SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zal ik eens doen dan. Was me nog nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister maar eens goed wat er op de achtergrond gezongen wordt...
Aanstaande album van Magnum Almond?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een tweede nieuwe nummer van het aanstaande album van Marc Almond
Yupquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Aanstaande album van Magnum Almond?
Ik vond deze duidelijk mooier dan de eerste.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Marc Almond - Hollywood Forever
De opvolger van Lord Of Misrule.
Thanks.quote:
Ik vind ze allebei op hun eigen manier erg sterk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond deze duidelijk mooier dan de eerste.
Toch had ik hem al een hele tijd niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Stiekem één van z'n nummers die ik het vaakst draai. Het is nogal vaak weekend
Het is maar 1 keer per week weekend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Stiekem één van z'n nummers die ik het vaakst draai. Het is nogal vaak weekend
Hiervoor hoorde je uiteraard:
Godley & Creme - Cry
Ja, als je het zo bekijkt, is het te weinig....quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per week weekend.
Niets moet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet er dit uur twee nieuwe, maar ook langzame nummers in zien te fietsen. Eens kijken of ik dat subtiel kan doen
Ik bedenk wel ietsquote:
Deze is mij inderdaad niet bekend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
In Nederland is dit nummer van Erasure amper bekend, in Engeland behoort het tot hun grootste hits.Erasure - Always
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |