abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190764497
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 04:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kun je "zoveel" eens uitleggen? Want zoveel is het niet.
Als we de theorieën van jou, Perico en anderen hier moeten geloven is er vrij veel en vergaand werk verricht om bewijs te verdoezelen of te ‘tweaken’ middels Photoshop.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190764571
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als we de theorieën van jou, Perico en anderen hier moeten geloven is er vrij veel en vergaand werk verricht om bewijs te verdoezelen of te ‘tweaken’ middels Photoshop.
Nee hoor, een foto verwijderd.

Wat vindt je ervan dat degene die de rugtas vond, Louis, zegt dat die foto van Kris gemaakt is aan de Boquetezijde van de cd?
pi_190764645
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mijn theorie dat ze gewoon naar beneden gelopen zijn na hun wandeling naar boven, wordt sterker omdat de indiaan op beeld zegt dat foto 508 niet gemaakt is na de cd.

Daar heb ik weinig hocus pocus voor nodig.
pi_190766272
Ik zeg wat ik zie en wat ik niet zie. Ongeacht of dat tegenstrijdig is aan dat wat degenen die ik graag hier zie schrijven, beweren.

Ben nu aan het terug'lezen', ben bij topicnr 116, nog heel veel te gaan.

Ik vind het best te verklaren dat ze maar 1 rugzak bij zich hebben: er is er maar 1 te zien OF Lisanne draagt 'm OF Kris. Ze gingen ervan uit dat ze niet veel hoefden mee te nemen want: niet zo'n lange wandeling, waterflesje kan gevuld worden met quebradawater, om 14.00 een afspraak?. Bij zwemafspraak tijdens/na de wandeling: bikini vast aan, handdoek mee hoeft niet, want bikini is zo droog.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_190766435
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee hoor, een foto verwijderd.
Uhm nee hoor.. er komen hier veel meer rare hersenspinsels voorbij.
pi_190766487
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Lutalo het volgende:
Ik zeg wat ik zie en wat ik niet zie. Ongeacht of dat tegenstrijdig is aan dat wat degenen die ik graag hier zie schrijven, beweren.

Ben nu aan het terug'lezen', ben bij topicnr 116, nog heel veel te gaan.

Ik vind het best te verklaren dat ze maar 1 rugzak bij zich hebben: er is er maar 1 te zien OF Lisanne draagt 'm OF Kris. Ze gingen ervan uit dat ze niet veel hoefden mee te nemen want: niet zo'n lange wandeling, waterflesje kan gevuld worden met quebradawater, om 14.00 een afspraak?. Bij zwemafspraak tijdens/na de wandeling: bikini vast aan, handdoek mee hoeft niet, want bikini is zo droog.
Hele opgave dat teruglezen! Succes, dat is heel veel info en werk.

Het is heel goed gewoon je eigen ding te volgen. Zo'n handdoek lijkt mij wel handig met die lange haren, natte handen en gewoon om op te zitten. Maar ieder zijn gedachte.
pi_190766519
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Uhm nee hoor.. er komen hier veel meer rare hersenspinsels voorbij.
Klopt het is ook een hele rare zaak, een Pitty die zegt dat ze bij de eerste kabelbrug in het water gevallen zijn terwijl ze daar pas een uur later zouden kunnen zijn geweest. Dat vind ik de meest rare hersenspinsel.
pi_190766656
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hele opgave dat teruglezen! Succes, dat is heel veel info en werk.

Het is heel goed gewoon je eigen ding te volgen. Zo'n handdoek lijkt mij wel handig met die lange haren, natte handen en gewoon om op te zitten. Maar ieder zijn gedachte.
Ik probeer een bericht van mezelf terug te vinden. 'k Heb destijds gemaild met 1 vd 3 Duitse vrouwen die ook in Boquete waren, 2 van hen leken wel wat op Kris en Lisanne. Als in dat bericht een naam staat, zou ik nog s kunnen mailen en vragen of zij t zijn op de zwemfoto.
pi_190767133
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:56 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik probeer een bericht van mezelf terug te vinden. 'k Heb destijds gemaild met 1 vd 3 Duitse vrouwen die ook in Boquete waren, 2 van hen leken wel wat op Kris en Lisanne. Als in dat bericht een naam staat, zou ik nog s kunnen mailen en vragen of zij t zijn op de zwemfoto.
Waren dat niet toevallig twee Deense vrouwen?
pi_190767315
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waren dat niet toevallig twee Deense vrouwen?
Nee, drie Duitse, met 1 heb ik gemaild.
pi_190767375
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:26 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Is het dan niet makkelijker die mails terug te zoeken?
pi_190767503
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is het dan niet makkelijker die mails terug te zoeken?
Dat heb ik als eerste gedaan, maar ooit grote schoonmaak gehouden, dus zijn er niet meer.
pi_190768467
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Lutalo het volgende:

Zo zie ik het ook.
  maandag 30 december 2019 @ 17:51:51 #214
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_190775080
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 02:57 schreef Perico het volgende:
Ik vind het ook geweldig. De nervositeit die toeneemt, de angst, dat niemand meer verdwaald is in het rookgordijn van de Pianista..
Bedoel je hier dat de nervositeit en angst toenemen bij bepaalde andere FOK!-users in dit topic?
Want dan zeg je in feite dat zij een real world belang hebben bij het niet verder onderzoeken van de dood van K&L.
Dat zij medeplichtig zijn aan een misdrijf.
Wie dit leest is gek
pi_190775373
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Bedoel je hier dat de nervositeit en angst toenemen bij bepaalde andere FOK!-users in dit topic?
Want dan zeg je in feite dat zij een real world belang hebben bij het niet verder onderzoeken van de dood van K&L.
Dat zij medeplichtig zijn aan een misdrijf.
Is het een misdrijf dan?

Natuurlijk worden er mensen nerveus, toerisme moet niet ineens op zijn kont daar.
Je zal als nieuwsgierige puber net een reisje geboekt hebben naar het mysterieuze dorp voor je nieuwe niet zo originele vlog.
pi_190775396
Wat vonden jullie van de man die de autopsie had gedaan? Die beweert nog steeds na 5 jaar dat ze zijn vermoord voor bepaalde doelen.
  maandag 30 december 2019 @ 18:13:03 #217
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_190775591
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk worden er mensen nerveus, toerisme moet niet ineens op zijn kont daar.
Mijn vraag aan Perico is slechts of hij andere posters in dit topic bedoeld in de gequote zin.
Wie dit leest is gek
pi_190776297
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Mijn vraag aan Perico is slechts of hij andere posters in dit topic bedoeld in de gequote zin.
Waarom?
pi_190776470
Ik vind het ook vreemd dat mensen na 5 jaar hier ineens een account aanmaken omdat ze de zaak al jaren volgen. En hier vervolgens constant zitten vitten op Perico terwijl er net weer iets enorm interessant gezegd is over de zaak:
Lois, de man die de rugzak heeft gevonden en woont in het gebied, zegt op camera dat de foto 508 niet gemaakt is achter de cd.

Waarom hebben we het hier niet over? Of over de man van de autopsie, die blijft bij een misdrijf.

Nee, enkelen hier zoeken dan juist weer wat om persoonlijk op Perico te van zitten vitten. Ik vind dat vreemd ja
pi_190777134
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat mensen na 5 jaar hier ineens een account aanmaken omdat ze de zaak al jaren volgen. En hier vervolgens constant zitten vitten op Perico terwijl er net weer iets enorm interessant gezegd is over de zaak:
Lois, de man die de rugzak heeft gevonden en woont in het gebied, zegt op camera dat de foto 508 niet gemaakt is achter de cd.

Waarom hebben we het hier niet over? Of over de man van de autopsie, die blijft bij een misdrijf.

Nee, enkelen hier zoeken dan juist weer wat om persoonlijk op Perico te van zitten vitten. Ik vind dat vreemd ja
Vind ik niet vreemd. Perico beweert in zijn youtube omschrijving dat hij bewijst dat er gesjoemeld is met rugzak(ken). Die stelligheid is met name wat zo storend is en door velen wordt afgedaan als vergezocht / verzinsels.
pi_190777774
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom niet?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190778460
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Vind ik niet vreemd. Perico beweert in zijn youtube omschrijving dat hij bewijst dat er gesjoemeld is met rugzak(ken). Die stelligheid is met name wat zo storend is en door velen wordt afgedaan als vergezocht / verzinsels.
Er is toch ook gesjoemeld met de rugzak? Dat ding dreef echt geen weken in die rivier.
pi_190778637
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 12:26 schreef Lutalo het volgende:

[..]

ene kwam uit Munchen?ze waren op 31.maart weg uit Boquete?
als het om zelfde drie ging waar ik met 1 van contact mee had

[ Bericht 0% gewijzigd door Trieste op 30-12-2019 20:16:01 ]
pi_190780001
jammer dat ze niet bij F en P langs gingen
pi_190780276
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 20:30 schreef Trieste het volgende:
jammer dat ze niet bij F en P langs gingen
F loopt verbaast voorbij aan het begin van de Pianista met gasten.
Edit: op 5:14...

[ Bericht 1% gewijzigd door ootjekatootje op 30-12-2019 20:45:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')