quote:Op donderdag 26 december 2019 06:18 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen alllen!
[..]
Vooral dit! Luister naar het orakel van dit forum
Working hard or hardly workingquote:Op donderdag 26 december 2019 09:39 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen liefste Jay![]()
Je bent er vroeg bij.
Ahhh. Werk ze lieverd.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Working hard or hardly working
Heb jij onder invloed een topic geopend?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:50 schreef kree het volgende:
Er achtervolgd me nog steeds een verhaal nl en vooral irriteer ik me dat ik dat uit leg en ie ineens dicht is. Nooit wat raars gebeurt maar iedereen gaat er de gekste verhalen bij verzinnen zelf. Hahaha naja we zien wel hoe het gaat in ander sub forum
Goedemorgen lief Oostjequote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Niets mis mee verder hoor, alleen ja als je spijt van hebt later, is het wel beter om het niet meer te doen.
Open de volgende keer een 'drunk @:kree ask me anything'Ken je dat idee?
Stel was het anders geweest? Praat wel meer zo. Bullshit allemaal en word erom uitgescholden ook nog, maar ik heb nooit wat verkeerds gedaan. Heb die hele meid met geen vinger aangeraakt zelfs sterker nog wel geholpen. Dus ok dat was bs allemaal van iedereen die al snel zijn mening hadquote:Op donderdag 26 december 2019 11:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb jij onder invloed een topic geopend?
Heb je een link naar het topic? Want anders begrijp ik het niet zo goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stel was het anders geweest? Praat wel meer zo. Bullshit allemaal en word erom uitgescholden ook nog, maar ik heb nooit wat verkeerds gedaan. Heb die hele meid met geen vinger aangeraakt zelfs sterker nog wel geholpen. Dus ok dat was bs allemaal van iedereen die al snel zijn mening had
Dit is al 10 jaar terug, het is vast nog te vinden maar was R&P slowchat enzo ik heb echt geen zin om het terug te zoeken, Maar wellicht kan iemand het nog wel vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb je een link naar het topic? Want anders begrijp ik het niet zo goed.
Avond potje en iedereenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond potje en iedereen, woord gehouden en precies op tijd
![]()
Avond.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:39 schreef StephanL het volgende:
Avond
Kijk De nationale non quiz op NPO3Met de gasten van de Kwis.
Klopt, maar werd verrast door de Non quizquote:Op donderdag 26 december 2019 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond.
Weinig leuke tv vanavond. Of mis ik iets?
Help me evenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, maar werd verrast door de Non quiz
Beterschapquote:Op donderdag 26 december 2019 20:41 schreef Ole het volgende:
![]()
Ik kijk ook. Lekker ziek zijn met kerst. Wel rustig..
tnx. lekker bijgeslapen vandaag. Doe binnenkort wel afspreken met de familie. Beetje veel gewerkt ook.quote:
Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 20:41 schreef Ole het volgende:
![]()
Ik kijk ook. Lekker ziek zijn met kerst. Wel rustig..
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond potje en iedereen, woord gehouden en precies op tijd
![]()
oet monquote:Op donderdag 26 december 2019 22:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel lieve liefste Potje![]()
Tot morgen lieve schatjes![]()
Gewoon moe, niet anders dan andersquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:17 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen allen!
Iedereen weer fris en fruitig of brak en zakkerig na de kerstdagen?
Lekker Oostje, doe mij ook maar een taske koffie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Het is tijd voor een lekker bakkie koffie.
Vanavond overschakelen naar de wijn. Wellicht een sigaar erbij en een goede gesprekspartner uitnodigen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Gewoon moe, niet anders dan anders
[..]
Lekker Oostje, doe mij ook maar een taske koffie.
Goedemiddag lief Oostjequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vanavond overschakelen naar de wijn. Wellicht een sigaar erbij en een goede gesprekspartner uitnodigen.
Hoe zijn jouw plannen vandaag praad?
praadjequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemiddag lief Oostje![]()
![]()
Vandaag niet veel op de planning. Beetje mijn emailbox leegmaken onder de noemer 'werken'. Wat data entry verwerken. Daarna een lekker dutje en voor het avondeten een heerlijke loempia van de slager uit de oven, rijk besprenkeld met Maggi.
Vanavond een beetje werken, jullie lastig vallen en wat televisie kijken.
Wat zijn jouw plannen?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
A split second, F*ck Potje, we didn't nailed it.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Incasso gedoe inmiddels al opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |