abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190798368
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de meiden nadat zij de Mirador hadden bereikt gewoon weer terug zijn gelopen?
Ja, misschien zij ze een stukje doorgelopen. Maar snel terug.

Heeft iemand ooit uitgezocht hoe dat gaat met taxi's daar? Spreken ze dan een bepaalde tijd af?
pi_190799700
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ik zit de docu te kijken, maar waarom gaan die lui na alle aanwijzingen dan niet in Caldera kijken met die hele cameraploeg?
Omdat ze dan direct een schuldige zouden aanwijzen en dat weer zou leiden tot ellenlange discussies...

Want wat is de reden om daar te gaan kijken?
De foto waarop de meiden zwemmen zijn met Osman.

Wat betekend dat?
Dat de politie in Boquete hun werk niet goed heeft gedaan. Die actie kun je op dit moment vergeten dus, al is deze foto al bekend bij ze vanaf week 2.

Het belangrijkste voor mensen die niet geloven in die valconstructie van Pitty is momenteel, zoveel mogelijk mensen daar laten praten en delen van de dossiers laten lekken.

Dan pas kun je een nieuwe tijdslijn maken met feitelijke onderbouwing.
pi_190824512
@natski en perico; gaaf dat de Travel Channel hun film hebben gemaakt!
En gaaf dat ze fvdg en de 2 indianen hebben geïnterviewd!

Edit: mooie dronebeelden van o.a. de mirador
pi_190825903
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef RapaNui het volgende:
@:natski en perico; gaaf dat de Travel Channel hun film hebben gemaakt!
En gaaf dat ze fvdg en de 2 indianen hebben geïnterviewd!

Edit: mooie dronebeelden van o.a. de mirador
waarom gaf dat ze FvdG hebben geinterviewd
hij bracht niets van toegevoegde waarde,gaf alleen maar antwoorden uit het boekje
als je hem gaat bellen of emailen gaat die zelfde vertellen
qua uiterlijk is veel veranderd btw.heb hem bijna niet herkend
pi_190826272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Trieste het volgende:

[..]

hij bracht niets van toegevoegde waarde,gaf alleen maar antwoorden uit het boekje
Welk boekje?
pi_190826508
moet je echt elke post van iedereen hier quoteren?en dan nog domme vragen stellen?
pi_190826867
een heel mooi filmpje(reportage) van onze globetrotter wonend in Bogota(Colombia) ...Mata kent hem misschien?
heeft alle jungles bezocht
hier heeft die over stad Panama City

ik ga in het kort vertalen.

hij is al in Panama geweest maar illegaal,via jungle van Costarica.dit is de eerst x dat die legaal kwam.houd niet van taxi,omdat ze veel geld voor trip vragen.de bus heet diablo rojo - rode duivel

40 dollar voor een kamer in niemandsland..belachelijk.er zijn kamers voor de 10 dollar in centrum.

hij vind Panamezen mooiere volk dan de mensen in Bogota.

(zo n beeld heb ik ook van ,denk dat Colombianen agressiever zijn)

telefoonscellen op de straat die nog werken,niet meer bij ons..

50 cent voor de bustrip.

8:29 deze oude deel vd stad lijkt op Cuba.koloniaal,oud

8:51 in de stad ruik je een soort gevaar..van de andere kant een vriendelijke sfeer.mensen lijken vermoeid ,,mensen kijken somber,maar als je ze toenaderd en praat tegen hun, dan lachen ze vriendelijk en hartelijk naar je toe.

9:06 paar deliquenten gaan langs mij

9:23 kapsalon op de straat

14:05 Pacifiek..hotel rechts

een van de mooiste latijns amerikaanse steden

16:23 de brug gaat in halve cirkel

18:45 niemand weet hoeveel inwoners telt de stad,interessert hun ook niet

19:44 100x mooiere stad dan Bogota waar ik nu won

25:00 kamer in deze hostel 10dollar

26:10 wat een mooi stad.ik zou hier willen wonen.groot stad,heeft zee,is niet verkeers chaos als in Bogota..foei Bogota..als die geen chaotisch verkeer en files had was Bogota mooi

29:33 hier wonen de mensen zeker en vast met de ratten

30:08 arme gevaarlijke wijk Chorillo..een man heeft mijn gewaarschuwd dat ik deze straat ontwijk,dat ik neem de omleiding via de brug

31:13 hier heb ik niet gefilmd.het deed mij aan de favelas in Rio de Janeiro,of in Nairobi denken..dezelfde angstjagende gevoel

31:58 er zijn zoveel vlaggen,wegens de ''week van Patria''

32:20 you can t make it?vroeg hem een oude man...omdat die veel water moet drinken

[ Bericht 28% gewijzigd door Trieste op 01-01-2020 20:50:55 ]
pi_190827059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Trieste het volgende:

[..]

Fvdg heeft heel andere info gegeven dan toen in maart 2015. Toen heeft hij de kabelbruggen niet eens genoemd.
(ik vind hem er ook anders uitzien)
pi_190827158
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ik zit de docu te kijken, maar waarom gaan die lui na alle aanwijzingen dan niet in Caldera kijken met die hele cameraploeg?
Waarschijnlijk omdat ze die docu hebben gemaakt vóórdat Caldera als optie in beeld was gekomen. Ze hebben namelijk in Alto Romero gefilmd vóórdat men was begonnen met de bouw van de nieuwe school.
pi_190827364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:17 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Fvdg heeft heel andere info gegeven dan toen in maart 2015. Toen heeft hij de kabelbruggen niet eens genoemd.
(ik vind hem er ook anders uitzien)
ah oke dan
ik heb eigenlijk niet eens de moeite genomen om naar hem te luisteren.kramt altijd wat ik noem onzin, ala valpartij bv..dan ga ik niet naar hem luisteren als die al essentielste dingen nergens op sloegen
heeft ook de infos verborgen dus
hij is net een wrak geworden.dat werk met de lijken heeft hem echt uitgeput
pi_190827782
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:24 schreef Trieste het volgende:
moet je echt elke post van iedereen hier quoteren?en dan nog domme vragen stellen?
Nee, anderen zijn duidelijk.

Jij niet, dus vandaar de vraag.
Welke antwoorden zijn volgens welk boekje?
pi_190827804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:00 schreef Trieste het volgende:
een heel mooi filmpje(reportage) van onze globetrotter wonend in Bogota(Colombia) ...Mata kent hem misschien?
heeft alle jungles bezocht
hier heeft die over stad Panama City
Is die ook vermist? Of mis ik hier de link met het topic?
pi_190827852
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij spreekwoordelijk volgens het boekje bedoelt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190828020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 16:35 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dat hij spreekwoordelijk volgens het boekje bedoelt.
Maar wat zijn dan de gewenste antwoorden?

Die Frank had een hele andere verhaal in 2015, net na het overlijden van die taxichauffeur.

Waarom doet die überhaupt mee aan de docu? Misschien omdat die na zoveel jaar ook is gaan twijfelen? Hij was toen wezen zoeken daar maar vanuit Alto Romero, dacht ik. Die liep toen in de jungle maar heel erg uit de richting.
pi_190828102
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar wat zijn dan de gewenste antwoorden?

Die Frank had een hele andere verhaal in 2015, net na het overlijden van die taxichauffeur.

Waarom doet die überhaupt mee aan de docu? Misschien omdat die na zoveel jaar ook is gaan twijfelen? Hij was toen wezen zoeken daar maar vanuit Alto Romero, dacht ik. Die liep toen in de jungle maar heel erg uit de richting.
dat ga jij ons toch alles vertellen?
pi_190828117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is die ook _O- vermist? Of mis ik hier de link met het topic?
wist niet da L&K nog vermist zijn?waar zijn ze nu dan ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Trieste op 01-01-2020 17:15:10 ]
pi_190828129
quote:

[..]

nee
marsan heeft het heel goed begrepen
maar jij niet,hoe zou dat komen denk je?
pi_190828863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 17:06 schreef Trieste het volgende:

[..]

wist niet da L&K nog vermist zijn?waar zijn ze nu dan ?
Hoe heet het topic? Het raadsel van Panama, verdwijningen en andere mysterieuze zaken. Wat heeft die kerel ermee van doen?
pi_190828872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 17:07 schreef Trieste het volgende:

[..]

nee
marsan heeft het heel goed begrepen
maar jij niet,hoe zou dat komen denk je?
Ga je nog inhoudelijk antwoord geven?
Wat deed Frank verkeerd?

En waarom zijn er goede en foute antwoorden? Zie je dit als een spelletje?
pi_190831012
quote:

[..]

ehh, volgens het boekje is een uitdrukking...
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190831238
Zo langzamerhand vind ik het ook mysterieus waarom er zo verschrikkelijk verbaal ingehakt wordt op mensen die er andere theorieën of ideeën op na houden.

De documentaire mag dan spectaculair geschoten zijn, het brengt niemand een stap dichter bij de uitkomst.
pi_190831978
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn theorie dat ze gewoon naar beneden gelopen zijn na hun wandeling naar boven, wordt sterker omdat de indiaan op beeld zegt dat foto 508 niet gemaakt is na de cd.

Daar heb ik weinig hocus pocus voor nodig.
Een aantal posts/maanden geleden heb ik aangetoond dat het deel van het Pianista pad tussen mirador en paddock gewoon bij het pianista pad hoort. Het deel vlak achter de mirador dus.
Dit blijkt ook uit de film van Telemetro van juni 2014, waarin de journalisten op hun terugweg uit Alto Culebra (finca Laureano) ergens op de paddock gingen overnachten in een 'finca artesanal'.
Sinaproc kwam ze de volgende ochtend vanuit Boquete tegemoet en noemden het pad achter de mirador naar de paddock toe, gewoon de Pianista.

De Indiaan in de film van TRVL zei niet veel. Hij zei niet meer dan: dat is op de Pianista bij Boquete. Meer zie hij niet.
De makers van de film hebben dat -in mijn ogen foutief- geinterpreteerd als 'vóór de mirador'.
Die plek bij de 1eQ ligt inderdaad op het Pianista pad en dichterbij Boquete dan bij AR.

We moeten niet uit beeld verliezen dat (o.a.) de ouders Kremers in AFK het pad hebben vastgelegd en de exacte plek van 508 hebben vastgelegd achter de mirador. Waarom nu ineens gaan geloven dat 508 vóór de mirador zou zijn genomen?
pi_190832280
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef RapaNui het volgende:
Een aantal posts/maanden geleden heb ik aangetoond dat het deel van het Pianista pad tussen mirador en paddock gewoon bij het pianista pad hoort. Het deel vlak achter de mirador dus.
Dit blijkt ook uit de film van Telemetro van juni 2014, waarin de journalisten op hun terugweg uit Alto Culebra (finca Laureano) ergens op de paddock gingen overnachten in een 'finca artesanal'.
Sinaproc kwam ze de volgende ochtend vanuit Boquete tegemoet en noemden het pad achter de mirador naar de paddock toe, gewoon de Pianista.

De Indiaan in de film van TRVL zei niet veel. Hij zei niet meer dan: dat is op de Pianista bij Boquete. Meer zie hij niet.
De makers van de film hebben dat -in mijn ogen foutief- geinterpreteerd als 'vóór de mirador'.
Die plek bij de 1eQ ligt inderdaad op het Pianista pad en dichterbij Boquete dan bij AR.

We moeten niet uit beeld verliezen dat (o.a.) de ouders Kremers in AFK het pad hebben vastgelegd en de exacte plek van 508 hebben vastgelegd achter de mirador. Waarom nu ineens gaan geloven dat 508 vóór de mirador zou zijn genomen?
Ik weet niet beter of het pad het tot Bocas Pianista, zo wordt het door locals en gidsen genoemd.
pi_190832801
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef RapaNui het volgende:

[..]

We zullen ze het eens moeten vragen, net als welke foto ze nu hebben laten zien.

En ik vind het prima hoor als ze tot de q1 gelopen zijn. Zoals de ouders aangeven daar op het pad, die meiden zijn niet/nooit bij de paddock geweest.

User PW had ook de Pianista gelopen, weet je nog met die foto's van voor de Mirador met die witte poppetjes? Hebben we ook over gesproken omdat het zoveel op de geul na de Mirador leek.

Op welke datum liepen de ouders van Kris die route? Ergens in Augustus toch?
pi_190832849
Ik zou wel eens een compulatie willen zien van alle foto's van de q1.
De enige foto die overeenkomsten had was die van de video van de ouders, vond ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')