Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
Ik ben wel toffer trouwens. En ook nog eens bijna mod van deze toko
🤢quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha
Gratis kikkerbilletjes
Voor bewijs dat je mod gaat worden moeten we je foto checken? Vreemde wijze van solliciteren welquote:
Oh dat, nee dat ik mod word is algemene kennis. Het moet alleen nog ff officieel worden gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor bewijs dat je mod gaat worden moeten we je foto checken? Vreemde wijze van solliciteren wel
Gastquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe pizzapunt is wel een pixzaPUNT HE
Durf te beweren dat die kerstboom nog voor de foto vol zuurstokken hingquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe pizzapunt is wel een pixzaPUNT HE
Ik ben er nog.quote:
Wanneer ben je weggezapt? Wright v Malicdem was heerlijkquote:
Halverwege Benito, toen was ik wel klaar met die haperingen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer ben je weggezapt? Wright v Malicdem was heerlijk
Oh, Wright kwam 2-1 voor in sets en 2-0 voor in legs. Toen pakte Malicdem alsnog de set; stond het 2-2, ging Malicdem naar 0-2 voor in de vijfde set; die ging choken. Wright maakte 2-2 met een 140 finish voorafgaand een 162 via t18 3x. Toen tiebreakgenot en Wright dreef boven via sudden death op 5-5.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halverwege Benito, toen was ik wel klaar met die haperingen.
Ben maar een film gaan kijken.
Oh dacht dat Wright wel simpeler zou winnen (met al mijn dagjesvolkkennis)quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Wright kwam 2-1 voor in sets en 2-0 voor in legs. Toen pakte Malicdem alsnog de set; stond het 2-2, ging Malicdem naar 0-2 voor in de vijfde set; die ging choken. Wright maakte 2-2 met een 140 finish voorafgaand een 162 via t18 3x. Toen tiebreakgenot en Wright dreef boven via sudden death op 5-5.
Leek ook dat hij 3-1 ging winnen, maar toen hij op 2-0 stond in de vierde set raakte hij even helemaal niets meerquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat Wright wel simpeler zou winnen (met al mijn dagjesvolkkennis)
Darts blijft een vreemd spelletje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leek ook dat hij 3-1 ging winnen, maar toen hij op 2-0 stond in de vierde set raakte hij even helemaal niets meer.
Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts blijft een vreemd spelletje.
Kan het daarom nooit serieus nemen wanneer mensen zeggen dat iemand nu echt mentaal gebroken is, hoe vaak ik wel niet gezien heb dat het dan alsnog omdraait
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).
Marcel Maijer is het ergst van allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.
Mi gado wat een figuren.
Meh, Bazar is niet aan mij besteed. Niet met zo'n grote groep zonder echt keus qua gerechten te hebben.quote:
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, Bazar is niet aan mij besteed. Niet met zo'n grote groep zonder echt keus qua gerechten te hebben.
🍔quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikwat heb je daar gegeten dan?
Ja, maar de organisatie had de maaltijden al zelf doorgegevenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikwat heb je daar gegeten dan?
🍟quote:
Ja dat krijg je als je met zo'n grote groep uit eten gaat. Matig wel ja. Klinkt wel als goed restaurantje als ik het zo leesquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar de organisatie had de maaltijden al zelf doorgegevener is keus, maar niet in dit geval. Heb wat van een kip/biefstuk spies gegeten. Enigszins matig bereid vlees ook.
Neequote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Etenweten jullie al wat je gaat eten met kerst?
Vooral veel vlees.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Ja precies, daarbuiten was het ook gewoon enorm rumoerig dus echt goed gesprekken kon je niet hebben. Beter was geweest om in een restaurant verschillende tafels te doen, heb je ook meer mogelijkheid om te wisselen van gesprekspartner. Nu was het een zo'n lange rij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je met zo'n grote groep uit eten gaat. Matig wel ja. Klinkt wel als goed restaurantje als ik het zo lees
Geen idee, maar waarschijnlijk veelquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarschijnlijk veel
Gourmetten in ieder geval tweede kerstdag. En dat is erg uniek bij ons aangezien er meestal een totale niet-kerstmaal op tafel komtquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, is dit even fijn uniek dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gourmetten in ieder geval tweede kerstdag. En dat is erg uniek bij ons aangezien er meestal een totale niet-kerstmaal op tafel komt
Eerste kerstdag bij mijn pa en ik gok dat die wel traditioneel gaat koken met stoofpeertjes en kip uit de oven oid, ook lekker verder
Jij dan?
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef Crack_ het volgende:
surpriseeeeeequote:Op zaterdag 21 december 2019 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Eet bij mams, maar heb nog niks gehoord van haar.
Ja vind ik wel. Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, is dit even fijn uniek dan?
En klinkt allemaal goed jahier geen idee, denk ook een van de twee dagen gourmetten hmhmmm
Snapte wat je bedoelde hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wist het juiste woord niet en ik zie nu overigens dat dandy totaal verkeerd gekozen is en niet bijzonder veel met eten te maken heeft![]()
Laten we het op kritisch houden
Mijn kindjes zweren we allemaal dat Badr Rico de moeder gaat neuken, wollah.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Vanavond gaat Badr helemaal de herres in worden geslagen
en, vind je dat beter?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat er daadwerkelijk kerstmaal gedaan wordt ipv fondue of gourmet
dandy?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Ik hou er wel vanMaar vooral mijn broertje kan af en toe nogal wat dandy zijn wanneer het op eten aankomt, en dan vind hij het te simpel en alles. En ze eten ook semi-vega de laatste jaren. Maar hij werkt nu behoorlijk veel voor het eerst in zijn leven dus hij zal allang blij zijn dat hij niet veel hoeft te doen
moest gewoon aan daddy denkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wist het juiste woord niet en ik zie nu overigens dat dandy totaal verkeerd gekozen is en niet bijzonder veel met eten te maken heeft![]()
Laten we het op kritisch houden
Ja verkeerde woordkeusquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, vind je dat beter?
[..]
dandy?
Verder klinkt wel als iemand die ik lekker zou vinden koken maar je smaak moet ook gewoon beetje overeen komen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest gewoon aan daddy denken
'kan af en toe wat daddy zijn' oke
hee sgatquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest gewoon aan daddy denken
'kan af en toe wat daddy zijn' oke
Die hebben zeker niet gezien dat Badr als een huilend kind de ring uitliep de vorige keer. Rico gaat flink herres schoppen vanavondquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snapte wat je bedoelde hoor.
[..]
Mijn kindjes zweren we allemaal dat Badr Rico de moeder gaat neuken, wollah.
Dus zou leuk zijn als het niet gebeurt.
hm, wel jammer dat ie minder tevreden is met minder speciaal. Alles even leuk vindenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verkeerde woordkeusAl is hij wel dandy verder, maar dat heeft niks met zijn smaak qua eten te maken
Nee gewoon dat hij niet snel tevreden is met wat hij voorgeschoteld krijgt. Moet allemaal wat specialer zijn.
geen probleeeeeeeeemquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]nu krijg ik vreemde gedachten bij mijn broertje dankje
Als ik naar dat kerstmaaltijden topic kijk op FOK! vind ik het meeste ook zo'n overloadquote:
Ja, achja, voordeel is wel weer dat als je bij hem eet altijd tevreden naar huis gaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm, wel jammer dat ie minder tevreden is met minder speciaal. Alles even leuk vinden
[..]
geen probleeeeeeeeem
Niet twee dagen compleet je buik vol eten is ook wel fijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, achja, voordeel is wel weer dat als je bij hem eet altijd tevreden naar huis gaat
hmm, ik moet nog afspreken met een maat van me, wellicht ga ik dat gewoon voorstellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha snap ik welgewoon alsnog binnenkort doen
hoe ist? of had je dat al gezegd in dit topic, ben te lui om terug te lezenquote:
Ja precies. Daarbij is 3de kerstdag bij ons altijd voor een oma die dan jarig is, en ditmaal vieren we dat bij mijn pa, die catering heeft ingehuurd dus dat wordt ook een shitload aan eten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet twee dagen compleet je buik vol eten is ook wel fijn
één dag compleet vol eten en dronken worden en de ander netter
jaaa gezelliggggquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, ik moet nog afspreken met een maat van me, wellicht ga ik dat gewoon voorstellen
ik leef, doe mn ding en dat is prima maar haal er verder niet super veel plezier uit ofzo. Komt wel weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe ist? of had je dat al gezegd in dit topic, ben te lui om terug te lezen
aww jammerquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa gezelligggg
[..]
ik leef, doe mn ding en dat is prima maar haal er verder niet super veel plezier uit ofzo. Komt wel weerWIL EEN LEUKE BAAN >:(
hoe is het daar?
rustig aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aww jammerja gaat goed op school, beetje gestressd laatste tijd maar verder wel oké
je bent zelf onzinquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:39 schreef Crack_ het volgende:
(en ik heb het ook vaak maar ook dat vind ik onzin)
Nou jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rustig aanstress in dit leven is eigenlijk zo'n onzin
ook eensquote:
hmm rationeel bekeken vind ik van niet, maar zo werken onze hersenen niet dusmjaquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Op sommige momenten is stress toch best gerechtvaardigd?
truequote:Op zaterdag 21 december 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rustig aanstress in dit leven is eigenlijk zo'n onzin
OFNIEquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tandjes, het voelt als -10 buiten
Ik vond het wel meevallen zojuistquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook eens
[..]
hmm rationeel bekeken vind ik van niet, maar zo werken onze hersenen niet dusmja
Je moet dan ook niet buiten komen rare jongenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nokia is echt oudtwitter:spectatorindex twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 13:42:42Year foundedXiaomi: 2010Oppo: 2004Sony Mobile: 2001 Google: 1998HTC: 1997Huawei: 1987ZTE: 1985Apple: 1976Sony: 1946Samsung: 1938Motorola: 1928Ericsson: 1876Nokia: 1865 reageer retweet
De wind maakt het frisquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen zojuist
Als jij flink in de schulden zit en alles dreigt te verliezen om maar een voorbeeld te geven vind ik dat toch wel een rechtvaardige reden om te stressenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? omdat ik geen reden kan bedenken waarom wel?
Ik ook, want emoties maar rationeel dus nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij flink in de schulden zit en alles dreigt te verliezen om maar een voorbeeld te geven vind ik dat toch wel een rechtvaardige reden om te stressen
Ah, die was hier enigszins afwezigquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wind maakt het fris
ziet er altijd zo gezellig uit die houten hutjesdingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk is er in Emmen nog wel gewoon een glazen huis (lol)
Tuurlijk wel, want je raakt alles kwijt. Kijk als je bang bent om alles te verliezen maar daar is geen grondige reden voor dan is het emotie maar als zoiets realiteit wordt is het toch gewoon ratio?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, want emoties maar rationeel dus niet
Nee want je hebt zelf verzonnen dat je daar waarde aan hecht, je leven is niks waardquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want je raakt alles kwijt. Kijk als je bang bent om alles te verliezen maar daar is geen grondige reden voor dan is het emotie maar als zoiets realiteit wordt is het toch gewoon ratio?
Ratio is beeldvorming op basis van feiten. Nou ja, als dat je feiten zijn vind ik stressen in dat geval toch redelijk rationeel
Vind dit wel beetje nihilistischquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want je hebt zelf verzonnen dat je daar waarde aan hecht, je leven is niks waardje gaat dood en dati s het enige wat je weet
Wat merk je er voor voordelen aan bij jezelf dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Die instelling is natuurlijk ook wel overtrokken maar ik heb er heel veel aan. Vooral in deze Westerse samenleving waar we overstroomt zijn met rijkdom
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want je hebt zelf verzonnen dat je daar waarde aan hecht, je leven is niks waardje gaat dood en dati s het enige wat je weet
dat je je geen zorgen hoeft te maken over bijna alles in je levenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat merk je er voor voordelen aan bij jezelf dan?
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je je geen zorgen hoeft te maken over bijna alles in je leven
:squote:
Hoe heb je dat bereikt dan? Veel spirituele shizzles erover gelezen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je je geen zorgen hoeft te maken over bijna alles in je leven
is toch niks spiritueels aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bereikt dan? Veel spirituele shizzles erover gelezen?
Veel gelezen ja maar ook gewoon bij jezelf nagaan 'maar wat boeit het eigenlijk', en juist niet spiritueelquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk alleen zijn en blijven, geen waarde hechten aan bezittingen en je bent al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bezittingen: eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk alleen zijn en blijven, geen waarde hechten aan bezittingen en je bent al een heel eind op weg.
Meeste mensen worden echter niet vrolijk van zo'n leven.
Daarom zouden we onderlinge relaties tussen fokkers moeten promotenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bezittingen: eens
Alleen zijn: Nee. Mensen zijn sociale dieren. Een geïsoleerd leven is bewezen dat je daar sneller dood doorgaat
er zijn mensen die daar baat bij hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bezittingen: eens
Alleen zijn: Nee. Mensen zijn sociale dieren. Een geïsoleerd leven is bewezen dat je daar sneller dood doorgaat
Lol homofielquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom zouden we onderlinge relaties tussen fokkers moeten promoten
Dit geloof ik ook welquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
er zijn mensen die daar baat bij hebben
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
alle rationaliteit is geboren uit irrationaliteit ... taal is een leugen, lees beckett
En wat voor soort mensen denk je dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
er zijn mensen die daar baat bij hebben
mensen die daar baat bij hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor soort mensen denk je dan?
mensen die onafhankelijkheid verkiezen boven allesquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor soort mensen denk je dan?
mensen met bruin haar maar kan ook blond zijn of rood of zwartquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mensen die onafhankelijkheid verkiezen boven alles
Ja, die zeggen dat ze dat doen. Maar je weet niet hoe hun mentale gezondheid isquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mensen die onafhankelijkheid verkiezen boven alles
Grappig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen over een baby dat een bepaald iets niet at, volgens mij zout. De dokters dachten: maar je gaat dood zonder. Forceerden om toch zout te eten, bleek dat kind allergisch te zijn daarvoor en het daarom te weigeren. Dat iets in de regel mensen gezonder maakt betekent niet dat het altijd gezonder maakt.
We weten wel dat niet alles voor iedereen geldt dus de kans is super klein dat dit bij sociaal zijn ineens wel zo zou zijn, tochquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die zeggen dat ze dat doen. Maar je weet niet hoe hun mentale gezondheid is
Dit is ook wel zo. Al komt iemand zn persoonlijke mening over kwaliteit van leven wel goed overeen met iemand zn gezondheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb geen idee. Maar ik heb toch het gevoel dat dit wel iets zwaarder weegt dan een allergie voor iets wat iedereen nodig zou hebben zoals Naatje als voorbeeld aangeeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We weten wel dat niet alles voor iedereen geldt dus de kans is super klein dat dit bij sociaal zijn ineens wel zo zou zijn, toch
zout niet nodig hebben is best bizar hequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb geen idee. Maar ik heb toch het gevoel dat dit wel iets zwaarder weegt dan een allergie voor iets wat iedereen nodig zou hebben zoals Naatje als voorbeeld aangeeft.
betekent ongelukkig zijn dat je een slechte mentale gezondheid hebt? je kunt kiezen voor een leven gevuld met relaties en mensen en nog steeds dagelijk diep lijden ervaren, net zoals je je kunt afzonderen en heel erg kunt lijden. ik vind het te makkelijk om iedere alternatieve levenshouding af te doen met psychologismequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zout niet nodig hebben is best bizar he
Ik doe niks met iets af. Het is een gevoel wat ik heb, geen losstaand feitquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
betekent ongelukkig zijn dat je een slechte mentale gezondheid hebt? je kunt kiezen voor een leven gevuld met relaties en mensen en nog steeds dagelijk diep lijden ervaren, net zoals je je kunt afzonderen en heel erg kunt lijden. ik vind het te makkelijk om iedere alternatieve levenshouding af te doen met psychologisme
wat is je definitie van gezondquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
Kan een mens ongelukkig en gezond zijn?
Fysiek gezien kun je gezond en ongelukkig zijn. Of je ook mentaal 100% gezond bent als je ongelukkig bent is een ount van discussie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
maar zijn ze ongezond? *thinking emoji*quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee Naatje, magnetronmaaltijden zijn niet gezond, daar ga je deze discussie niet voor gebruiken!
Vroeger wel. Tegenwoordig steeds minderquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar zijn ze ongezond? *thinking emoji*
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee Naatje, magnetronmaaltijden zijn niet gezond, daar ga je deze discussie niet voor gebruiken!
Heb je al nieuwe kleren gekocht?quote:
Dit is ook een mooie discussie hoor, kun je één product wel echt ongezond noemen want gaat meer om wat je nog meer eet en hoe vaak je dat product dan eet blablaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig steeds minder
Nee, ik vond nog een schoon shirt gelukkig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe kleren gekocht?
Ik kreeg veel positieve feedback op mijn kersttrui
Dat is wel lastig ja. Ik zou bijvoorbeeld een pizza niet per definitie ongezond noemen. Maar als je dezelfde pizza meermaals per week eet wordt de pizza die je eerst niet ongezond noemde wel ongezonderquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie discussie hoor, kun je één product wel echt ongezond noemen want gaat meer om wat je nog meer eet en hoe vaak je dat product dan eet blabla
Want enkel een appel eten je hele leven lang is ook niet 'gezond'
Blij dat ik hier van af ben, moeilijk gedoe![]()
Ja dat dusquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Ik zou bijvoorbeeld een pizza niet per definitie ongezond noemen. Maar als je dezelfde pizza meermaals per week eet wordt de pizza die je eerst niet ongezond noemde wel ongezonder
Is er iets wat jij sowieso, ongeacht de hoeveelheid die je er van eet, ongezond zou noemen?quote:
Hmmm, haha ik weet nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er iets wat jij sowieso, ongeacht de hoeveelheid die je er van eet, ongezond zou noemen?
Denk het jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Bijna al het ongezonde is 'niet gezond maar ook niet per definitie ongezond'
welke zijn dat, geef eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, misschien die Freak Shakes. Die durf ik wel echt ongezond te noemen
Beter een chakrakaars onder je hoofd om negatieve energie te verwijderenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
je kunt zo 'ongezond' eten als je wil, als je maar op het eind van de week een chakra-kaars op je hoofd zet om de negatieve energieën te verwijderen
Ik ben weer begonnen met aderlatenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
je kunt zo 'ongezond' eten als je wil, als je maar op het eind van de week een chakra-kaars op je hoofd zet om de negatieve energieën te verwijderen
quote:
is van vergelijkbare omvang jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Charles steekt zijn chakra-kaars liever ergens anders in
Je krijgt er gratis insulinepompje bijquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit er lekker uit zien
maar wat is ongezond dan, want als het niks doet met je lichaam op de lange termijn?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat je in Amerika wel een aantal echt ongezonde dingen kan vinden trouwens
Lolquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt er gratis insulinepompje bij
Diameter:6,5 cm 21cm hoogquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is van vergelijkbare omvang ja
1quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En voor hoeveel personen is zo'n ding
Zijn ook best lekker. Je voelt alleen je tanden wegrotten van de zoetheid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit er lekker uit zien
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh het is voor meerdere dagen? dat is wel nice
Ja maar goed, 1 keertje kan geen kwaad. Doe eens gek!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn ook best lekker. Je voelt alleen je tanden wegrotten van de zoetheid.
True. Plus ik kan het hebben met m'n gewichtquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar goed, 1 keertje kan geen kwaad. Doe eens gek!
:s sorry spijt me heel ergquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon toetje hoorJe hebt als voorgerecht alleen nog maar een bucket wings op en als hoofdgerecht een enorme steak met patat. En dan al om een doggybag vragen?
Amateur
Laten we daar nu maar even geen grapjes over maken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
True. Plus ik kan het hebben met m'n gewicht
Daarom beetje balansweek erna toch.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende week wordt al lastig zat om gezond bezig te zijn.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we daar nu maar even geen grapjes over maken.
Ja dat moet wel lukken. Op 31-12 na.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom beetje balansweek erna toch.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:s sorry spijt me heel erg
Ik zou echt over mn grens heen gaan in dat land, want je hebt er toch voor betaald en dan moet je het opeten maar ik zit vol en wat een ramp
Helemaal niet. Gewoon gezond eten met kerst. Beetje sporten erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende week wordt al lastig zat om gezond bezig te zijn.
Dat lukt bijna niemandquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gewoon gezond eten met kerst. Beetje sporten erbij.
lmfaoquote:
klotsbuikquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ook ja.
Gratis refill?!? Ja maar je hebt al een liter op, ja maar het is gratis
Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat moet wel lukken. Op 31-12 na.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lukt bijna niemand
Snap ik ja, ach die paar dagen. Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.
De drank is er al. Ga lekker taartje maken, wordt ook snoepen.
dranktaartquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week erop ben ik jarig, dan wordt het ook moeilijk.
De drank is er al. Ga lekker taartje maken, wordt ook snoepen.
zwollequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Om 15.42 zit ik in de trein van Amsterdam Zuid naar Zwolle
Zwolle is leuk!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, oke nee dit ga ik ook echt meteen vergeten maar grappig gabeetje leuk bedachtquote:
Moet je daar doen dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet toch gewoon werken. Dan ben je maar twee dagen ongezond bezigquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik best, maar niet komende week![]()
Dalfsen is ook leuk, volgens mij?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga daar maar een aantal minuten zijn, eindbestemming is Dalfsen
Dacht meer aan oreotaart of cuberdontaart, maar kan ook opzoeken hoe ik mijn mede in de taart kan verwerken.quote:
Ja klopt. Maar die 2 dagen verpesten veel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je daar doen dan?
[..]
Je moet toch gewoon werken. Dan ben je maar twee dagen ongezond bezig
Ik ken een aantal leuke dames in Zwollequote:
Vooral de landal greenparks ding dat erbij zitquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dalfsen is ook leuk, volgens mij?
Jij hebt in ieder stadje een ander schatje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken een aantal leuke dames in Zwolle
Hoeveel was je van plan te eten danquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die 2 dagen verpesten veel.
Neuh valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder stadje een ander schatje.
Veulquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel was je van plan te eten dan
Hm, weet niet of dat er echt goed uit gaat komen qua smaak. Dan beter een losse lekkere taart + lekker drankje erbijquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht meer aan oreotaart of cuberdontaart, maar kan ook opzoeken hoe ik mijn mede in de taart kan verwerken.
Dat heeft dan weer niks met Dalfsen te maken tochquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral de landal greenparks ding dat erbij zit
Maandag ook een borrel op werk, ook wel met vette hap. Kerstavond nog wat lekkers en dan hoppa de kerst in.quote:
Goed bezig. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik ga maken eerste kerstdag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maandag ook een borrel op werk, ook wel met vette hap. Kerstavond nog wat lekkers en dan hoppa de kerst in.
Ik ben op beide kerstdagen niet thuis dus dat scheelt wat dat betreft wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik ga maken eerste kerstdag.
Zou gewoon naar Maccie gaan en daar Gloria in excel sheets deo zingen terwijl je je McKroketje verorbertquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik ga maken eerste kerstdag.
Eerste kerstdag thuis. Boom vol cadeautjes. Drie man en een hond op bezoek. Eentje die geen varkensvlees mag de ander wil geen lam eten. Daar gingen m'n eerste ideeën voor het hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op beide kerstdagen niet thuis dus dat scheelt wat dat betreft wel.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou gewoon naar Maccie gaan en daar Gloria in excel sheets deo zingen terwijl je je McKroketje verorbert
G E N O T. Ik hoor wel hoelaat en waar ik verwacht word.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerste kerstdag thuis. Boom vol cadeautjes. Drie man en een hond op bezoek. Eentje die geen varkensvlees mag de ander wil geen lam eten. Daar gingen m'n eerste ideeën voor het hoofdgerecht.
Dus nu even kijken of ik wat speciaals wil doen zoals parelhoen, fazant of kwartel of dat ik makkelijk ga doen en een hele kip doe of misschien een roast inclusief alles wat erbij hoort
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Ooh mannnnnnnn, wil zo graag nieuwe jas kopen maar kan eigenlijk niet
voor jezelf?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Nu naar maccie gedaan, vier menuutjes halen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
G E N O T. Ik hoor wel hoelaat en waar ik verwacht word.
kat mag ook een hapje als ie wilquote:
I knowquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kat mag ook een hapje als ie wil
maar nee ik ga niet halen, zijn nu wel twee menuutjes voor maarrr 7,50![]()
Ik vind het niet zo lekker. Was nog bij dure restaurants ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om parelhoen of fazant te moeten eten#durftezeggen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om parelhoen of fazant te moeten eten#durftezeggen
Of gewoon kip. Kip blijft beste.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker. Was nog bij dure restaurants ook.
Geef mij maar gewoon lam of rund als ik toch vlees moet eten.
had van de week al twee gehaaldquote:
anal fabquote:
Heb niet zoveel met wild enzo.quote:
Ik ben niet zo goed in straattaalquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel dus je kan niet eens lezen wat daar staat
Heb eindelijk mijn mede.quote:
Ben geen grote fan van. Niks mis mee, maar hoeft voor mij niet.quote:
dank jequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had van de week al twee gehaalddus ik sla nu wel even over
[..]
anal fab
Jij zou een goeie competitieve eter zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had van de week al twee gehaalddus ik sla nu wel even over
[..]
anal fab
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eindelijk mijn mede.
[..]
Ben geen grote fan van. Niks mis mee, maar hoeft voor mij niet.
Besteld, maar was weg in de post, en had geen briefje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vorige week ook al toch? of toen besteld
IK HOU NIET VAN COMPETITIESquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou een goeie competitieve eter zijn
is gewoon Modern Nederlandsquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in straattaal
neequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vier je oud en nieuw in Den Haag?
Zou wel kijken als je mukbangkanaal begintquote:
oh shit, nou ja gelukkig is het goedgekomenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Besteld, maar was weg in de post, en had geen briefje.
Had loka waarschijnlijk weg gegooid, maar ok.
Ik baalde, want 100 euro weg
Maar buurvrouw kwam donderdagavond langs met het pakket.
Hm, zou ook wel maken als ik er rijk van zou wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel kijken als je mukbangkanaal begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |