Waarom ben jij altijd zo zuur man? Ik snap wel dat jij nog vrijgezel bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon balen, zo te lezen leek het ook vanuit haar kant te kloppen, en dan "ineens" niet meer.
Meestal gebeurd dat als ze erover na kunnen denken, komen alle (doem) scenario's aan bod en kappen ze het af. De grote vraag is dan, wat zoeken ze nog meer dan ?!
Is gewoon realistisch, maar dat kun je hier niet zijn op Fok! Het is meteen weer zuurquote:Op zondag 5 januari 2020 22:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo zuur man? Ik snap wel dat jij nog vrijgezel bent.
Als dat realistisch is dan was de mensheid intussen wel uitgestorven.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Is gewoon realistisch, maar dat kun je hier niet zijn op Fok! Het is meteen weer zuur
Dat lees je er zelf in, kan ik niets aan doen. Kan nog veel zuurder maar zo ben ik niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:30 schreef M1stral het volgende:
Nee, ik zie veel posts van jou een negatieve lading hebben als het onderwerp daten betreft. Dat is een constatering. Jij vind het wellicht realistisch, maar naar mijn mening is dat juist het onderwerp veel te zwaar beladen maken. Heb gewoon lol, geniet van fijne middagen en avonden, lach om elk blauwtje dat je loopt. Je zal zien dat dat daten veel leuker maakt en je treft vanzelf iemand die wel blijft plakken.
Ik spreek uit ervaring.
Je hebt het niet door hequote:Op zondag 5 januari 2020 23:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat lees je er zelf in, kan ik niets aan doen. Kan nog veel zuurder maar zo ben ik niet.
Achteraf kun je er misschien wel om lachen, maar op het moment zelf niet.
En het is hier geen Knuffelforum, dat je alleen maar een schouder mag bieden en komt wel goed schatje mag roepen.
En ik spreek ook uit ervaring.
Kijk er vooral niet raar van op, als ze over 2 of 3 met een ander loopt.
Dan doet ze dat toch lekker?quote:Op zondag 5 januari 2020 23:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kijk er vooral niet raar van op, als ze over 2 of 3 met een ander loopt.
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:54 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, veel vozen, handwerk (mijnerzijds) en uiteindelijk toch maar besloten het (nog) niet helemaal voort te zetten.Jammer? Je lijkt niet bepaald onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
De reden heeft ze gewoon gegeven. Ze beantwoordt zijn gevoelens niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er is altijd een reden waarom het ineens over is, of iemand niet verder wil. Ongeacht of dat nu een ander is of niet.
Ik verwijt helemaal niets, ken haar niet eens.
Ik zeg ook niet dat ze verder niet respectvol is geweest, dat vullen jullie meteen weer in.
O dat wel hoor. Maar ik ken mijn fysieke limieten inmiddels. We bewaren het voor een volgende keer welquote:Op maandag 6 januari 2020 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jammer? Je lijkt niet bepaald onder de indruk
Toppie. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 6 januari 2020 07:06 schreef gooddaddy het volgende:
Afgelpen zaterdag superleuke date gehad. Lekker gegeten, lekker zitten kletsen. Vervolg komt morgenmiddag/avond (daarna krijgt ze de kinderen weer voor een week)
Waarschijnijk even wandelen in het bos (meinweg ligt op een steenworp afstand). En daarna zien we welquote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje gemeen, wel a maar geen b zeggen...
5 datesquote:Op maandag 6 januari 2020 11:37 schreef Zolder het volgende:
Lange tijd weinig geluk gehad via dating apps.
Toen 2 weken terug een paar goede foto's genomen en nu loopt het als een trein.
Van het weekend 5 dates gehad (waarvan 2 met hetzelfde meisje, en daar gisteren fijne seks mee gehad). Overigens ook wel leuk, ze is 32 en ik ben 26 en haar volwassenheid spreekt me aan.
Van de overige 3 gaan er 2 waarschijnlijk wel een vervolg krijgen.
Volgende week staan er nog 2 gepland.
Het laat wel weer goed zien dat het op Tinder echt geen hol uitmaakt wat je zegt, ik begin alle gesprekken ook gewoon lekker met Hee.
Nouja met 4 meisjes dus.quote:
Ben je alle dikke wijven aan het daten?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:38 schreef Zolder het volgende:
Hoe krijg je dat gepland
Nouja met 4 meisjes dus.
Vrijdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagmiddag, zondagavond.
Druk weekend En het hadden er 2 meer kunnen zijn.
Dat is toch echt super kut?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nouja met 4 meisjes dus.
Vrijdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagmiddag, zondagavond.
Druk weekendEn het hadden er 2 meer kunnen zijn.
Niet flirterig of zelfzeker genoeg bedoelen ze dan meestal. Niet dat je je meer als een klootzak moet gedragen hequote:Op maandag 6 januari 2020 16:26 schreef Spijker83 het volgende:
Ben je leuk aan het chatten geweest en haar een keer spontaan ontmoet (was bij haar in de zaak) en denk je, nu gaan laten we daten. Krijg je (wederom) het verwijt dat je waarschijnlijk te lief bent en dat dat niet past bij haar karakter..
Ben gewoon geen klootzak-type.. Dat is blijkbaar niet goed![]()
Dus geen aandacht meer aan gegeven.
Komt vast wel een keer een ander moment waarbij het wel gewaardeerd wordt.
ps: Allen nog de beste date wensen!
Er zijn ook meisjes die dat juist wel fijn vindenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:26 schreef Spijker83 het volgende:
Ben je leuk aan het chatten geweest en haar een keer spontaan ontmoet (was bij haar in de zaak) en denk je, nu gaan laten we daten. Krijg je (wederom) het verwijt dat je waarschijnlijk te lief bent en dat dat niet past bij haar karakter..
Waarschijnlijk heb je gewoon niet genoeg geflirt en ben je inderdaad te lief geweest.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:26 schreef Spijker83 het volgende:
Van alleen lief zijn is een vrouw volgens mij nog nooit nat geworden.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die dat juist wel fijn vindenkomt wel goed schatje!
Haha,nee dat snap ik hoor. Je zult daar vast een punt hebben. Ben niet zo flirterig wat dat betreft. Ben wel zekerder geworden (in de loop der jaren).quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Niet flirterig of zelfzeker genoeg bedoelen ze dan meestal. Niet dat je je meer als een klootzak moet gedragen he
Daar ben ik van overtuigd!quote:Op maandag 6 januari 2020 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die dat juist wel fijn vindenkomt wel goed schatje!
true.. Ben daarin wel (te) voorzichtig. Wil niet meteen de vieze geile beer uithangen (en ja dat is het andere uiterste). Moet nog meer zoeken naar de gulden middenweg.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gewoon niet genoeg geflirt en ben je inderdaad te lief geweest.
Durf eens een schuine opmerking te maken, of het gewoon niet eens met haar te zijn als ze het ergens over heeft. Heeft verder niks te maken met een klootzak zijn.
Je moet gewoon ruggengraat tonen en zelfverzekerd zijn.
Letterlijk alleen lief zijn niet, maar lief of klootzak zit nog een wereld van verschil tussen.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Van alleen lief zijn is een vrouw volgens mij nog nooit nat geworden.
Je moet natuurlijk niet meteen een vieze opmerking maken. Het gaat om timing, en uiteindelijk gaat het er vooral om dat je niet bang moet zijn om iets te zeggen.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:36 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
true.. Ben daarin wel (te) voorzichtig. Wil niet meteen de vieze geile beer uithangen (en ja dat is het andere uiterste). Moet nog meer zoeken naar de gulden middenweg.
Je moet ook zeker geen klootzak zijn neequote:Op maandag 6 januari 2020 16:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Letterlijk alleen lief zijn niet, maar lief of klootzak zit nog een wereld van verschil tussen.
Filter mezelf ook zeker niet. De timing zou een puntje kunnen zijn. Maar kom er wel hoor. Laat me toch niet uit het veld slaan door 1 vrouw. We gaan hiervan leren en weer door.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:39 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet meteen een vieze opmerking maken. Het gaat om timing, en uiteindelijk gaat het er vooral om dat je niet bang moet zijn om iets te zeggen.
Ga jezelf niet filteren, want dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Als er een stijgende lijn in zit maakt dat niet zoveel uit.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schuine opmerkingen hier wel snel een nogo hoor.
Nutteloze info, je bent al voorzienquote:Op maandag 6 januari 2020 16:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schuine opmerkingen hier wel snel een nogo hoor.
quote:Op maandag 6 januari 2020 18:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nutteloze info, je bent al voorzien
Alles kan kapot.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Is goed poes.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nutteloze reactie, jij raakt nooit voorzien.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over makenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nutteloze reactie, jij raakt nooit voorzien.
Wraaaawrquote:Op maandag 6 januari 2020 18:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Liever dat lieve gedoe via appjes dan die gore opmerkingen.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Van alleen lief zijn is een vrouw volgens mij nog nooit nat geworden.
Het gaat niet eens om gore opmerkingen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Liever dat lieve gedoe via appjes dan die gore opmerkingen.
wat bedoel je dan?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om gore opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |