Ja vind ik wel. Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, is dit even fijn uniek dan?
En klinkt allemaal goed jahier geen idee, denk ook een van de twee dagen gourmetten hmhmmm
Snapte wat je bedoelde hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wist het juiste woord niet en ik zie nu overigens dat dandy totaal verkeerd gekozen is en niet bijzonder veel met eten te maken heeft![]()
Laten we het op kritisch houden
Mijn kindjes zweren we allemaal dat Badr Rico de moeder gaat neuken, wollah.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Vanavond gaat Badr helemaal de herres in worden geslagen
en, vind je dat beter?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat er daadwerkelijk kerstmaal gedaan wordt ipv fondue of gourmet
dandy?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Ik hou er wel vanMaar vooral mijn broertje kan af en toe nogal wat dandy zijn wanneer het op eten aankomt, en dan vind hij het te simpel en alles. En ze eten ook semi-vega de laatste jaren. Maar hij werkt nu behoorlijk veel voor het eerst in zijn leven dus hij zal allang blij zijn dat hij niet veel hoeft te doen
moest gewoon aan daddy denkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wist het juiste woord niet en ik zie nu overigens dat dandy totaal verkeerd gekozen is en niet bijzonder veel met eten te maken heeft![]()
Laten we het op kritisch houden
Ja verkeerde woordkeusquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, vind je dat beter?
[..]
dandy?
Verder klinkt wel als iemand die ik lekker zou vinden koken maar je smaak moet ook gewoon beetje overeen komen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest gewoon aan daddy denken
'kan af en toe wat daddy zijn' oke
hee sgatquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest gewoon aan daddy denken
'kan af en toe wat daddy zijn' oke
Die hebben zeker niet gezien dat Badr als een huilend kind de ring uitliep de vorige keer. Rico gaat flink herres schoppen vanavondquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snapte wat je bedoelde hoor.
[..]
Mijn kindjes zweren we allemaal dat Badr Rico de moeder gaat neuken, wollah.
Dus zou leuk zijn als het niet gebeurt.
hm, wel jammer dat ie minder tevreden is met minder speciaal. Alles even leuk vindenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verkeerde woordkeusAl is hij wel dandy verder, maar dat heeft niks met zijn smaak qua eten te maken
Nee gewoon dat hij niet snel tevreden is met wat hij voorgeschoteld krijgt. Moet allemaal wat specialer zijn.
geen probleeeeeeeeemquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]nu krijg ik vreemde gedachten bij mijn broertje dankje
Als ik naar dat kerstmaaltijden topic kijk op FOK! vind ik het meeste ook zo'n overloadquote:
Ja, achja, voordeel is wel weer dat als je bij hem eet altijd tevreden naar huis gaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm, wel jammer dat ie minder tevreden is met minder speciaal. Alles even leuk vinden
[..]
geen probleeeeeeeeem
Niet twee dagen compleet je buik vol eten is ook wel fijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, achja, voordeel is wel weer dat als je bij hem eet altijd tevreden naar huis gaat
hmm, ik moet nog afspreken met een maat van me, wellicht ga ik dat gewoon voorstellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha snap ik welgewoon alsnog binnenkort doen
hoe ist? of had je dat al gezegd in dit topic, ben te lui om terug te lezenquote:
Ja precies. Daarbij is 3de kerstdag bij ons altijd voor een oma die dan jarig is, en ditmaal vieren we dat bij mijn pa, die catering heeft ingehuurd dus dat wordt ook een shitload aan eten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet twee dagen compleet je buik vol eten is ook wel fijn
één dag compleet vol eten en dronken worden en de ander netter
jaaa gezelliggggquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, ik moet nog afspreken met een maat van me, wellicht ga ik dat gewoon voorstellen
ik leef, doe mn ding en dat is prima maar haal er verder niet super veel plezier uit ofzo. Komt wel weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe ist? of had je dat al gezegd in dit topic, ben te lui om terug te lezen
aww jammerquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa gezelligggg
[..]
ik leef, doe mn ding en dat is prima maar haal er verder niet super veel plezier uit ofzo. Komt wel weerWIL EEN LEUKE BAAN >:(
hoe is het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |