Hebben ze water-WiFi?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoppa gewoon openen vanuit de wasstraat
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Voxs het volgende:
Wat is het voordeel eigenlijk van giganet/ 5g? Het gaat zo al snel genoeg toch?
Leek mij ook. Of voor sommige bedrijfstakken misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengen
Awsss dikkopje nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikzakje gaat dood mensenhij heeft een gigantisch gezwel op zijn hoofd.
Nohquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu thuis weer inmiddelsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit je gewoon te fokken in de auto?
oogkasquote:
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ontsteking waarschijnlijk zo ver ik het kan zie en ik weet niet of ze dat wel of niet overleven.
echt niks aan meerquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Serious request te loeren lamlendig
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Charmian het volgende:
zijn we al los aan het gaan trouwens?
Van je buurvrouw toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.
Dat klinkt al wat beter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.quote:
Oh hopelijk is het dat en komt het helemaal goed met dikzakjequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenhedenquote:
En het is echt geen strontje van een ander vogeltje?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, eens, laat de natuur het maar regelen. Zeggen dat het wel goed komt durf ik niet meer te zeggen na pip.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.
quote:
En dropjes, pepermuntjes, alles om hoest te onderdrukken. En inderdaad, zakdoekjes ook. Op zulke gelegenheden is het nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenheden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo heftig voor je buurvrouw allemaal, hopelijk heeft ze veel steun van familie/omgeving
AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
Zonder wrijving geen glans
Dank je wel Luckyquote:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeL2B's Mixcloud
oeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.
En heel heftig, zo plots je geliefde weg
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat uilen wel eens mensen aanvallen wist ik niet.
Was een oehoe en die zijn ook echt groot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aan
Is ook niet niks om je moeder zo alleen te zien nee.. Fijn dat ze het een plek heeft weten te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.
En heel heftig, zo plots je geliefde weg
Merciquote:
Dat is ook wat zeg. Aan de andere kant is een lang ziektebeeld ook niets, maar dan weet je min of meer al wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,
Dag Voxsje!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
MerciIk moet er vandoor, tot later
Tot straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
MerciIk moet er vandoor, tot later
Voor de nabestaanden is het kut, voor de overledene zelf beter. Andersom is het voor de overledene kut geweest maar de nabestaanden hebben wel goed afscheid kunnen nemen. Aan de andere kant, je geliefde te zien lijden lijkt me ook niets. Het is gewoon allemaal nietsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook wat zeg. Aan de andere kant is een lang ziektebeeld ook niets, maar dan weet je min of meer al wat er komen gaat.
Dat was in Landerd, dat doen ze alleen om hun nest te beschermen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aan
Dat laatste zat ik me ook net te bedenken. Het beste is gewoon om niet geboren te worden, maar dan mis je ook weer zoveel moois.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de nabestaanden is het kut, voor de overledene zelf beter. Andersom is het voor de overledene kut geweest maar de nabestaanden hebben wel goed afscheid kunnen nemen. Aan de andere kant, je geliefde te zien lijden lijkt me ook niets. Het is gewoon allemaal niets
jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik me ook net te bedenken. Het beste is gewoon om niet geboren te worden, maar dan mis je ook weer zoveel moois.
zo had mijn moeder het ooit eens toen ik een klein charretje was aan de stok met een zwaan...die zwaan wilde mij aanvallen om haar kleintje te beschermen, mijn moeder deed hetzelfde haar kleintje beschermenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was in Landerd, dat doen ze alleen om hun nest te beschermen.
Zwanen moet je echt mee oppassen. Met een klap van een vleugel kan je zomaar iets breken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo had mijn moeder het ooit eens toen ik een klein charretje was aan de stok met een zwaan...die zwaan wilde mij aanvallen om haar kleintje te beschermen, mijn moeder deed hetzelfde haar kleintje beschermen
met een klap van mijn moeders tas ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zwanen moet je echt mee oppassen. Met een klap van een vleugel kan je zomaar iets breken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
met een klap van mijn moeders tas ook
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
met een klap van mijn moeders tas ook
Door jou, of door bezempie?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Afspraak gecanceld. Dat lucht op.
Door mij en hij was niet met bezemquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door jou, of door bezempie?
is hij niet leuk dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een vriend die langs wilde komen voor eten en een filmpje maar waar ik geen zin in had.
hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijken vanavond hoe Badr afgemaakt word
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.quote:
van 8 tot 11quote:
of reclameblokken van een half uurquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van 8 tot 11en de wedstrijd is 5 ronden van 3 min, dus zal wel vanaf 10 uur worden
Allemaal in de friendzone bij Ienie?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwen.
hm wel bijzonder als hij zonder vriendin een filmpje komt kijken, of het moet een hele goede vriend zijn...mja het gaat toch niet doorquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwen.
quote:
ook al? wat een afzeggingen vandaagquote:
eej dobberende dame...alles wel?quote:
wrom niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
petzen, ik was sowiezo niet gegangen
Zeker, 26 graden, zittend aan het zwembad met een koud biertje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej dobberende dame...alles wel?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker, 26 graden, zittend aan het zwembad met een koud biertje.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
We hebben nog een week tegoed hier.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Lekker, je hebt het goed bekeken. Ik zou hier maar weg blijven als ik jou was.
Geniet zequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:46 schreef espri het volgende:
[..]
We hebben nog een week tegoed hier.
Geniet ervan, je zal het missen als je het weer hier ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:46 schreef espri het volgende:
[..]
We hebben nog een week tegoed hier.
Oeh! Lekker!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
Doen we zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker hoor Espri lekker genieten
Een ervaring rijkerquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:49 schreef espri het volgende:
We zouden van de week 2 dagen Lissabon doen maar vanwege storm gingen we na een halve dag weg, ben voor het eerst zeeziek geweest...40 knopen storm en alles donderde van mn nachtkastje. Heb ik dat ook maar eens meegemaakt.
Ja, het is echt genieten zo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh! Lekker!![]()
Hebben jullie het fijn?
Dat kan ik mij nou echt niet voorstellen.quote:
Puerto del Rosario ,Fuerte Fentura.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een ervaring rijker
Waar zijn jullie nu ergens?
Jups.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal in de friendzone bij Ienie?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nou echt niet voorstellen.
Lekker genieten!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:54 schreef espri het volgende:
[..]
Puerto del Rosario ,Fuerte Fentura.
Daar wordt ook hard aan gewerktquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Je hoort te kotsen van de cocktails, niet van zeeziek worden.
Ik hou van K1quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijken vanavond hoe Badr afgemaakt word
Geniet ze.quote:
Een aantal kuilen graven en afdekken zou de boel wel wat opleuken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
Veldrijden is ook wel echt een saaie sport tegenwoordig, zeg!
Enn paar scherpe pinnen erin.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een aantal kuilen graven en afdekken zou de boel wel wat opleuken.
Ik denk dat dat voor Mathieu ook nog niks zou uitmakenquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een aantal kuilen graven en afdekken zou de boel wel wat opleuken.
Dat vond ik ook mooier hoor die tijd Remy is wel co presentatorquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van K1![]()
Ik keek vroeger graag naar K1 gevechten ...kwam door mijn ex vriendje die er helemaal gek van was, Zo ben ik het gaan leren kijken en waarderen![]()
Maar op de een of andere manier boeit dit gevecht me geen ene reet![]()
Ik denk dat ik nog vast zit in de periode 2003-2007Peter Aerts, Ernesto Hoost, Remy Bonjasky ,Semmy Schilt ..mooie gevechten waren dat
Er is er maar 1 die wint en die heet vd Poelquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
Veldrijden is ook wel echt een saaie sport tegenwoordig, zeg!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enn paar scherpe pinnen erin.
Hoe laat is dat gevecht vanavond?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat vond ik ook mooier hoor die tijd Remy is wel co presentator
Het zegt me helemaal niets hoor, maar die gaat pittig door, begrijp ik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor Mathieu ook nog niks zou uitmaken
van 8 tot 11 op Veronicaquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe laat is dat gevecht vanavond?
Krijg je eerst al dat kleine grut te zienquote:
van der Poel gaat een stukje fietsen, en is al onder de douche geweest als de rest mag vechten om de tweede plek, zeg maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zegt me helemaal niets hoor, maar die gaat pittig door, begrijp ik.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
van der Poel gaat een stukje fietsen, en is al onder de douche geweest als de rest mag vechten om de tweede plek, zeg maar
Hier is het ook niet fijn om naar buiten te gaan.quote:
In Frankrijk hebben ze pas regenquote:
ja maar vorige week won ie niet .....quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
van der Poel gaat een stukje fietsen, en is al onder de douche geweest als de rest mag vechten om de tweede plek, zeg maar
Weet je t ongeveer plusminus zeker, die 10 uur? Want dat domme repeterende voorbeschouwingsgelul heb ik al wat te vaak gezien.quote:
Oh, daar gaat weer het één en ander sneuvelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze pas regen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, daar gaat weer het één en ander sneuvelen.
Afgelopen week in SpanjeSpanje ook vele overstromingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, daar gaat weer het één en ander sneuvelen.
Frankrijk heeft het redelijk nat de laatste maanden ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze pas regen
[ afbeelding ]
Daar is het al maanden van slag ja. Nja, van slag... Abnormale weersomstandigheden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen week in SpanjeSpanje ook vele overstromingen
Het is de schuld van de boeren. Zij zorgen voor klimaatverandering.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ja die zijn steeds de klos de laatste tijd
Suur zo'n buitje maar naar omgeving Sydney. Geen casualties svp.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frankrijk heeft het redelijk nat de laatste maanden ja.
Gelukkig heeft mn dochter er nu geen last van.. paar jaar terug 2x dr penthouse volgelopen met regen......quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het al maanden van slag ja. Nja, van slag... Abnormale weersomstandigheden.
Wat een verschillen hè. Je weet niet wat je ziet als je de grootte van alle branden ziet. En natuurlijk weer juist tijdens een hittegolf.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Suur zo'n buitje maar naar omgeving Sydney. Geen casualties svp.
Per luchtpost lijkt me het handigst.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Suur zo'n buitje maar naar omgeving Sydney. Geen casualties svp.
Ja, hij is inderdaad ook maar een mens. Heeft ook wel eens één slechte dag. Om de volgende dag weer oppermachtig te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar vorige week won ie niet .....
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Per luchtpost lijkt me het handigst.
Wat dan natuurlijk weer niet erg verantwoord isquote:
11 uit 12 wedstrijden heeft ie nu gewonnen volgens mijquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad ook maar een mens. Heeft ook wel eens één slechte dag. Om de volgende dag weer oppermachtig te zijn.
naast de spel spelen moest ik 65 losnummern opschrijven en ben nog niet klaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen week in SpanjeSpanje ook vele overstromingen
Weet de laatste svz niet maar wat een puinhoop idd. Iig nog steeds een grote fik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een verschillen hè. Je weet niet wat je ziet als je de grootte van alle branden ziet. En natuurlijk weer juist tijdens een hittegolf.
Veel schade, of kwestie van drogen en door weer?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn dochter er nu geen last van.. paar jaar terug 2x dr penthouse volgelopen met regen......
opschieten danquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
naast de spel spelen moest ik 65 losnummern opschrijven en ben nog niet klaar
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Per luchtpost lijkt me het handigst.
Maar er komt wel weer een nieuwe aflevering van air crash investigation.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dan natuurlijk weer niet erg verantwoord is
viel wel gelukkig wel mee.. maar toch .. leuk is anders.. ene kant wel jammer dat ze er niet meer woont, was wel een leuk flatje met een groot terrasquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel schade, of kwestie van drogen en door weer?
En tot 2x aan toe ook nog. Ehm, ja, zo iets zou ik wel willen bezitten in Spanje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
viel wel gelukkig wel mee.. maar toch .. leuk is anders.. ene kant wel jammer dat ze er niet meer woont, was wel een leuk flatje met een groot terras
Er gaat zoveel verloren, daar horen ze wereldwijd prioriteit aan te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:30 schreef Straatverlichting het volgende:
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/major-fire-updates * fuck*
Wat ik dan weer niet begrijp is dat er niet massaal heli's met van die waterzak- dingesen vanuit de "wereld" worden ingezet. Hmz, t zal wel.
Een heli met een waterzak doet niet veel tegen die bosbranden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:30 schreef Straatverlichting het volgende:
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/major-fire-updates * fuck*
Wat ik dan weer niet begrijp is dat er niet massaal heli's met van die waterzak- dingesen vanuit de "wereld" worden ingezet. Hmz, t zal wel.
Dit iddquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een heli met een waterzak doet niet veel tegen die bosbranden.
Nee, maar heel veel misschien? Ik roep ook maar wat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van... water dooft vuur. (behalve in de keuken)quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel waterdicht danquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En tot 2x aan toe ook nog. Ehm, ja, zo iets zou ik wel willen bezitten in Spanje.
Natuurgebieden kunnen zich herstellen na een brand. En zelfs nog goed ook. Op bewoonde gebieden kan je niet met water uit de lucht gooien. Volgens mij zijn daar ook al de grootste blusvliegtuigen ingezet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van... water dooft vuur. (behalve in de keuken)
Ja dat begrijp ik wel; dat herstel. Maar wanneer ik brandweerlieden met een soort mattenklopper zo'n fik zie proberen uit te slaan.. tja dan heb ik wel m'n twijfels. Maar goed, sterkte voor de aussies en zo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurgebieden kunnen zich herstellen na een brand. En zelfs nog goed ook. Op bewoonde gebieden kan je niet met water uit de lucht gooien. Volgens mij zijn daar ook al de grootste blusvliegtuigen ingezet.
Ah ja dusquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel; dat herstel. Maar wanneer ik brandweerlieden met een soort mattenklopper zo'n fik zie proberen uit te slaan.. tja dan heb ik wel m'n twijfels. Maar goed, sterkte voor de aussies en zo.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:41 schreef tonja het volgende:
Gaat het over Australië?
Geen zin om terug te lezen
Ja ook dat, en die herstellen niet echt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
Ik moet altijd aan die arme dieren denken die levend verbranden
indeed my ladyquote:
Wat sáái! Geen veterverhalen, niet nog eentje roken, niets...quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:43 schreef tonja het volgende:
Ik heb heugelijk nieuws. Ik hoef vandaag niet, ik herhaal: niet, naar de Appie
Dan brul ik ter compensatie wel af en toe 180quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat sáái! Geen veterverhalen, niet nog eentje roken, niets...
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:43 schreef tonja het volgende:
Ik heb heugelijk nieuws. Ik hoef vandaag niet, ik herhaal: niet, naar de Appie
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan brul ik ter compensatie wel af en toe 180
Toch is het best wel een effectieve manier om verspreiding tegen te gaan. Water enzo moet je steeds aanvullen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel; dat herstel. Maar wanneer ik brandweerlieden met een soort mattenklopper zo'n fik zie proberen uit te slaan.. tja dan heb ik wel m'n twijfels. Maar goed, sterkte voor de aussies en zo.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja ook dat, en die herstellen niet echt.
Kickboksen zijn alleen de laatste wedstrijden interessant.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef tonja het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem, wat moet ik vanavond nou kijken, darts of kickboksen..
Kickboksen natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef tonja het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem, wat moet ik vanavond nou kijken, darts of kickboksen..
Ik wil alleen Badr en die andere zien. De rest zal me worst wezen. Ik denk dat ik darts op de computer kijk en boksen op tv.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kickboksen zijn alleen de laatste wedstrijden interessant.
Ik hoef het allebei niet te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil alleen Badr en die andere zien. De rest zal me worst wezen. Ik denk dat ik darts op de computer kijk en boksen op tv.
Beide opties zijn wat mij betreft niet aantrekkelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef tonja het volgende:
Dan ontsnap jij mooi aan die verschrikkelijke keuzestress, jij mazzelkontquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef het allebei niet te zien.
Weer zo'n mazzelaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Beide opties zijn wat mij betreft niet aantrekkelijk
Als ze 't voor de verandering nou eens gingen mixen. Darters die pijltjes in kickboksers kwakken en dan in elkaar gehengst worden. Dán heb je kijkcijfers!quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil alleen Badr en die andere zien. De rest zal me worst wezen. Ik denk dat ik darts op de computer kijk en boksen op tv.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan ontsnap jij mooi aan die verschrikkelijke keuzestress, jij mazzelkont
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze 't voor de verandering nou eens gingen mixen. Darters die pijltjes in kickboksers kwakken en dan in elkaar gehengst worden. Dán heb je kijkcijfers!
die zijn pas vanaf 23 uur of zoquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:48 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Als ze 't voor de verandering nou eens gingen mixen. Darters die pijltjes in kickboksers kwakken en dan in elkaar gehengst worden. Dán heb je kijkcijfers!
[..]
Zou kijkenquote:
Ik denk dat de pijltjes afketsen tegen die spiermassa.quote:
Zo zien die lijven er wel uit jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijltjes afketsen tegen die spiermassa.
Ik zal het al voor me: één zo'n pijltje en "pfffffffff, die spierbundels lopen leeg!quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje zwaarder maken dan, en om de darters wat meer kans te geven de punten in tranquillizers dopen zodat de boksers wat tijddruk krijgen met dat meppen voor ze te suf wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten Prisha inzetten met haar boogschietskills.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal het al voor me: één zo'n pijltje en "pfffffffff, die spierbundels lopen leeg!
Dat is Saar, Prish is van de vuurwapensquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten Prisha inzetten met haar boogschietskills.
Oh ja? Dan zetten we ze beide maar in.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is Saar, Prish is van de vuurwapens
Och, Prish mag ook meedoen met haar flamethrower.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is Saar, Prish is van de vuurwapens
Better safe then sorryquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Dan zetten we ze beide maar in.
Pciesquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Dan zetten we ze beide maar in.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, Prish mag ook meedoen met haar flamethrower.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje zwaarder maken dan, en om de darters wat meer kans te geven de punten in tranquillizers dopen zodat de boksers wat tijddruk krijgen met dat meppen voor ze te suf worden
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje zwaarder maken dan, en om de darters wat meer kans te geven de punten in tranquillizers dopen zodat de boksers wat tijddruk krijgen met dat meppen voor ze te suf worden
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, Prish mag ook meedoen met haar flamethrower.
Was dat die pornofilm met onverwachte wending? Die heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag de hele film in mijn hoofd alweer voorbijkomen.
Ja, die met jou in de hoofdrol, waar je lekker los denkt te kunnen gaan en dat als verrassing Prish haar supersoaker op je knakworst los laat. Meer een soort verassing dus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat die pornofilm met onverwachte wending? Die heb ik niet gezien.
Ja koop je die shit slapen ze in de doosquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je op internet hele fijne comfortabele bedden vindt voor katten en honden en dan je denkt van oh ik wil dat ook.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die met jou in de hoofdrol, waar je lekker los denkt te kunnen gaan en dat als verrassing Prish haar supersoaker op je knakworst los laat. Meer een soort verassing dus.
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja koop je die shit slapen ze in de doos
Kan ik op die shit slapenquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja koop je die shit slapen ze in de doos
Blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die met jou in de hoofdrol, waar je lekker los denkt te kunnen gaan en dat als verrassing Prish haar supersoaker op je knakworst los laat. Meer een soort verassing dus.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je op internet hele fijne comfortabele bedden vindt voor katten en honden en dan je denkt van oh ik wil dat ook.
Knakworst in de fikquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blussen door 'm in de mosterd te hangen.
Brandende liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blussen door 'm in de mosterd te hangen.
Gekochtquote:
Ja nou dat valt wel meequote:Op zaterdag 21 december 2019 17:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat je alleen woont
quote:
Het is wederzijdsquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Met jou wil ik niet meer praten.
Gelukkig deden we dat al niet.quote:
Okquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig deden we dat al niet.
Ken jij de film: The good son. Daar speelt hij een geweldige rol in.quote:
Nee wie?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij de film: The good son. Daar speelt hij een geweldige rol in.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
Roofvogels maken handig gebruik van de vuren in Australië
https://www.nationalgeogr(...)s-animals-australia/
Dat jochie uit home alone. Een trillerfilm.quote:
Oh die crack headquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jochie uit home alone. Een trillerfilm.
wtfquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
Ga jij kijken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoorde rond elf uur en ik hoorde tussen 10 en 11.
Briljant en opportuun bedacht van ze.quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
Behoorlijk van het padje geraakt idd. Gebeurd vaak met die kindsterren.quote:
Kijk je vaker? Wat is er aantrekkelijk aan?quote:
Nee eigenlijk niet, maar deze wil ik wel zien. Eigenlijk omdat er zo'n ophef over gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk je vaker? Wat is er aantrekkelijk aan?
Hij is goed gekomen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behoorlijk van het padje geraakt idd. Gebeurd vaak met die kindsterren.
Ik hou niet van vechtenquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar deze wil ik wel zien. Eigenlijk omdat er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Mot je een dolk met een bel door je hoofd? Ohw stik.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot je een dolk met een bel door je hoofd? Ohw stik.
Nou genietquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar deze wil ik wel zien. Eigenlijk omdat er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Ik zag gister die stare down en schoot in de lach. Met hun platgeslagen en verkeerde kant op uitgedeukte koppen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, mannetjes hèquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag gister die stare down en schoot in de lach. Met hun platgeslagen en verkeerde kant op uitgedeukte koppen.
Idd veel ophef, dus misschien heul ff kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |