SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Geen zorgen, dit is een normale reactie als je nog niet bekend bent met hun muziek.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
Ik vind Blof helemaal niet zo leuk eigenlijk![]()
![]()
Zoiets zeg je hopelijk wel met vingers die je wijzen op jezelf!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
![]()
Dan zie je de vliegtuigstoelen en de miljoenen bijbedoelingen gewoon niet. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat móet toch bijna wel een computervirus zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:23 schreef Berkery het volgende:
De top 10 van de gemeente Berkelland heeft 4 x Normaal
Het epicentrum.
Komt later wel, als je groter bent.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
![]()
Wat is een landbouwminiatuurbeursquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten me dit jaar niet te ergeren tijdens de Top 2000. Dat begint nu.
Prima dat het platteland op Normaal heeft gestemd. Boeren zijn ook kerels. Met hun trekkers. Sommigen dragen zelfs nog klompen. Waar zie je dat nog?
Ik heb jaren in de IJsselhallen gewerkt. De geur van koeienhandel is mij vertrouwd. De geur van muffe jassen tijdens de landbouwminiatuurbeurs ook.
Boeren. Mooi volk!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat móet toch bijna wel een computervirus zijn?
Ik zou Norton er even overheen gooien. Of de BSA.
Daar kan je mini-landbouwwerktuigen kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is een landbouwminiatuurbeurs
Ik vind het erg aandoenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar kan je mini-landbouwwerktuigen kopen.
Mini-tractors, mini-combines, verder weet ik het niet zo goed. Ik ben geen kerel namelijk.
Maar het is immens populair in de IJsselhallen één keer per jaar.
Het ‘verzieken’ van de lijst is idd niet sympathiek.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet mee eens. Ze hebben heel erg veel sympathie verloren.
Van mij mag iedereen zijn vuurpijlen en wensbalonnen richting hun rieten daken sturen met de jaarwisseling.
1994 for the winquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb op 2000 en 1994 gestemd. Geeft toch een goed gevoel dat je stem beslissend heeft kunnen zijn.
Ik ook 2000! *boks*quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb op 2000 en 1994 gestemd. Geeft toch een goed gevoel dat je stem beslissend heeft kunnen zijn.
Oh, die lijst maakt me niet eens veel uit. Dat ebt wel weer weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ‘verzieken’ van de lijst is idd niet sympathiek.
Nu kunnen we niet meer boos worden op de liedjes van Blof
quote:
Testosteron spat er vanaf jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is het ook! Allemaal echte kerels daar!
Het is traditie dat er tijdens Chop Suey minstens één topic wordt volgepost.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:39 schreef AgeEll het volgende:
Wat een lekker blok is dit
268 No One Knows - Queens Of The Stone Age
267 Welcome To The Jungle - Guns N' Roses
266 Everlong - Foo Fighters
265 Lithium - Nirvana
Sowieso is de nacht van 30 op 31 december een lekkere rocknacht. Linkin Park / Metallica / Slayer / SOAD / Motorhead
Dat zal de stikstof zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Wat leu-heuuuuk!!!!
Ik kan dit filmpje ruiken!
Gaat me meer omdat ze de lijst hebben misbruikt voor politieke doeleinden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, die lijst maakt me niet eens veel uit. Dat ebt wel weer weg.
Om half 4?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is traditie dat er tijdens Chop Suey minstens één topic wordt volgepost.
Slechts 1 van de vormen van het hinderen van de burger die er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat me meer omdat ze de lijst hebben misbruikt voor politieke doeleinden.
Maar wel een die ik absoluut verafschuw!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Slechts 1 van de vormen van het hinderen van de burger die er niets mee te maken heeft.
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ‘verzieken’ van de lijst is idd niet sympathiek.
Nu kunnen we niet meer boos worden op de liedjes van Blof
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.
Tis toch een welkome afleiding stiekem jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hjm, je bent hier nog best wel veel, heb je toch al misschien weer wat zin gekregen in de Top?
jatognietdanquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis toch een welkome afleiding stiekem ja. Beter sippen met dit topic dan zonder
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis toch een welkome afleiding stiekem ja. Beter sippen met dit topic dan zonder
Jeweetselluf! Schil die appel op de reünie!quote:
Dan kun je je lol op in Staphorst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel duidelijk waar de boeren zitten...
https://www.nporadio2.nl/(...)0Twente&edition=2019
It wasn’t me!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel duidelijk waar de boeren zitten...
https://www.nporadio2.nl/(...)0Twente&edition=2019
Dan heb ik toch liever Venlo met hun Limburgse top 3...quote:
Ja, dat krijg je met die Tukkers in de achterhoek van Drenthequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef Berkery het volgende:
Hier is Boudewijn de Groot nog populair, nummer 3. Normaal op 6
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
TIps om een week niet te hoeven slapen, en te zorgen dat je gezin je niet nodig heeft???
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef houdjemond het volgende:
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Billy Joel - Piano Man
3. Danny Vera - Roller Coaster
4. Coldplay - Fix You
5. Eagles - Hotel California
6. Guns N' Roses - November Rain
7. Pink Floyd - Wish You Were Here
8. The Beach Boys - God Only Knows
9. Pink Floyd - Comfortably Numb
10. David Bowie - Heroes (album versie)
"We" hebben dus niet eens op onze Suzan en Freek gestemd
Vind je November Rain niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?
Mijne ook! *boks*quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
In mijn gemeente staat Child in Time dan weer wel in de top 10
Oh, vind hem zelf wel mooiquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Die vind ik zeker niet boven die andere 4 horen nee
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die voor de grap een hoge leeftijd hebben ingevuld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Momo het volgende:
Pokémon theme song nummer 9 populairst onder 91+-ers
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdfquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef Peter88Online het volgende:
Kun je ergens de lijst per uur al bekijken?
Holy Fuckquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ler-tijden~ad086874/
En dan denken we dat Nederland een smakeloos land is
Vanaf Eight Miles High was het zonder s, daarvoor met. Als ze dat consequent doorvoeren, klopt dat gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 twijfelt denk ik nog of het nou 'Golden Earring' is of 'Golden Earrings'. Beide varianten staan er in, super irritant en onprofessioneel dit soort debiele afwijkingen.
Ja dat zal idd, maar dan moeten ze dat jaar op jaar hetzelfde doen. Dat is nu dus niet zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf Eight Miles High was het zonder s, daarvoor met. Als ze dat consequent doorvoeren, klopt dat gewoon.
Dat is inderdaad onprofessioneel, jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zal idd, maar dan moeten ze dat jaar op jaar hetzelfde doen. Dat is nu dus niet zo.
Rollercoaster is ook wel een beetje een zaadloos nummerquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
In mijn leeftijdsgroep is Rollercoaster het populairste liedje.
Mijn leeftijdsgroep schijnt ook de leeftijdsgroep te zijn waar mannen het minst seks hebben.
Mensen die opgewonden worden van magnolia’s? Ik ken ze niet...quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Rollercoaster is ook wel een beetje een zaadloos nummer
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Arme Slayer-manquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
Al die harde rock in korte tijd komt niet alleen midden in de nacht, maar ook nog eens in de uren dat het café dicht is. Wég potentiële beelden van springende mensen (had het dan tussen 2 en 3 uur geplaatst, als het toch in die richting wordt gemanipuleerd; dat is ook nog 's nachts).
*zucht*
Ohjaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iron Maiden-man, was het toch? Dat ene autistische mannetje wat jaarlijks weer terug komt?
Geen polonaise op Run to the Hillsquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:16 schreef Eightyone het volgende:
Al die harde rock in korte tijd komt niet alleen midden in de nacht, maar ook nog eens in de uren dat het café dicht is. Wég potentiële beelden van springende mensen (had het dan tussen 2 en 3 uur geplaatst, als het toch in die richting wordt gemanipuleerd; dat is ook nog 's nachts).
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |