter de mirador. Waarom nu ineens gaan geloven dat 508 vóór de mirador zou zijn genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |