Dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd beter laat dan nooit:P
Klinkt top!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Druk maar erg gezellig![]()
1e kerst brunch en kerstdiner georganiseerd.
2e kerst spelletjesdag georganiseerd ook met eten en drinken enzo.
Gister naar een housewarming geweest 😜
En vandaag maar even uitrusten hoor
En die van jou Tjack?
BNW blijft mijn favoriet hoor. Ooit was het mijn eerste stekkie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Lavenderr ff terug op het oude honk
Dank je Lavenderr het blijven toch altijd beladen dagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW blijft mijn favoriet hoor. Ooit was het mijn eerste stekkie.
Fijne Kerst Dot
Alleen koude toetjes en veel slagroom. En ik bedoelde of je fijne kerstdagen gehad hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Lavenderr het blijven toch altijd beladen dagen.
Gezellig met de kids en dan bedenk je, nee toch niet alle kids en dan bekruipt je weer zo gevoel van intens verdriet.
Gelukkig weet ik het tij altijd snel te keren![]()
Hoe is het met jou gegaan, nog iets kunnen eten behalve koude toetjes?
Ja, heb je nu weer tijd voor he,quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen koude toetjes en veel slagroom. En ik bedoelde of je fijne kerstdagen gehad hebt natuurlijk
Nu even naar de bieb voor mooi leeswerk![]()
Klinkt ook super, echte kerstromantiekquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klinkt top!
Ja best wel bijzonder met sneeuw enzo en mijn vriendin was blij. Dus dan ben ik ook blij.
Heb ik liever met jou hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klinkt ook super, echte kerstromantiek
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooi man,dat darten!
Wat was er nu met Price? Die die bedreigd ofzo? Best bnw...
Dat is niet de grote finale trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou die geld gehad hebben om te verliezen voor de grote finale tussen Wright en van Gerwen?
Gezellig publiek trouwens....
Nee, dan blijf ik liever bij de f1
Wat zeg jij nu?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet de grote finale trouwens
Dat zou Price Van Gerwen zijn. Ik hoop dat Max volgend jaar een hoop gaat crashen!
Price zou op zijn Falie hebben gehad voor het snelle gooien terwijl Wright nog op het blauwe stuk stond. Dat zeggen ze nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet de grote finale trouwens
Dat zou Price Van Gerwen zijn. Ik hoop dat Max volgend jaar een hoop gaat crashen!
Oog om oog tand om tand hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu?![]()
Max volgend jaar tweede, en na 2021 de master!
Ja en terechtquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Price zou op zijn Falie hebben gehad voor het snelle gooien terwijl Wright nog op het blauwe stuk stond. Dat zeggen ze nu
Lebrer, pfff mietje en nietszeggend persoon. Die heeft de gunfactor niet.quote:
Hamilton en Vettel hebben het ook niet, maar ik hoop dat het snel iets spannender gaat worden allemaal. Echt een saaie sport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lebrer, pfff mietje en nietszeggend persoon. Die heeft de gunfactor niet.
Wie die wel hebben: max, Vettel, Bottas, Hamilton, Albon, Ricardo, Norris en Saintz. En stroll een beetje, want die heeft het de tweede helft 2019 ook best goed gedaan als rijkeluis zoontje.
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hamilton en Vettel hebben het ook niet, maar ik hoop dat het snel iets spannender gaat worden allemaal. Echt een saaie sport.
Pleasurequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.
Ik zie mijn man niet zo fel reageren op zijn sport. Bij een goede inhaalrace gaat hier het dak eraf. Hoe noemen ze dat tegenwoordig? Een quilty nog wat.
Die van mij duurt het hele weekend...
Goede smoes! Je was gewoon op zoek naar een leuke jongen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Vijf jaar geleden, mijn man vroeg zich af waarom ik het bed uit sloop. Tja F1 kijken...
Guilty pleasure?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.
Ik zie mijn man niet zo fel reageren op zijn sport. Bij een goede inhaalrace gaat hier het dak eraf. Hoe noemen ze dat tegenwoordig? Een quilty nog wat.
Die van mij duurt het hele weekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |