Hebben ze water-WiFi?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoppa gewoon openen vanuit de wasstraat
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Voxs het volgende:
Wat is het voordeel eigenlijk van giganet/ 5g? Het gaat zo al snel genoeg toch?
Leek mij ook. Of voor sommige bedrijfstakken misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voordeel is vooral voor het bedrijf dat het gaat aanbrengen
Awsss dikkopje nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikzakje gaat dood mensenhij heeft een gigantisch gezwel op zijn hoofd.
Nohquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu thuis weer inmiddelsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit je gewoon te fokken in de auto?
oogkasquote:
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ontsteking waarschijnlijk zo ver ik het kan zie en ik weet niet of ze dat wel of niet overleven.
echt niks aan meerquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Serious request te loeren lamlendig
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Charmian het volgende:
zijn we al los aan het gaan trouwens?
Van je buurvrouw toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben al lichtjes aan het wiebelen. Eerst nog naar een crematie zo..
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel gegaan met dat gezwel dan.
Dat klinkt al wat beter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.quote:
Oh hopelijk is het dat en komt het helemaal goed met dikzakjequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens vriendin die bachelor dieren geneeskunde heeft gedaan is het waarschijnlijk een abces en moet het gewoon even open knappen.
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenhedenquote:
En het is echt geen strontje van een ander vogeltje?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, eens, laat de natuur het maar regelen. Zeggen dat het wel goed komt durf ik niet meer te zeggen na pip.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij moet verder ook gewoon goed blijven eten (mijn taak) en voor de rest is het maar hopen op het beste en natuur maar haar dingen laten doen. Hij is helaas niet te vangen voor een antibiotica kuurtje.
quote:
En dropjes, pepermuntjes, alles om hoest te onderdrukken. En inderdaad, zakdoekjes ook. Op zulke gelegenheden is het nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet je snotlappen vergeten die heb ik altijd ruim nodig bij zulke gelegenheden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo heftig voor je buurvrouw allemaal, hopelijk heeft ze veel steun van familie/omgeving
AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
Zonder wrijving geen glans
Dank je wel Luckyquote:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakjeL2B's Mixcloud
oeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van dikzakje
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.
En heel heftig, zo plots je geliefde weg
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat uilen wel eens mensen aanvallen wist ik niet.
Was een oehoe en die zijn ook echt groot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aan
Is ook niet niks om je moeder zo alleen te zien nee.. Fijn dat ze het een plek heeft weten te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, haar kinderen zijn dag en nacht bij haar en familie/vrienden komen af en aan. Ze is een heel nuchtere vrouw wel, maar ik vermoed nu vooral nog inde 'onwerkelijk' fase.
En heel heftig, zo plots je geliefde weg
Merciquote:
Dat is ook wat zeg. Aan de andere kant is een lang ziektebeeld ook niets, maar dan weet je min of meer al wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn moeder had hetzelfde, mijn vader ook opeens overleden. Maar ze heeft zich er echt goed doorheengeslagen. Ik denk dat ik er meer moeite mee had om haar zo in d'r eentje te zien zitten,
Dag Voxsje!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
MerciIk moet er vandoor, tot later
Tot straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
MerciIk moet er vandoor, tot later
Voor de nabestaanden is het kut, voor de overledene zelf beter. Andersom is het voor de overledene kut geweest maar de nabestaanden hebben wel goed afscheid kunnen nemen. Aan de andere kant, je geliefde te zien lijden lijkt me ook niets. Het is gewoon allemaal nietsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook wat zeg. Aan de andere kant is een lang ziektebeeld ook niets, maar dan weet je min of meer al wat er komen gaat.
Dat was in Landerd, dat doen ze alleen om hun nest te beschermen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
een paar jaar geleden had je toch zo'n terroruil...kweenie meer waar dat was, maar die viel constant mensen aan
Dat laatste zat ik me ook net te bedenken. Het beste is gewoon om niet geboren te worden, maar dan mis je ook weer zoveel moois.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor de nabestaanden is het kut, voor de overledene zelf beter. Andersom is het voor de overledene kut geweest maar de nabestaanden hebben wel goed afscheid kunnen nemen. Aan de andere kant, je geliefde te zien lijden lijkt me ook niets. Het is gewoon allemaal niets
jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik me ook net te bedenken. Het beste is gewoon om niet geboren te worden, maar dan mis je ook weer zoveel moois.
zo had mijn moeder het ooit eens toen ik een klein charretje was aan de stok met een zwaan...die zwaan wilde mij aanvallen om haar kleintje te beschermen, mijn moeder deed hetzelfde haar kleintje beschermenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was in Landerd, dat doen ze alleen om hun nest te beschermen.
Zwanen moet je echt mee oppassen. Met een klap van een vleugel kan je zomaar iets breken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo had mijn moeder het ooit eens toen ik een klein charretje was aan de stok met een zwaan...die zwaan wilde mij aanvallen om haar kleintje te beschermen, mijn moeder deed hetzelfde haar kleintje beschermen
met een klap van mijn moeders tas ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zwanen moet je echt mee oppassen. Met een klap van een vleugel kan je zomaar iets breken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
met een klap van mijn moeders tas ook
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
met een klap van mijn moeders tas ook
Door jou, of door bezempie?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Afspraak gecanceld. Dat lucht op.
Door mij en hij was niet met bezemquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door jou, of door bezempie?
is hij niet leuk dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een vriend die langs wilde komen voor eten en een filmpje maar waar ik geen zin in had.
hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijken vanavond hoe Badr afgemaakt word
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.quote:
van 8 tot 11quote:
of reclameblokken van een half uurquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van 8 tot 11en de wedstrijd is 5 ronden van 3 min, dus zal wel vanaf 10 uur worden
Allemaal in de friendzone bij Ienie?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwen.
hm wel bijzonder als hij zonder vriendin een filmpje komt kijken, of het moet een hele goede vriend zijn...mja het gaat toch niet doorquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een vriend en collega en bezet en niet mijn type om mee te daten, maar dus wel als vriend.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwen.
quote:
ook al? wat een afzeggingen vandaagquote:
eej dobberende dame...alles wel?quote:
wrom niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
petzen, ik was sowiezo niet gegangen
Zeker, 26 graden, zittend aan het zwembad met een koud biertje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej dobberende dame...alles wel?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker, 26 graden, zittend aan het zwembad met een koud biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |