Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
Ik ben wel toffer trouwens. En ook nog eens bijna mod van deze toko
🤢quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha
Gratis kikkerbilletjes
Voor bewijs dat je mod gaat worden moeten we je foto checken? Vreemde wijze van solliciteren welquote:
Oh dat, nee dat ik mod word is algemene kennis. Het moet alleen nog ff officieel worden gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor bewijs dat je mod gaat worden moeten we je foto checken? Vreemde wijze van solliciteren wel
Gastquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe pizzapunt is wel een pixzaPUNT HE
Durf te beweren dat die kerstboom nog voor de foto vol zuurstokken hingquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe pizzapunt is wel een pixzaPUNT HE
Ik ben er nog.quote:
Wanneer ben je weggezapt? Wright v Malicdem was heerlijkquote:
Halverwege Benito, toen was ik wel klaar met die haperingen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer ben je weggezapt? Wright v Malicdem was heerlijk
Oh, Wright kwam 2-1 voor in sets en 2-0 voor in legs. Toen pakte Malicdem alsnog de set; stond het 2-2, ging Malicdem naar 0-2 voor in de vijfde set; die ging choken. Wright maakte 2-2 met een 140 finish voorafgaand een 162 via t18 3x. Toen tiebreakgenot en Wright dreef boven via sudden death op 5-5.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halverwege Benito, toen was ik wel klaar met die haperingen.
Ben maar een film gaan kijken.
Oh dacht dat Wright wel simpeler zou winnen (met al mijn dagjesvolkkennis)quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Wright kwam 2-1 voor in sets en 2-0 voor in legs. Toen pakte Malicdem alsnog de set; stond het 2-2, ging Malicdem naar 0-2 voor in de vijfde set; die ging choken. Wright maakte 2-2 met een 140 finish voorafgaand een 162 via t18 3x. Toen tiebreakgenot en Wright dreef boven via sudden death op 5-5.
Leek ook dat hij 3-1 ging winnen, maar toen hij op 2-0 stond in de vierde set raakte hij even helemaal niets meerquote:Op zaterdag 21 december 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat Wright wel simpeler zou winnen (met al mijn dagjesvolkkennis)
Darts blijft een vreemd spelletje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leek ook dat hij 3-1 ging winnen, maar toen hij op 2-0 stond in de vierde set raakte hij even helemaal niets meer.
Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts blijft een vreemd spelletje.
Kan het daarom nooit serieus nemen wanneer mensen zeggen dat iemand nu echt mentaal gebroken is, hoe vaak ik wel niet gezien heb dat het dan alsnog omdraait
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).
Marcel Maijer is het ergst van allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.
Mi gado wat een figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |