Hebben ze water-WiFi?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoppa gewoon openen vanuit de wasstraat
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Voxs het volgende:
Wat is het voordeel eigenlijk van giganet/ 5g? Het gaat zo al snel genoeg toch?
Leek mij ook. Of voor sommige bedrijfstakken misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengen
Awsss dikkopje nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikzakje gaat dood mensenhij heeft een gigantisch gezwel op zijn hoofd.
Nohquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu thuis weer inmiddelsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit je gewoon te fokken in de auto?
oogkasquote:
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ontsteking waarschijnlijk zo ver ik het kan zie en ik weet niet of ze dat wel of niet overleven.
echt niks aan meerquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Serious request te loeren lamlendig
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Charmian het volgende:
zijn we al los aan het gaan trouwens?
Van je buurvrouw toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.
Dat klinkt al wat beter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.quote:
Oh hopelijk is het dat en komt het helemaal goed met dikzakjequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenhedenquote:
En het is echt geen strontje van een ander vogeltje?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, eens, laat de natuur het maar regelen. Zeggen dat het wel goed komt durf ik niet meer te zeggen na pip.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.
quote:
En dropjes, pepermuntjes, alles om hoest te onderdrukken. En inderdaad, zakdoekjes ook. Op zulke gelegenheden is het nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenheden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo heftig voor je buurvrouw allemaal, hopelijk heeft ze veel steun van familie/omgeving
AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
Zonder wrijving geen glans
Dank je wel Luckyquote:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeL2B's Mixcloud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |