SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Reclames raden doen we een andere keer weer.quote:
Maakt niet uit, ik had het toch fout volgens DJ11quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Reclames raden doen we een andere keer weer.
Had gekund toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik about the boy.
Dacht het niet...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet alles gebeurd...
Jankbal Badr jankt nu...
Boeit niet...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar volgens mij deed hij het beter dan Rico op dat moment.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boeit niet...
Poco Loco Gang - Poco Loco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, ik ga het wijzigen naar latelinkquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haal dat 'live' maar uit je username...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga het wijzigen naar latelink
Fashionably late dan wel.
Ik had liever gehad dat hij gewoon was verslagen, maar dit is ook goed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Badr heeft geblesseerd opgegeven.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat hij gewoon was verslagen, maar dit is ook goed.
Bob de Bouwer, kunnen we het maken?quote:Op zondag 22 december 2019 07:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ga niet klagen, de kabouter heeft tot 7.00 geslapen![]()
het is weer speeltijd
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ga niet klagen, de kabouter heeft tot 7.00 geslapen![]()
het is weer speeltijd
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bob de Bouwer, kunnen we het maken?
Nou en of!!!
Hallo...
Die is te moeilijk.quote:Op zondag 22 december 2019 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je General Motors kan raden, dan mag je deze puzzel ook oplossen...
Succes meltingquote:Op zondag 22 december 2019 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je General Motors kan raden, dan mag je deze puzzel ook oplossen...
Welnee, er staat een heel logische zin.quote:
Het is k*t ziekte.quote:Op zondag 22 december 2019 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, er staat een heel logische zin.
Mijn oma sloot vanaf een bepaald moment aan ons verzonden ansichtkaarten altijd af met 'G, O'.
Toen wist ik dus dat de dementie bij haar toegeslagen had, ze kon geen volledige woorden meer schrijven...![]()
Nieuwe kleren?quote:
Hoezo valt er iets te denken, in dit geval?quote:
Luister meequote:Op zondag 22 december 2019 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Tot nader order zijn op Radio49 nu wat extremen te beluisteren, van synthesizer virtuoos Tomita via De Nutcracker Suite en Swan Lake Suite tot aan mijn Winter-mix van een jaar geleden...
Jeder kann mitmachen!
Leuk!quote:
De eerste indruk is in ieder geval positiefquote:Op zondag 22 december 2019 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk!
Vind je het wat?
Ik had hier zelf even zin in en heb de stream maar open gegooid...
Straks komt 'A Night On Bare Mountain' 12 minuten lang voorbij. Dat is zo fantastisch gedaan met die synthesizers...![]()
Als kind was ik al vrij snel gefascineerd en geobsedeerd door de typische synthesizer klanken.quote:Op zondag 22 december 2019 15:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De eerste indruk is in ieder geval positief![]()
Heb in ieder geval niet vaak eerder zo iets als nu gehoord, en behalve dan met de term synthesizers zoeken zou ik zo snel ook niet weten hoe ik dit zou moeten vinden.
Behalve Jean Michel Jarre en een klein gedeelte van zijn werk, ken ik dus niet veel muziek met ''veel'' gebruik van synthesizers. Maar dit is voor mij zeker vatbaar voor herhaling dus dank daarvoor.quote:Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind was ik al vrij snel gefascineerd en geobsedeerd door de typische synthesizer klanken.
Hoe gekker, hoe extremer, des te beter...
Mijn neef had deze elpee gekocht (Firebird Suite van Isao Tomito, 1975) en zo heb ik die als 10-jarig puppie leren kennen.
Het bombastische geluid imponeerde me enorm en vanwege de Notenkraker- en Zwanenmeer Suites die ik afeglopen week deels heb gehoord in het Concertgebouw, moest ik weer aan deze Suite denken.
En nu speelt dat dus op de radiostream...
Ik heb nog wel wat op de plank liggen, dus dan kunnen we vaker dit soort 'Luister mee met Mad' sessies doen...quote:Op zondag 22 december 2019 15:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Behalve Jean Michel Jarre en een klein gedeelte van zijn werk, ken ik dus niet veel muziek met ''veel'' gebruik van synthesizers. Maar dit is voor mij zeker vatbaar voor herhaling dus dank daarvoor.
Vind ik helemaal prima, hoop dat ik een volgende sessie er bij kan zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat op de plank liggen, dus dan kunnen we vaker dit soort 'Luister mee met Mad' sessies doen...
Getver.quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef zorro28 het volgende:
Echt een kutweek gehadDe hele tijd ziek geweest
Is het nu al weer een klein beetje aan de beterende hand? En beterschap toegewenst.quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef zorro28 het volgende:
Echt een kutweek gehadDe hele tijd ziek geweest
Ik weet nooit helemaal van tevoren wanneer ik draai en wat, maar ik zal het via FB bekend maken...quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Vind ik helemaal prima, hoop dat ik een volgende sessie er bij kan zijn.
Een beetje. Of althans, ik kan weer ietwat productief zijn dus er komt watt schot op de zaak.quote:Op zondag 22 december 2019 15:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is het nu al weer een klein beetje aan de beterende hand? En beterschap toegewenst.
Ook in dit topic, want ik zit niet in de FB groep en maak er ook te weinig gebruik van dat ik er anders om zou denkenquote:Op zondag 22 december 2019 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nooit helemaal van tevoren wanneer ik draai en wat, maar ik zal het via FB bekend maken...
OK, maar hier vandaan krijg je geen melding bij een nieuwe post.quote:Op zondag 22 december 2019 15:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ook in dit topic, want ik zit niet in de FB groep en maak er ook te weinig gebruik van dat ik er anders om zou denken
Maar was het griep of iets ernstigers?quote:Op zondag 22 december 2019 15:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een beetje. Of althans, ik kan weer ietwat productief zijn dus er komt watt schot op de zaak.
Nee dat klopt inderdaad, maar zonder er te diep op in te gaan ben ik niet z'n grote fan van FB en dat is nog denk ik mild uitgedruktquote:Op zondag 22 december 2019 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar hier vandaan krijg je geen melding bij een nieuwe post.
Op FB kan je dat wel instellen...
Je kan toch een andere user taggen hier?quote:Op zondag 22 december 2019 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar hier vandaan krijg je geen melding bij een nieuwe post.
Op FB kan je dat wel instellen...
Ja, maar ik kan moeilijk iedereen taggen.quote:Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan toch een andere user taggen hier?
Ook niet vreemd.quote:Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee dat klopt inderdaad, maar zonder er te diep op in te gaan ben ik niet z'n grote fan van FB en dat is nog denk ik mild uitgedrukt
Nou nee ik had gewoon niet idee dat je in Haarlem woonde :pquote:Op zondag 22 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo valt er iets te denken, in dit geval?
Als ik mijn kleding in Maastricht had gekocht, had je dan ook gevraagd of ik in Maastricht woon?
Wat dus ook niet zo is, net zo min als dat ik in Maastricht woon.quote:Op zondag 22 december 2019 15:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nou nee ik had gewoon niet idee dat je in Haarlem woonde :p
Adios!quote:Op zondag 22 december 2019 16:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
MadMaster Bedankt voor het draaien, maar ik ben er weer vandoor.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier
Tutu aan en gaan!quote:Op zondag 22 december 2019 16:33 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag. Even tussen het schoonmaken door intunen.
quote:Op zondag 22 december 2019 17:17 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Dat heb ik toch nog mooi even meegepakt
Even een misverstand uit de wereld helpen: Zwolle ís het platteland.quote:Op zondag 22 december 2019 18:01 schreef CindieY het volgende:
Dan klagen ze over busvervoer op het plattelandIk moet zo naar Stadshagen, ongeveer een half uurtje fietsen, maar aangezien het regent vanavond, wilde ik eens zien hoe het zit met de bus. Meer dan een fucking uur onderweg
In een uur sta ik met de trein ook in Leeuwarden
Zwolle mag dan wel geen Amsterdam zijn, het is wel een stadquote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen: Zwolle ís het platteland.
Desondanks succes met je reis...
Dat is je straf voor naar Stadshagen willen. Eigen schuld.quote:Op zondag 22 december 2019 18:01 schreef CindieY het volgende:
Dan klagen ze over busvervoer op het plattelandIk moet zo naar Stadshagen, ongeveer een half uurtje fietsen, maar aangezien het regent vanavond, wilde ik eens zien hoe het zit met de bus. Meer dan een fucking uur onderweg
In een uur sta ik met de trein ook in Leeuwarden
We mochten willen dat dat waar was. Helaas begint Zwolle steeds meer op de Randstad te lijken. Economisch, qua woningmarkt en ook qua schietpartijen. https://www.rtvoost.nl/ni(...)ncident-in-zijn-stadquote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen: Zwolle ís het platteland.
Desondanks succes met je reis...
Stuur rooksignalen als je gered moet wordenquote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter algemener info: ik ga dinsdag ook naar het platteland en blijf daar tot 3 of 4 januari.
Nog meer platteland dan Zwolle zelfs.
Doe ik.quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stuur rooksignalen als je gered moet worden
Eén gewonde na meerdere schietincidenten, dat telt niet.quote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We mochten willen dat dat waar was. Helaas begint Zwolle steeds meer op de Randstad te lijken. Economisch, qua woningmarkt en ook qua schietpartijen. https://www.rtvoost.nl/ni(...)ncident-in-zijn-stad
quote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle mag dan wel geen Amsterdam zijn, het is wel een stad![]()
Ik ga fietsen, op hoop van zegen
Goedemorgen.quote:Op maandag 23 december 2019 07:49 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
De heenweg zou het droog blijven, maar het miezerde natuurlijk...
Jaquote:Op maandag 23 december 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Uiteraard.... de terugweg zal wel droog geweest zijn.
Je wenst ze toch ook wel fijne feestdagen, toch?quote:Op maandag 23 december 2019 11:32 schreef just me het volgende:
Ik ben met mijn favoriete hobby bezig... ledendministratie bijwerken, betalingsherinneringen versturen, dreigen dat er na de winterstop niet meer gevoetbald mag worden, ik denk dat de mensen echt blij zijn met mijn mail
laat ik dát nu net vergeten zijnquote:Op maandag 23 december 2019 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je wenst ze toch ook wel fijne feestdagen, toch?
Leuk dat de ontvangers zo enthousiast zijnquote:Op maandag 23 december 2019 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jongens, de kerstpakketactie van FHF is echt zo’n succes, zo leuk om de enthousiaste reacties in de topics te lezen.
Er wordt ook meer gecombineerd, zo hadden wij ook een extra sponsor erbij voor ons pakket en sommige gevers krijgen uit hun eigen omgeving allerlei aanvullingen.quote:Op maandag 23 december 2019 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk dat de ontvangers zo enthousiast zijnDe pakketten lijken wel elk jaar groter en meer te worden.
Dat is de juiste kerst gedachte Scroogequote:Op maandag 23 december 2019 11:32 schreef just me het volgende:
Ik ben met mijn favoriete hobby bezig... ledendministratie bijwerken, betalingsherinneringen versturen, dreigen dat er na de winterstop niet meer gevoetbald mag worden, ik denk dat de mensen echt blij zijn met mijn mail
Ben blij dat ik dit jaar ook heb kunnen bijdragenquote:Op maandag 23 december 2019 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jongens, de kerstpakketactie van FHF is echt zo’n succes, zo leuk om de enthousiaste reacties in de topics te lezen.
quote:Op maandag 23 december 2019 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dit jaar ook heb kunnen bijdragen
quote:
Ik heb louter kerstoptredens in familiekringen, gekleed in normale outfitquote:Op maandag 23 december 2019 18:02 schreef just me het volgende:
[..]goedenavond
heb je nog kerstoptredens in een leuk elfen pakje ?
Het is hier vooral rustig, heb ik het idee...quote:Op maandag 23 december 2019 21:26 schreef MTheBassman het volgende:
Avond
Ik zit nu in mn nieuwe appartement (zuslief gaat naar Australie voor wat maanden dus ik hang de onderhuurder uit).
Hoe is het hier?
Vooruit dan maarquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb louter kerstoptredens in familiekringen, gekleed in normale outfit
Het is idd rustig, tijd voor bezinningquote:Op maandag 23 december 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier vooral rustig, heb ik het idee...
Ik dood mijn tijd door de diverse versies van 'Popcorn' die ik in mijn bezit heb tot één geheel te maken...quote:Op maandag 23 december 2019 21:48 schreef just me het volgende:
Het is idd rustig, tijd voor bezinning
Ik hang bank met de top 4000quote:Op maandag 23 december 2019 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
[..]
Het is idd rustig, tijd voor bezinning
Ik dood mijn tijd door verbaasd te zijn over hoe schoon mijn pannen uit de nieuwe vaatwasser komenquote:Op maandag 23 december 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dood mijn tijd door de diverse versies van 'Popcorn' die ik in mijn bezit heb tot één geheel te maken...
Kan je ze mooi als bling bling oorbellen dragen tijdens het kerstdiner...quote:Op maandag 23 december 2019 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dood mijn tijd door verbaasd te zijn over hoe schoon mijn pannen uit de nieuwe vaatwasser komen
quote:Op maandag 23 december 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je ze mooi als bling bling oorbellen dragen tijdens het kerstdiner...
Wat een genotquote:Op maandag 23 december 2019 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dood mijn tijd door verbaasd te zijn over hoe schoon mijn pannen uit de nieuwe vaatwasser komen
mijn vriendin vind het niet leuk als ik haar nieuwe vaatwasser noemquote:Op maandag 23 december 2019 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nu even in de war, het was toch uit met je vriendin of is het weer aan, of heb je 'n nieuwe vriendin ?#nieuwsgierigquote:Op maandag 23 december 2019 22:27 schreef Tailless het volgende:
[..]
mijn vriendin vind het niet leuk als ik haar nieuwe vaatwasser noem
Nieuwequote:Op maandag 23 december 2019 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nu even in de war, het was toch uit met je vriendin of is het weer aan, of heb je 'n nieuwe vriendin ?#nieuwsgierig
Als het nog pril is zou ik haar idd geen vaatwasser noemenquote:
Zij is de vaatwasser en wasmachine jequote:Op maandag 23 december 2019 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe vaatwasser, nieuwe wasmachine, nieuwe studio monitors?
Ben je haar pooier geworden of zo?
En wat zei zij daarvan?quote:Op maandag 23 december 2019 23:14 schreef Tailless het volgende:
[..]
Zei is de vaatwasser en wasmachine je
Dat is dan ook de enige juiste reactie, in dit geval...quote:Op maandag 23 december 2019 23:19 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dat ik mijn toetsenbord op NL moest zetten
Goedemorgen Meltingquote:
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik ben vrij vandaag en de rest van de week
Mijn man heeft geen vrij en om 05.15 ging de wekker. Ik kon daarna niet meer slapen. Maar dat is niet erg. Kan ik extra lang van mijn vrije dag genieten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Heb je toch een keer aan jezelf gedacht.
Maar waarom ben je dan al zo vroeg op?
Geniet er van dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man heeft geen vrij en om 05.15 ging de wekker. Ik kon daarna niet meer slapen. Maar dat is niet erg. Kan ik extra lang van mijn vrije dag genieten.
Morgen gaan eten bij mijn oudste broer en z'n gezin.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:42 schreef MadMaster het volgende:
En wat gaan we allemaal doen met Kerst?
We hebben het proberen te vermijden, maar vanavond wordt het dan toch nog gourmetten bij mijn schoonouders met gospel zang door een kerkkoor op het plein als toetje...
Ik heb het geprobeerd te ontwijken, maar ze hebben een lastig jaar achter de rug met toch ook wel een goede afsluiting, dus doen we ze een plezier door wel aanwezig te zijn. Morgen dan wel verplicht de wasmachine aanzetten, want die gore baklucht blijf je anders ruiken...
Morgenavond uit eten met vrienden en verder helemaal niks...
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag tot half 3 werken in Almelo en dan nog even van half 4 tot half 6 thuis maar daarna vrij tot 2 januari
Goedemorgen allemaal.quote:
Dat geloof ik meteen. Zal voor je moeder ook een aparte beleving zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben vanavond niets. Morgenvroeg naar mijn vader en morgenmiddag komen mijn moeder en schoonouders bij ons eten.
Overmorgen gaan we naar mijn moeder: cadeautjes, surprises en gedichten.Het zal wel een beetje vreemd zijn, zo'n eerste keer zonder dat mijn vader erbij is.
Ja ze kijkt er ook wel een beetje tegenop. Maar ze slaat zich er dapper doorheen hoor. Het scheelt dat het naar omstandigheden nu redelijk goed gaat met mijn vader. Hij is stabiel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen allemaal.
[..]
Dat geloof ik meteen. Zal voor je moeder ook een aparte beleving zijn.
Lastig...quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ze kijkt er ook wel een beetje tegenop. Maar ze doet zich er dapper doorheen hoor. Het scheelt dat het naar omstandigheden nu redelijk goed gaat met mijn vader. Hij is stabiel.
Ook relaxed dus...quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen gaan eten bij mijn oudste broer en z'n gezin.
Verder helemaal niets.
Ik ga vandaag naar m'n moeder, morgen gaan we naar m'n zus waar m'n broer dan ook naartoe komt (veel meer ruimte daar dan bij m'n moeder).quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:42 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk traditioneel!quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:17 schreef livelink het volgende:
Voor morgen heb ik nog geen plannen, maar ik wil er wel op uit. Naar het strand of zo.
2e Kerstdag gaan we naar mijn ouders. Daar zijn mijn broers en zus met aanhang en kinderen dan ook. Gewoon gezellig eten en spelletjes doen en films kijken. Dat soort zaken.
Mijn vader is net weer herstellende van zijn zoveelste longontsteking, maar heeft gisteren in ieder geval goed nieuws gehad van de cardioloog dat zijn hart nog helemaal goed is. Normaal kookt hij altijd met Kerst en maakt hij het Kerstdiner, maar ze hebben nu dus gekozen voor catering en hapjes. Ze stonden er wel op dat iedereen gewoon zoals elk jaar weer bij elkaar komt bij hen met Kerst.
Top2000 afzeikenquote:Op dinsdag 24 december 2019 07:42 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier spijkerbroek en fijne dagen gewenstquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar m'n moeder, morgen gaan we naar m'n zus waar m'n broer dan ook naartoe komt (veel meer ruimte daar dan bij m'n moeder).
De rest van de 1e kerstdag zal gevuld worden met kletsen, eten, drinken, spelletjes spelen, de Dr. Denker puzzel uit het Dagblad van het Noorden oplossen.
Dan blijf ik bij m'n zus slapen en m'n broer gaat bij m'n moeder slapen.
2e kerstdag komt het hele zwikkie weer naar m'n zus, om dan 's middags uit eten te gaan.
3e kerstdag vertrekt m'n broer weer naar huis en ik ga vanaf dan m'n moeder gezelschap houden.
Anyway, iedereen alvast een fijne kerst gewenst en doe geen ál te domme dingen![]()
Jij ook, ook al met familie en spelletjes...quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar m'n moeder, morgen gaan we naar m'n zus waar m'n broer dan ook naartoe komt (veel meer ruimte daar dan bij m'n moeder).
De rest van de 1e kerstdag zal gevuld worden met kletsen, eten, drinken, spelletjes spelen, de Dr. Denker puzzel uit het Dagblad van het Noorden oplossen.
2e kerstdag komt het hele zwikkie weer naar m'n zus, om dan 's middags uit eten te gaan.
3e kerstdag vertrekt m'n broer weer naar huis en ik ga vanaf dan m'n moeder gezelschap houden.
Anyway, iedereen alvast een fijne kerst gewenst en doe geen ál te domme dingen![]()
Ja, dat had ik inmiddels wel al begrepen.quote:
Ik ga er van uit dat mijn pa de Dr. Denker puzzel ook al klaar heeft liggen maar dan uit de Leeuwarder Courant.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gestrekt been zoals altijdquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inmiddels wel al begrepen.
Probeer je het wel een keer subtiel te doen dit jaar?
Die hebben we niet in het geciviliseerde deel van het noordenquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat mijn pa de Dr. Denker puzzel ook al klaar heeft liggen maar dan uit de Leeuwarder Courant.
Vanavond naar mijn ouders, mijn broer en schoonzus zijn daar ook en 2e kerstdag weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:42 schreef MadMaster het volgende:
Wij krijgen dan ook de gemakkelijke variant van de puzzelquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hebben we niet in het geciviliseerde deel van het noorden
Anderhalve dag klussen voor een half uurtje tafelen, ik vind het bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond naar mijn ouders, mijn broer en schoonzus zijn daar ook en 2e kerstdag weer naar huis.
Geen idee wat we verder gaan doen, het is op het laatste moment geregeld. Zal wel wijn drinken, spelletje doen en zo worden.
En ik ben bang dat we gaan gourmetten, ik had te weinig tijd om een menu bij elkaar te zoeken en veel te weinig tijd om het dan ook nog klaar te maken, ben er toch altijd wel anderhalve dag mee bezig.
7 gangen jaag je er niet in een half uurtje doorheen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalve dag klussen voor een half uurtje tafelen, ik vind het bewonderenswaardig.
Dan is zo'n gourmetschotel toch makkelijker...
Moet je ook 7 paarden hebben. Één voor elk van die gangen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
7 gangen jaag je er niet in een half uurtje doorheen hoor
Dat hoop ik dan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
7 gangen jaag je er niet in een half uurtje doorheen hoor
quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je ook 7 paarden hebben. Één voor elk van die gangen.
Doe s nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:16 schreef zorro28 het volgende:
Nou zoveel gehoest de afgelopen week dat ik nu last heb van mijn ribben. When it rains it pours...
Dan neem ik er ook nogquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog een bakkie met je mee...
+1quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dan neem ik er ook nog![]()
wat een druilerig weer!
Ik zit lekker aan de warme chocolademelk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
wat een druilerig weer!
Het is flamoes weer...quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
wat een druilerig weer!
Het helpt ook dat ik het leuk vind om te doen en als alles lukt is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan inderdaad niet.
Zeven gangen zelf bereiden is zeer bewonderenswaardig...
Ik vergeet steeds om te kijken. Ben wel benieuwd hoe het er in andere kringlopen aan toe gaat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, net de aflevering van gisteravond van De kracht van de kringloopwinkel gekeken, weer net zo mooi gemaakt als de vorige serie
Mw. MM vind het ook leuk en kan het ook, maar ik vind het minder als ze anderhalve dag in de keuken staat te ploeteren...quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het helpt ook dat ik het leuk vind om te doen en als alles lukt is het helemaal mooi.
Terugkijken werkt prima, echt doen hoor. De eerste serie hebben we ook via npo start teruggekeken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds om te kijken. Ben wel benieuwd hoe het er in andere kringlopen aan toe gaat.
Die middelste wordt een fotomodel...quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker kleurige foto, maar ze staan er wel een beetje ongemakkelijk op. Ik had eerder al foto’s van die sessie in Sevilla gezien. De middelste is echt een kopie van Maxima
Klooi ze!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:51 schreef just me het volgende:
Ik ben lekker aan het klooien in huis met muziek op de achtergrond
![]()
Muziek terwijl u wacht...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:52 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Ik zit thuis op pakjes te wachten en wil de bezorger niet missen.
Net boodschappen gedaan voor Kerst. Ik dacht dat ik wel zo laat zou zijn met Kerstboodschappen dat het wel rustig was. Nou, rustig was het niet![]()
Wel veel dingen al uitverkocht, helaas.
Snel boodschappen doen via Appie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:05 schreef livelink het volgende:
Wonderen bestaan. De pakketjes zijn gewoon al binnen. En pas gisterenavond na 22.00 besteld.
Wat nou kerstdrukte
Is ook niet meer nodig. Je wachtmuziek heeft haar werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:03 schreef MadMaster het volgende:
'Waiting for the Delivery Boy' heb ik niet...
Ik moet alleen nog naar de dierenzaak. We hebben besloten dat de dieren toch weer een kerst mogen overleven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel boodschappen doen via Appie.
Misschien kunnen ze die ook nog op tijd bezorgen...
Flappie zal blij zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog naar de dierenzaak. We hebben besloten dat de dieren toch weer een kerst mogen overleven.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb deze cassette gehad. Geweldige jeugdherinneringen
Hij heeft een aparte muzieksmaak, zeg maar...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:25 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk komt mijn zoon net bij Bert & Ernie naar beneden
Nee hij kan niet weg helaas. Dat is te verwarrend voor hem. Het gaat huist zo goed dus dat willen we ook niet riskeren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastig...
Je vader er bij (al is het maar een uurtje...) is geen optie?
Dan maar genieten als jullie bij hem zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij kan niet weg helaas. Dat is te verwarrend voor hem. Het gaat juist zo goed dus dat willen we ook niet riskeren.
Ik ben eens door de albums die ik in mijn MP3 collectie heb staan gegaan en hier en daar een track er uit gehaald en in de playlist gegooid. Soms kom ik songs tegen die ik er maar niet in stop...quote:
Jammer dat dat niet meer gaat...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij kan niet weg helaas. Dat is te verwarrend voor hem. Het gaat huist zo goed dus dat willen we ook niet riskeren.
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalve dag klussen voor een half uurtje tafelen, ik vind het bewonderenswaardig.
Dan is zo'n gourmetschotel toch makkelijker...
Dat was al weer een tijdje geleden...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens![]()
Weer zijn het eens over eten
Ja dat doen we zeker. We hebben ook op elkaar afgestemd omdat allemaal tegelijk veel te druk is voor hem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar genieten als jullie bij hem zijn
Ja dat was al vrij snel trouwens en helemaal toen hij in een rolstoel kwam.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet meer gaat...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was al weer een tijdje geleden...![]()
Dat moet heerlijk geweest zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren heb ik samen met hem een uur naar het concert van The Bee Gees gekeken. Samen "gezongen"
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doen we zeker. We hebben ook op elkaar afgestemd omdat allemaal tegelijk veel te druk is voor hem.
Gisteren heb ik samen met hem een uur naar het concert van The Bee Gees gekeken. Samen "gezongen"
Hoe zuur het misschien ook is, koester die momenten zolang het nog kan...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doen we zeker. We hebben ook op elkaar afgestemd omdat allemaal tegelijk veel te druk is voor hem.
Ja hij zingt ongegeneerd hard mee en zit met zijn benen te wiebelen. Hij geniet nog zo van muziek.quote:
Dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zuur het misschien ook is, koester die momenten zolang het nog kan...
Daarom zo mooi, zo kwetsbaar en toch zo sterkquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond dit zo mooi, vorige week.
Helaas met een iets andere stem, maar zo broos...
Gisteren ben ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis geweest, waar hij z'n laatste chemo kuur kreeg. Na afloop afscheid genomen van alle verpleegsters en zo. Ik stond daar met een brok in mijn keel een beetje te stamelen...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerIk ga om de dag naar hem toe. Nu het nog kan.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:45 schreef livelink het volgende:
Ich will deze muten, maar mijn zoon vindt het wel leuk.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren ben ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis geweest, waar hij z'n laatste chemo kuur kreeg. Na afloop afscheid genomen van alle verpleegsters en zo. Ik stond daar met een brok in mijn keel een beetje te stamelen...
Dan weet je weer hoe dankbaar je soms mag zijn dat je niks mankeert...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren ben ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis geweest, waar hij z'n laatste chemo kuur kreeg. Na afloop afscheid genomen van alle verpleegsters en zo. Ik stond daar met een brok in mijn keel een beetje te stamelen...
Daarom toch maar de uitnodiging geaccepteerd...quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
extra genieten van het gourmetten vanavond
Daar ligt het gelukkig niet aan, hij is van beton, lijkt het.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk voelt hij zich dan de komende dagen wel een beetje goed.
Succes met shoppen!quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga lekker naar buiten, naar de dierenzaak wandelen. Het is nu zelfs droog. Dank je wel zover, Madmaster.
sterke genenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het gelukkig niet aan, hij is van beton, lijkt het.
Vanavond mag hij een biertje...
dat is ongekend lief van jequote:Op dinsdag 24 december 2019 15:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen!
Ja dat is ook zo'n moment inderdaad. En ook doe dankbaar je kunt zijn voor de mensen die in de verzorging zitten en zorgen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Tsjuus!quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:02 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga even sociaal doen, bezoekje brengen aan mijn buurvrouwtot later en bedankt voor de muziekjes
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het gelukkig niet aan, hij is van beton, lijkt het.
Vanavond mag hij een biertje...
Wat is dat voor klasse justitie?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nu thuis geinstalleerd: ingelogd op mijn werk en in de telefoon. Dan kunnen de dames van mijn team allemaal eerder naar huis voor kerst!zij kunnen nog niet thuiswerken
Verplichte bezetting tot 17:30 uur en normaal moet er altijd iemand blijven van mijn team voor telefoon en mail. Dit jaar doen we het een keer anders en dat gun ik ze graag. Volgende week dinsdag ga ik het ook zo doen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor klasse justitie?
Fijne dagquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM komt net thuis, dus ik ga zo de stream afbreken en daarna op pad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |